14

536 10 3
                                    

Ráno
Vstala som ako prvá takže som sa niak vymanila z Daliho zovretia a išla sa obliecť do kúpeľne. Bola som celkom nervózna lebo dnes sa dozvieme že proti komu budeme hrať. Ja len dúfam že nie Kanada. Momentálne ak mám správne informácie tak sú jedni z najlepších tímov na týchto ms. Samozrejme našim chlapcom verím ale aj tak keď to bude Kanada tak nás bude čakať ťažký zápas a tréning. Po hygiene a oblečení som vyšla z kúpeľne a bolo 8:30 o 9tej sú raňajky takže som sa rozhodla že zobudím Daliho aby sa stihol obliecť a vytántoriť z postele.
N- Dalibor vstávaj
D- mh ešte päť minút
Pche jak inak klasická odpoveď ešte päť minút bohužiaľ túto odpoveď poznám až moc dobre pretože ju hovorím každé ráno mamine keď ma budí do školy.
N- nie nie žiadnych päť minút vstávaj
D- no fajn
Po zobudení Dalibora som išla pozrieť ig. Nič zaujímavé. Okrem samých báb ktoré sú načisto zblaznené do Bedarda( btw toto nikoho nemá uraziť samozrejme každému sa páči niekto iný). Nakoniec sa Šípková Ruženka(Dalibor) vytrepala z kúpeľne a mohli  sme ísť na raňajky. Na raňajky sme mali niaky toast a k tomu niake prílohy+džús. Najviac som si asi vychutnala ten džús. Potom som išla do izby a bolo 9:20 o 11tej máme poradu lebo sa dozvieme že proti komu hráme. Samozrejme tréner to už dávno vie iba ho baví nás naťahovať. Takže pri čom som mala ešte čas tak som sa išla prezliecť do športového oblečenia a išla som bežať.

Ahojte ďalšia časť je na svete po dlhej dobe. Ospravedlňujem sa že dávnejšie nevyšla žiadna. Ale od prázdnin som ešte stále
doma na antibiotikách. V piatok idem na odber krvi že či už môžem ísť do školy. Naozaj sa ospravedlňujem a dúfam že sa vám príbeh páči❤️🫶

Nie každý človek je rovnaký- Dalibor Dvorský FFOnde histórias criam vida. Descubra agora