"စားသောက်ဆိုင်ထဲဝင်လာတော့အန်တီအသံကြားလို့ကြည့်မိလိုက်တာအန်တီကိုသူစိမ်းယောက်ကျားတစ်ယောက်ကလက်ကိုဆွဲထားတာတွေ့တော့ယွန်းစိတ်တွေထိန်းမရတော့ပဲအန်တီလက်အားဆွဲလိုက်မိသည်.....
"ဟင်´´
"အန်တီ!!´´
"မင်း!!"
"အန် တီ က ကွာ မ ပြော မဆို နဲ့ ဘယ် တွေ သွားနေတာလဲ ယွန်း က လိုက် ရှာနေတာကို"
~~ရုတ်တရက်ကျွန်မလက်ကိုလာကိုင်ပြီးစကားပြောသောထိုချာတိတ်အားမမှတ်မိပေဟိုတစ်နေ့ကပွဲတစ်ခုမှာတွေ့ခဲ့သောချာတိတ်လေးပဲအတွေးလွန်နေတုန်းချာတိတ်မကလက်တို့လိုက်သဖြင့်~~~
"အင်း ချာတိတ် အန်တီက အလုပ်ကိစ္စချိန်းထားလို့ပါကွယ်"
"ဟုတ် ခုပြီးပြီဆို ပြန်ရအောင်လေ"
"အင်း ပြန်မယ်လေ"
~~ကလေးမတစ်ယောက်လက်အားဆွဲကာထွက်သွားသောဒေါ်မိုးထက်မြင့်သူအား ဒေါသခိုးဝေနေသောအကြည့်ဖြင်ကြည့်ရင်းကျန်ခဲ့သူကတော့ဦးဝဏ္ဏပဲဖြစ်ပါတယ်~~~
"ဟိတ်!! ချာ တိတ် မင်းဒို့ကို ဘယ်ထိ လက်ဆွဲခေါ်သွားမလို့လဲကွ´´
~~~ယွန်း လဲစိတ်တိုပီးဆွဲခေါ်လာတာဆိုင်ပြင်ရောက်လို့အန်တီပြောမှသတိရသွားကာ~~~~
"ဟီး...ဟို ဘယ်မှမခေါ်ပါဘူး အန်တီရဲ့😁"
"ဒါဆိုလဲ လက်လေးတော့လွှတ်အုံးလေကွယ်"
"အော် ဟုတ်ကဲ့"
~~~ရှေ့ကအူကြောင်ကြားလေးကိုကြည့်ပီရယ်ချင်နေသောမျက်နှာအားတည်ထားရင်း~~~
"ဒို့ သွားတော့မယ်နော်"
"အာ့ ဟုတ်အန်တီ"
~~~~ရှေ့ကထွက်သွားသောအန်တီအားငေးကြည့်ရင်ယွန်းတစ်ယောက်ရင်ခုန်သံတွေမြန်လာပါတော့သည်အန်တီနဲ့တွေ့တိုင်းရင်ခုန်ပြီးအယောင်ယောင်အမှားမှားနဲ့ဒါဟာအချစ်ဆိုရင်သေချာပြီအန်တီရေ..အန်တီကိုယွန်းချစ်နေမိပြီ~~~
"ဟဲ့ အယွန်းမ နင်လဲဘယ်တွေ သဝေထိုးနေတာလဲ"
"ဒီတိုင်းပဲ ယွန်းပျင်းလို့ လျှောက်သွားနေတာပါ"
"ယွန်းမ နော် အချိုးတွေပြောင်းနေတယ် ဘာလဲ ဘဲဘဲရသွားပြီလား"
~~~သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်အမေးကိုစိတ်ထဲတွင်တော့ဟုတယ်ဟေ့ငါဘဲရတာမဟုတ်ဘူးကောင်မလေးရသွားတာလို့အော်ပြောလိုက်၏လက်တွေ့မှာတော့~~~~
"မရပါဘူးဟယ် နင်တို့ကလဲ.."
"ဟင်းဟင်း မ ရတဲ့မျက်နှာကလဲ ပြုံးဖြီးနေတာပဲနော်"
"တစ်ခုခုတော့ တစ်ခုခုပဲ အကျော်မရေ"
"နှစ်ယောက်လုံး တော်ကြတော့ စပ်စုစိန်တွေ သင်တန်းသွားကြမယ် လာကြ"
"အင်း လာပီဟေ့"
ကဲep.3လေးကဒီလောက်ပါပဲလိုအပ်တာရှိရင်ဖြည့်ဖတ်ပေးကြနော်ခုမှပြန်ရေးရတာမို့ပါတိုသွားရင်လဲခွင့်လွှတ်ကြပါနော်
YOU ARE READING
သို့ ...ချစ်ရပါသောအန်တီ
Romanceအန်တီတွေမှကြိုက်တဲ့ကောင်မလေးများအတွက်ဖတ်ကြည့်ပေးအုံးနော်