"erkek lisesinde bir kız!"
Taehyung derin bir oflama ile beraber sarf ettiği cümleleriyle kendini benim yatağıma fırlatmış ve yastığa sıraladığı yumruklar eşliğinde isyanına devam etmişti.
"Erkek lisesine,
Yumruk.
"Nasıl,
Yumruk.
"Bir,
Yumruk.
"Kız,
Yumruk.
"gelebiliyor?"
Gözlerim halının desenleri üzerinde gezinirken bağırarak konuşan Taehyung'a karşı sağırdım. Onun kızlarla olan derdini hiçbir zaman çözemesek bile fazla kurcalamamış ve olduğu gibi kabullenmiştik. Derin bir nefes vererek yere fırlattığı yastığı almış ardından düzgünce yatağıma koyarken en sevdiği dizi olan Aşk-ı Memnu'dan bilindik bir repliği söyleyerek yanına oturmuştum.
"Oğlum o senin yengen yengen."
"Başlatma lan yengene. İki sene önce şapkası ve saçından başka bir şeyi fotoğraflayamadığın bebeye hâlâ takılı olduğunu bilmesem inanacağım amına koyayım."
Yüzüstü yatakta uzanırken söylediği cümleler ağzından boğuk bir şekilde çıkmasına sebep olmuştu ve o boğuk ses tonuna minnettardım çünkü bu konunun her bahsi geçtiğinde olduğu gibi 2 yıl öncesine dönmemi engellemişti. Boğazımı temizleyip Taehyung'un kafasına şaplak atmış ve tekrardan konuşmaya başlamıştım:
"Takıntılı değilim, o geçen senede kaldı."
Ve tam da tahmin ettiğim gibi Taehyung, söylediklerimle tiki varmış gibi sıçrayarak bağırmaya başlamıştı.
"SEN O ÇOCUĞU GEÇEN SENEDE BIRAKTIĞINI MI SÖYLÜYORSUN BANA?"
"Bağırma aptal, bizimkiler discorda girmiştir şimdiye."
Kafasına yeni dank etmiş gibi bilgisiyara bakmış ve bana dönerek nah çekmişti, geri zekalı gerçekten bu çocuk.
"Hayır seni de anlamıyorum neredeyse hepsi gay olan topluluğa 16 yaşındayken bir çocuktan etkilendiğini söyleyemiyorsun neden yani neden?"
Yataktan kalkarken benim duyabileceğim şekilde mırıldanmıştı, bunun nedenini ben de çok merak ediyordum bazı zamanlar ancak sonunda cevabı beni bulmuştu bir şekilde. Taehyung'un oturduğu sandalyenin yanındaki sandalyeye kurulurken discorda şöyle bir göz atmış ve sınıfın neredeyse hepsinin burada olduğuna emin olmuştum yine de Taehyung'u cevapsız bırakmak istemeyerek ses tonumu alçaltmış, ardından ise sorusunu yanıtlandırmıştım.
"Çünkü Taehyung senin de dediğin gibi ben takıntılıydım"
Kulaklığını kulağına geçireceği sırada durmuş ve boynuna asmıştı. Gözleri hâlâ discordun chat kısmında gezinirken bana da laf yetiştiriyordu.
"Peki takıntılı olmakta ne var? Bunu da rahatça söyleyebilirdin öyle değil mi?"
Ekrana bakarken çatılan kaşları hoşuna gitmeyen bir şeylerin olduğu habercisiyken bu durumu umursamamıştım.
"Bak birisini görürsün, seversin, istersin, elde edemezsin ve unutursun ya da takıntı yaparsın. Ama o çocukta böyle bir şey olmadı; o çocuğu gördüm, gıcık oldum, istemedim, elde edebilirdim ancak sonunda ne yaptım? Takıntı. Bunu gidip anlatamam kolay kolay herkese. Böylesi bir durum kendimi aşağılamaktan başka bir şey değil tamam mı? Ki üstelik bu bir erkek."
Anlamaz gözlerle bana dönen Taehyung bir süre suratıma bakmış ve ekrana geri dönmüştü, bu sefer de elleri klaveyede akmaya başlamıştı.
"Sana bi bok demiyorum ama önce diyebileceğim tek şey, son 1 yıldır kızların üstüne düşmeye çalıştığını görüyorum. Birisini takıntı haline getirdin diye sürekli başkaları ile olup onu kafanda öldürmeye çalışman çok aptalca, ben senin yerinde olsam çoktan onu bulmuş ve bu durumu sonlandırmıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Girl? // Yoonmin
HumorPark Jimin: hey çıtır Yeni fıstık: O çıtırı sana sokarım. Min Yoongi, kuzeni Kim Namjoon'un okuduğu okula kayıt yaptırmak ister ancak yeni sınıf arkadaşlarına küçük bir şaka yapmakta hiçbir zarar görmez. Texting + düzyazı Semegi, ukemin