Taehyung yatağında dizlerini kendine çekmiş bir şekilde otururken beyninde Jessica'nın ona söylediği bir kaç cümle dolanıyordu. Ne kadar arkasında birinin olmasına ihtiyacı olmadığını söylese de tam şuanda birine sarılmayı fazlasıyla istiyordu.
Özellikle babası hemen yan taraftaki odasında kendi kendine bağırarak eline geçen her şeyi duvarlara fırlatırken kesinlikle birinin yardımına fazlasıyla ihtiyacı vardı fakat ona yardım edecek kimsenin olmadığını biliyordu.
Aslında aklına gelen bir kişi vardı fakat o da kendisi için muammaydı işte.
Yıllardır kimseyle doğru düzgün konuşmadığı okulda bir anda Jeon Jungkook tarafından farkedilmiş olmak hoşuna gitmişti, bu konuda yalan söyleyemezdi fakat onun sevgisine gram inancı yoktu.
Taehyung'u babası bile sevmiyordu, bir başkası neden sevsindi ki?
Duyduğu bir cam kırılma sesiyle daha yerinde titrerken etrafına bakındı fakat sigaralarından bir tanesi bile kalmamıştı. Stresini atabileceği bir şeyi de yoktu artık. İşte o an Jessica'ya bulaştığı için lanet etti. Eğer ona bulaşmasaydı sabah sabah bu aptal evde kalmak zorunda kalmayacaktı.
Pekala, okulda onun için pek sıcak bir yer değildi fakat en azından orda insanlara birazda olsa cevap verebiliyordu.
Üstüne üstlük Jungkook'la beraber tek beraber oldukları yerde, arka bahçede sigara içip ona laf sokabiliyordu. Bunları özleyecek olmak aklının ucundan dahi geçmezdi.
Bir cam kırılma sesinden sonra daha yerinde titrerken aynı anda telefonuna gelen bildirim sesiyle telefonunu eline aldı ve kilit ekranını girerek mesajın sahibine baktı.
Jeon Jungkook, yine bir şeyler saçmalayacaktı fakat Taehyung daha önce hiçbir saçmalamaya bu kadar ihtiyaç duymamıştı.
-
Jungkook:
TaehyungNasılsın?
Taehyung:
iyiyim jungkookswn nasilsin?
Jungkook:
Bende iyiyimTaehyung:
noldu beni mi ozledin???Jungkook:
ÇokTaehyung:
yalanciyoklugumun farkinda bile degilsindir eminim ki
Jungkook:
Arka bahçede çilek kokulu bir duman olmadan tek başına sigara içmek çok sıkıcıymışTaehyung:
sıkıcı olur tabikiben cok egleniyoru
yatiyorum yatagimda mis gibi
Jungkook:
Fotograf atsanaTaehyung:
pardonfotograf isteyebilecegin kadar yakin miyiz?
Jungkook:
Ben sana yakınımSen bana uzaksın
Çıkışta sizin oraya gelicem
Taehyung:
HAYIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strawberry cigarette, tk
FanficJungkook'un kalbinde çok fazla sevgi vardı, bir de yüzlerce paket çilek mentollü sigara