4, uzaklaştırma

3.6K 371 51
                                    

Taehyung parmakları arasındaki sigaradan bir nefes daha çekip dumanı dışarıya üflediğinde oturduğu yerde yandan yandan yanında oturan genci kontrol etti. Dakikalardır yan yana birlikte sigara içiyorlardı. Taehyung'un çilek kokulu dumanları çirkin sigara kokusunu örtse bile Taehyung yinede yüzünü buruşturmadan edemedi. Buna karşılık Jungkook ise hafifçe gülümsemişti. Neredeyse belli olmayacak bir gülüştü bu.

"Sigara kokusundan gerçekten nefret ediyorsun."

"Yalnızca böyle iğrenç kokanlarından."

Taehyung'un hazır cevaplılığına bir hayli alışan Jungkook hafifçe omuzlarını düşürdü.

"Neden sigaraya başladın o halde?"

"Zevk."

Jungkook ağzını açacağı sırada Taehyung konuşmaya devam etti.

"Bilirsin, sigara yavaş yavaş insanı öldürür derler." Konuşmasının ardından ciğerlerine bir nefes daha çekti elindeki daldan. "Yavaş yavaş fakat bir o kadar da zevkli bir ölüm isterdim her zaman. Al sana hem yavaş hem de zevkli bir ölüm."

"Çilek tadından bu kadar zevk alıyorsan çok fazla çilek yiyerekte kendini komaya sokabilirdin."

Taehyung Jungkook'un bu önerisine hafifçe gülerken omuz silkti. "Eğer henüz yedi yaşındayken baban eline meyve yerine bir paket sigara tutuşturuyorsa, ölmek için en ideal çözümü elbette ki onda bulursun."

Taehyung'un sesi dümdüz, bakışları ise fazlasıyla keskindi. Jungkook ise derin bir nefes vermiş, sigarasından büyük bir nefes çekmişti. Taehyung'un kendi içtiği ağır kokulu sigarayı neden bu kadar sevmediğini şimdi anlıyordu.

Bu ona ailesini hatırlatıyordu...

"Biraz daha bana o şekilde bakmaya devam edersen gideceğim." Taehyung'un sesiyle kendine geldiğinde kafasını hızla farklı yöne çevirdi. Ona acımıyordu. Bunu düşünmemesi içindi kafasını çevirmesinin sebebi.

"Aile trajedilerimle de kafanı doldurduğuma göre gidiyorum. Bundan sonra karşıma çıkma, Jeon."

Taehyung elindeki sigarayı kaldırıma bastırıp söndürmüş ardından ayağa kalkarak pantolunundaki tozları silkelemişti. Jungkook ise oturduğu yerden hala ona bakıyordu.

"Çilek kokusunu takip ettiğim her an karşında biteceğime emin olabilirsin, Kim."

-

Jungkook:
Neredesin?

Taehyung:
Ben bir daha karsima cikma demedim mi?

Jungkook:
Teknik olarak karşında değilim?

Taehyung:
Nerede oldugumu ne yapacaksin?

Jungkook:
Merak

Taehyung:
Hee bastan desene ya

Sanane deli manyak

Jungkook:
Koskoca okulda nereye kayboldun Taehyung

Taehyung:
Sanane Jungkook

Jungkook:
Jess ile kavga ettiğinizi duydum

Taehyung:
Nolmus yani

Klasik halimiz

Jungkook:
Iyi misin?

Taehyung:
Ne onemi var?

strawberry cigarette, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin