Egyik reggel úgy ébredtem, hogy Selina már nem volt az ágyában, nagy nehezen kikeltem az ágyamból és a konyhába mentem reggelit késziteni, de kikerekedett szemmel néztem az étkező asztalra és egy karamállás habos babos mogyoró vajas palacsintát láttam ami a kedvenceeeeeem!!!!
Mikor megettem montam Selinának, hogy milenne ha elmennénk sétálni egyet a parkba.
-Selina nem mennénk el sétálni a parkba? Kérdeztem én.
-De jó lenne, úgy is betegek voltunk és már egy hete bisztos nem voltunk szabad levegőn, úgyhogy miért is ne!! Mondta Selina.-------------------20 perc mulva--------------
Felöltöztünk, meg mosakodtunk, és egy laza sminket feldobtunk, hogy nenézzünk annyira ki ijen kis kókatnak.
Elmentünk a PÁLMAI fagyizóba és ettünk mindaketten egy puncsos fagylaltot. Kifizettük és mentünk tovább, megérkeztünk a parkba leültünk egy padra és jó sokat nevettünk beszélgettünk.
-Szerinted amugy az osztályba ha nem lenne az a helyes csávó aki szerint mindenki helyes, mert szerintem úgy nézki mint egy labda fejű, ki lenne a leg helyesebb?? Kérdezte sunyin Selina.
- Hát.......mmmm......ööööö.....Milán, de nem nem tetcik, nem is fog soha!Mondtam én kicsit dühösen.
- Oké, nyugi nyugi csak kérdés volt. Amugy találtam még tegnap egy jó vitcet a telefonomon lementettem, hogy meg mutassam és szerintem te is röhögő görcsöt foksz majd kapni ha meglátdod. Áááá, meg is van, nézd csak!! Mondta Selina kuncogva.
Mikor megláttam hát egy 5 percig bisztos nevettem mert tényleg nagyon vitces volt, meg ahogy Selina elő adta a jelenetet ahogy ált a vitcben na az ott tényleg haláli volt!!!🤣🤣------------------15 perc mulva-----------------
Mikor arra lettünk figyelmesek, hogy a mellettünk ülő 7 fiú hangosan nevedgél akkor egy picit a mi felünkről némaság szűrődött. De a fiúk nem hagyták abba, majd csak akkor mikor az egyikőjük Selinára mosolygott és akkor mindenki elcsendesült. Selina elpirult, én viszont ordítottam, hogy ÚRISTEEEEEEEN ezek a BTS tagjai!!
És nem más mosolygott Selinára mint Yooungi azaz nem más mint Suga akiért Selina oda volt. Én Jimint imádtam de persze mindenkit imádtunk. Elösször csak köszöntünk. Aztán tök jól elvoltunk beszélgettünk, sétáltunk. És egyszer a semmiböl meg kérdezte J-hope, hogy nem e jönnénk át holnap hozzájuk, a többiek beleegyezöen mosolyogva néztek ránk, hogy mit szólunk.
- Rendben van! Akkor holnap. Mondtam én örömködve.
- Én is benne vagyok!! És hánykor?
Kérdezte Selina.
- 9:00-kor jó nektek? Kérdeztem.
- igen persze vágta rá Jimin.
Elpirultam és Selina hozott visza a való világba, mert eléggé elkalandoztam.--------------------5 óra mulva-------------------
Mikor végre hazaértünk egyből levetettem magam az ágyra velem eggyütt Selina, mert nagyon elfáradtunk. Felültem és elkiáltottam magam, hogy ÚRISTEEEEEEN nem bírok magammal találkoztunk a BTS-sel és még hozzá holnapra meghívtak!!!☺️☺️ Ez... ez..... álmaim váltak valóra! kapcsolódott be hozzám Selina.
-Najó, vacsorázzunk és zuhanyozzunk le és nyomas aludni mert holnap 7:30-kor kelünk, mert 50 percre leknak innen és nem baj ha 2 percel hamarabb oda érünk! Mondta Selina izgatottan.
- Igazad van! Mondtam én egyetértően.
Miután meg vacsoráztunk, és lezuhanyoztunk még Selina képes volt BTS zenéket halgatni nyilván Sugátol, ezért én is elvettem az éjeliszekrényről a telóm, mert elalvás elött még szeretek egy 10 percet telózni.
YOU ARE READING
My story time
ActionHaunel és Selina a legjobb barátnők össze futnak álmaik bandájával nem is gondolják, hogy mennyi kaland, és mien szoros barátság alakul majd ki köztük.