6.rész

0 0 0
                                    

Miután a tegnapi hosszas és kalandos nap után felébredtünk kipihenten és neki vághattunk ennek a napnak is!!!
-Jó reggelt Haunel!! mondta Selina.
-Jó reggelt! mondtam vissza.
-Gyere reggelizni, a kedvenced van habos babos palacsinta!
És hát gondolhatod csak pislogni kell és hát két tonnyárila tömöm magamba.
-Te jó ég Haunel lassíts! Parancsolt rám viccesen Jimin.
-Jimin szentem hanyagolt ha 1000-is elmondod neki, hogy lassítson akkor se fog! javította ki Selina.

Miután meg reggelizett mindenki és felöltöztunk az után jöhettett a töprengés, h mit csináljunk.
-Mi lenne ha elmennénk kirándulni?! Nézett kérdő tekintettel kooky.
-Én benne vagyok! válaszolt vissza Jin.
-Felőlem aztán. mondta J-hope.
-Akkor indulás!! Kiáltottuk el magunkat Selinával.
Rm nek nagyon semmihez nem volt gedve mivel elmen Yoora.
És mi is sajnáljuk, mondjuk én kicsit haragszom rá a tegnapiért de azért mégis hilyányzik.

_________miután felöltöztünk túra ruhába__________

-Na mindenki meg van? kérdezte Suga.
-Igen! Mondta mindenki kórusban.
-Akkor induljunk! mondta v.

---------------miután megérkeztünk----------------

-Ez csodálatos! mondtam ámuldozva.
-És hány km-is megyünk? kérdezte Selina.
-9-et szerintem ez nem sok!  válaszolt Suga.
-Oksi akkor vágjunk bele! mondta vissza Selina.

Miután elindultunk kb egy 7 perc mulva egy majdnem derékszögü emelkedőn mentunk fel. Itt igazábol majdnem végig nem beszélgettünk, mert mindenki örült, hogy kap levegőt. És ez a derékszögü emelkedő ment 1,5km-en keresztül.
De mindegy kibirtuk.
-Na gyerünk skacok én már fent vagyok! Kiabáltam a többieknek.
Miután sorra felértünk és türelmesen meg vártuk egymást végre egy sík területen mentünk. Jó ezt úgy kell elképzelni, hogy néha voltak ilyen fél centis dombok meg néha pár méteres lejtők.
Itt se beszélgettünk annyit, mert hátha látunk mégy egy őzikét, mert már láttunk egyet és írtó cuki volt a kis hegyes füleivel.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 17, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

My story timeOnde histórias criam vida. Descubra agora