Mikor felkeltünk és meg reggeliztünk, aztán meg mosakodtunk,azt vettük észre, hogy az ajtó elött ott hever egy boriték.
Kinyitottuk és ez állt benne: Sziasztok lányok meg szerettük volna kérdezni, hogy nem e lenne kedvetek eljönni a meghallgatásunkra meg azután, egy fotózásra?Írták: a Bts tagjai.
Egymásra néztünk Selinával és ugyanarra gondoltunk, HÁT PERSZE kiáltottuk el magunkat.
Arra lettem figyelmes, hogy valaki írt és a barinőnk, akivel már nagyon rég nem talákoztunk még általános iskolában ismerkedtünk meg, és azóta nagyon jó barátnők vagyunk.
Selina!!
-Írt Yoora azt, hogy talákozni szeretne, mert hiányzunk neki.Mondtam én.
Nekünk is nagyon hianyzott.
-Mi lenne ha őt is meghívnánk a meghallgatásra. Vetette fel Selina.
-Ez jó ötlet!
Megmondtam Yoorának, hogy hova jöjjön és persze meg kell kérdezni a fiúkat.
A fiúk persze igent mondtak.
Fél 2-re beszéltük meg.‐-----------------------1:30-kor------------------------
Mindenki itt volt már. Már csak Yoorára vártunk. Írta, hogy pár percet késni fog, de nem baj mert ez a nap is szupi lesz!!
-Ott van!!Kiáltottam.
-Sziasztok, bocsánat a késésért. Mondta lihegva Yoora.
Rm le se vette Yooráról a szemét.
Ráléptem a lábára, de persze lágyan, hogy ez már túl sok.
Rm meg értette mire célzok és vissza tért a való világba.
-Na akkor mehetünk? Kérdezte Jin.
-Szerintemmmm.....Igen. Mondta V.
-Okéééé!! Mondta egytertően Yoora.
Külön kocsikba szálltunk.
Nálunk Jin vezetett, én itt voltam, Yoora is, Selina, Suga, Rm, és Jiminnel. A többiek meg a másik kocsiban voltak.
Én legtöbbet Jiminnel beszélgettem.
Selina Sugával.
Yoora pedig Rmmel.
De persze mindenkivel beszélgettünk.------------kocsiban-----------
-Nagyon szép vagy! Mondta Jimin mosolyogva.
Na képzeld nem pirultam el, nem is tudom, hogy ez, hogy lehet, de nem pirultam el. Na mit mondtam csak barátok.
-Jaj nagyon szépen köszönöm.Mondtam vissza-----a meghallgatáson-----
Mikor megérkeztünk egyből egy piros szőnyegen mehettünk be és ellenőrök áltak az ajtók elött. Nagyon szép volt minden.
-Sziasztok, ti vagytok bisztos a Bts tagok meg a barátaik. Mondta egy fiú.
-Jaj bocsánat, hogy ilyen udvariatlan vagyok. A nevem Sung. Mondta kicsit zavarban.
-Én foglak bevezetni a meghallgatásra, azaz a terembe ahol a meghallgatás lesz.
-RENDBEN. Mondta kórusban mindenki.
-Akkor induljunk.Mondta Sung.
Mikor odaertünk hát mitnemondjak egy bazinagy terem volt tele kamerákkal, hangfalakkal, és csomó mikrofonnal.
-Rendben, akkor gondolom innen már tudják, hogy mit kell csinálni. Mondta kérdő tekintettel Sung.
-Igen persze. Nagyon kedves köszönjük. Mondta Rm.
Amikor kiment a teremből Sung akkor kezdtük el.
-Na akkor állitsuk fel a kamerákat, inditsuk el a zenét, és elösszőr vegyük át a táncot, meg a szőveget, és az után vegyük fel. Utasított mindenkit V.
-Rendben. Helyeselt Jimin.
Mi is probáltuk a tancukat utánozni, de nem annyira sikerült, de a lényeg a lényeg, hogy nagyon jól érezte magát mindenki.
Mikor már 5-gyére vették át na akkor már mehetett a felvétel. Én inditottam el. 4vagy5gyére sikerült felvenni végre, mert vagy bele lógodt a lábunk, vagy leállt a zene, vagy nem a lépes szerint lépett valamelyikőjük, de nem volt baj, mert ígyis úgyis nagyon jól éreztük magunkat.
Mikor végre sikerült jól felvenni, a fiúk leültek pár percet pihenni, aztan indultunk tovább.
-Nagyon ügyi voltál!! Mondtam én fülig erő mosollyal Jiminnek.
-Köszönöm szépen. Te meg gyönyörű vagy.
Na most nagyon elpirultam.
Picit félre hívtak a lányok, hogy beszéljenek velem, de olyan vörös voltam szóval lehetett volna azt mondani, hogy most futottam le a maratont!🤣
-Csajszi ha bejön neked Jimin akkor mond meg neki.Mondta aggódva Selina.
-De nem tetszik. Csak barátok vagyunk. Értsétek már meg.Mondtam én dühösen.
Olyan dühbe gurultam, hogy elszaladtam a lányok elől, mert már nagyon elegem van abból, hogy azt hiszik, hogy minden egyes pillanatban valakibe szerelmes vagyok. Utánam jött Jimin és meg kérdezte mi a baj, mert már sírtam.
-Nekem elmondhatod, én szeretnék neked nagyon jó barátod lenni, és úgy nem tudok segíteni, hogy ha nem mondod el mi bánt.
-Semmi!!
-és nekem hidd el nem is gondoltam, hogy ilyen jó barátra találok mint te, meg nem is veled van a baj Jimin meg sőt senkivel csak én ilyen vagyok.
-Te Haneul te vagy az a lány aki egy rettentő kitartó lány, gyönyörű szép, okos, nem önző, sőt te vagy a világ legönzetlenebb embere!!
-És ezek nagyon jó tulajdonságok!
-Te sokkal több vagy annál amit mutatsz mindenkinek, de én látom, hogy nem az vagy aki, hanem egy sokkal értékesebb ember vagy mint bárki más.
-Jaj istenem Jimin nagyon nagyon köszönöm!! Most ez nagyon jól esett.
-És ezeket a mondatokat megjegyzem és mostantól azt mutatom aki vagyok.
-Na látod, mondtam én, hogy képes vagy rá.
-Köszönöm Jimin.
Mikor kijöttünk a mosdóból oda szaladtak a csajok és megöleltek.
-Bocsánat, hogy egyből egy ok miatt azt hittük. Mondta szomorúan Yoora.
-Igen nagyon sajnaljuk. Mondta Selina szomorúan.
-Csajok az életben ez legyen a legnagyobb problémánk!😅
Elkeztünk mindannyian nevetni.
Elindultunk a fotózásra de én nem birtam ki alvás nélkül, úgyhogy elaludtam mert már 7:30 volt tudom nem késő csak a síras kiszáritotta a szememet.Mikor oda értünk átöltöztünk a ruhánkba amit még otthonrol hoztunk a fotózásra, mert azért mégis csak ne egy melegitőbe fotozzanak le.
Elösszőr Selina és Yoongi fotozkodtak. Őket úgy állitották be, hogy Suga átkarolja a derekát Selina meg a vállát.
Azután én meg Jimin jöttünk nekünk csak meg kellet ölelnünk egymást.
Azután Yoora és Rm következett Rm nek magához kellet ölelnie Yoorát, Yoorának pedig rá kellet dölnie a vállára.
Miután ez meg volt a fiúk jöttek.
Azután mi is oda álhattunk egy csoport képre.-------------------------8:23--------------------------
Mikor végre haza értünk mármint a fiúkhoz felajánlották, hogy nem e aludnánk ott, mert nagyon jó lenne meg már úgy is sötét van.
Mind a hárman nyilván igent mondtunk!
Vacsira rendeltük MC-it, én egy sajtburgert kértem a lányok is ugyanezt, a fiúk negetceket kértek. Nagyon finom volt.
Miután megettük és lefürödtünk, azután még néztünk egy mesét a Jégkorszakot, mert ahhoz mindenkinek volt kedve.
Mikor vége lett azután eldöntöttük, hogy mindanyian a nappaliban fogunk aludni. A fiúk felfujták a matracokat amin fogunk majd aludni mi meg addig a párnákat cipeltük ki.
Miutan a matracokat elrendeztük, én már feküdtem volna le, de Jimin odajött és megölelt.
-Jó északát. Aludj jól. Mondta Jimin kedvesen.
-Köszönöm, neked is jó éjszakát. Mondtam én kicsit elpirulva.
Miutan már mindenki lefeküt, ügye bár nekem a matracom a csajok között van meg kérdezték de tényleg most csak óvatosan, hogy na mivan Jiminnel és velem.
-Na mivan Jiminnel és veled.Kérdezte suttogva Selina.
-Hát...egyre jobb barátok vagyunk.
-Na az nagyon jó. Mondta nagy mosollyal Yoora.
-Képzel még te és Jimin bent voltatok a mosdóban addig engem és Yoorát meg hívott Suga és Rm a moziba.
-Úristen csajok nagyon jó!! Mondtam izgatottan.
-Na de mostmár aludjunk holnap is jó hosszú nap vár ránk. Mondta Selina.
-Rendben. Mondtam én beleegyezően.
-Akkor jó északát nektek. Mondta Yoora.
YOU ARE READING
My story time
ActionHaunel és Selina a legjobb barátnők össze futnak álmaik bandájával nem is gondolják, hogy mennyi kaland, és mien szoros barátság alakul majd ki köztük.