Én már 6:54-kor felekeltem mert nem bírtam magammal, hát gondoljatok bele találkozni álmaitok bandájáva, és még hozzá meg is hívnak. Fogadok, hogy te se bírnál magaddal! Selina még mélyen aludt, de nem sokáik mert 7:00-kor ígyis úgyis meg fog szolalni az ébresztője.
HOPP!! Meg is szólalt az ébresztő!
Selina is egyből kipattant az ágyból. Szóval ne is huzzuk tovább az időt menjünk reggelizni, aztán fogat mosni, meg mosakodni, és felöltözni aztán indulás.------------------30 perc mulva-----------------
-Na induljunk!! Mondtam én izgatottan.
-Rendi. Mondta egyetértően Selina.
-Fontos, hogy ez a nap nagyon jól sikerüljön, mert azért még is csak híresek. Jelentette ki Selina.
-Oksi. Mondtam én.
-Akkor induljunk Haunel! Mondta Selina.
Mikor elindultunk egyből mindakettőknek görcsbe szorult a hasa, mert nagyon izgultunk.
De nem kellett félnünk, mert kedvesek, és udvariasak voltak!😊
- Itt vagyunk!! Kiáltottam.
-Igen!! Kiabált Selina.
-De még csak 8:56 van nem illik hamarabb meg érkezni, sőt általában 2 percet vagy 5 percet kell késni, mert úgy illik. Mondta nagy önbizalommal Selina.
-Szerinted jó lesz ez a nap? Kérdeztem.
-Bisztos, emiatt ne aggódj! Mondta nyugtatva Selina.
-Neked tetszik a Suga?Kérdeztem huncut mosollyal.
-Nem, még csak barátok vagyunk, és nem is fog tetszeni egyszerű barát semmi több. Jelentetteki Selina.
-Oksi, csak kérdeztem.
-Na és neked Jimin? Kérdezte huncut hangon Selina.
-Nem, és csak mi is barátok vagyunk, nem fog tetszeni. Helyes meg minden de inkább még csak barát. Hisz amugy még alig ismerlyük őket, jó internetről, meg videó klippekről, de így személyesen alig.
-Na 9:03perc van. Menjünk.Mondta Selina izgatottan.
-OKÉÉÉÉÉ!!VÉGREEEEE!!!😁Mondtam én kiabálva.
Becsöngettünk és V nyitotta nekünk az ajtót.
-Sziasztok lányok gyertek be.
-Körbe vezetlek benneteket.
-Ha egyenesen mész egyből balra a nappali van, fent az emeleten jobbra a mi szobáink, balra meg kifejezetten vendégeknek vannak szobák. Ügye a nappali és jobbra, a fürdő, és a Wc.
Bementünk a nappaliba és ott volt mindenki. Már vártak minket. Az asztalon csomó rákcsák, üdítők.
-SZIASZTOK. mondták mindannyian egyszerre.
-Sziasztok. Mondtam én kicsit félenken.
-Nézünk valamit? Kérdezte Jimin.
- Ömmm..persze. Mondtam én.
-Óóóó...én tudom mit nézzünk!
-WEDNESDAAAAY!!🖤🖤
-Oké én benne vagyok. Mondta Suga.
Kicsit azért elpirult Selina, de annyira feltűnően nem.
-Ti is benne vagytok? Kerdezte Suga.
-HÁT PERSZE! Mondta mindenki kórusban.
Mikor elkeztük nézni.....
JAJ... mellémült és a kezemre tette Jimin a kezét!!!
Most annyira elpirultam, mint egy paradicsom. És, hogy honnan tudom hát szószerint most én is éreztem, hogy elpirulok.
De nem voltam egyedül, Suga is Selina mellé ült, csak ő nem meg fogta a kezét hanem át karolta.
És annyira ciki, de szoszerint meg kérdezte Selina Sugát, hogy miért karolja át. És azt mondt, hogy mert nagyon jó barát.--------------------4 óra mulva-------------------
Mikor már be eseteldett akkor mentünk haza. És mielött azt hinnéd, hogy végik filmesztük az időt ez nem igaz, mert nagyon nagyon sokat beszélgettünk, és nevedkéltünk. Szoval ez egy nagyon de nagyon jó nap volt.
-Élvezted ezt a napot? Kérdeztem.
-Szerinted ez volta az egyik legjobb nap a sok közül!😅 Mondta Selin.
-Fürödjünk és STB.
-Aztán alvás. Mondtam én.
-Oksika.Mondta egyetertően Selina.------------------25 perc mulva-----------------
Miután lefürödtünk, és vacsiztunk már nem voltunk képesek beszélgetni sem, mert annyira kimerültek voltunk, hogy már egy ből nagy és jó élmenyekkel eggyütt eleludtunk.
YOU ARE READING
My story time
ActionHaunel és Selina a legjobb barátnők össze futnak álmaik bandájával nem is gondolják, hogy mennyi kaland, és mien szoros barátság alakul majd ki köztük.