-Ești o panarama,cum îti permiți sa mă refuzi,pe mine,cel mai popular băiat din oraș?
-Tu popular? Dispari! Iți faci speranțe la o noapte de dragoste cu mine,uiți cu cine vorbești!
"Eu,Brianna Gomez,o fată care calca pe nervi orice băiat doar prin faptul ca le refuz avansurile prost gândite".
Brianna e fata care nu a avut un iubit niciodata,nu pentru ca nu putea,ci pentru ca nu a gasit un baiat potrivit pentru ea.
Totul avea sa se schimbe cand un baiat brunet cu ochi verzi și cu un caracter de invidiat,se mută împreună cu sora lui in România într-un cartier de lux vis-a-vis de Brianna. După două zile în care Dom,baiatul nou venit in cartier și sora lui Maya s-au acomodat,Brianna s-a gândit intr-o dimineață să meargă să iși cunoască noul vecin. Se îmbracă în niște pantaloni pană deasupra feselor și un tricou alb larg,iar părul l-a prins într-o coadă de cal perfectă. Pe la 10 jumate,ea bate ușor la ușa lui Dom,acesta apare în pantaloni gri de trening cu parul în toate părțile,o față somnoroasă și la bustul gol,lăsându-și abdomenul bine lucrat la vedere.
Brianna P.O.V
"Băiatu ăsta e vecinul meu nou? Mamăă,ce bun îi,ce ochi are și ce pătrațele are,oare o are mare?"
-Vrei sa o vezi? Întreabă Dom ridicând o sprânceană
-Ce sa văd?
-Ai gândit cu voce tare blondino!
-Ce proastă sunt! Spune Brianna incet cât să o audă Dom
După ce Dom o invită în casă și au povestit vreo doua ore despre viața lui,Brianna se scuză si plecă excitată la maxim cu gândul doar cum și-ar trage-o cu Dom. Sora lui Maya se trezi și îl lua pe rost pe Dom după ce i-a povestit cele întâmplate. Iar dupa au iesit pe balcon pentru a îsi bea cafeaua împreună. Până când Maya prepara cafeaua,Dom a pornit muzica la maxim,privind marea de pe balconul vilei în care locuiește acum. Seara îi prinde pe cei doi frați pe balcon povestind. La un momendat lui Maya îi vine idee de a ieși în seara asta într-un club. Dupa 15 minute în care l-a convins pe Dom să vină și el îl lăsă pe Dom să iși termine tigara,iar ea merse să facă un duș. Dom stând și privind marea,vede la un geam o silueta atent conturată. Privind-o mai atent,o vede,e ea,fata blonda de azi dimineață. Își caută bilețelul pe care blonda și-a notat numarul și o sun.Hei blondo,mersi pentru show-ul gratuit pe care mi l-ai oferit.
-Deci mi-a reușit planul!
-Păcat că nu era prea clar,poate vi odată la mine să îl văd de mai aproape.
-Acuma? Pot acum?
-Nu,plec cu sorămea la club.
Spune Dom închizând telefonul plecând și el la duș.Odată ajunși în club,cei doi frați se așează la o masă liberă chiar în fața la podiul unde dansează angajatele clubului.După doua ore,Maya si Dom erau deja mangă de la shot-urile fără număr pe care le-au dat pe gât.La un momendat pe scenă apare Brianna într-un costum care conține un sutien de culoarea pieli și niște tanga transparenți. Când Dom o vede rămâne mască admirându-i mișcările și fiecare parte feminină a corpului. Când Brianna îl vede coboară de pe podiu pentru a-i face un dans de neuitat.Dom este excitat și nu vrea decât numai să o satisfacă în această noapte pe Brianna,fata care i-a făcut madularul erect să înnebunească după ce atingerile și dansurile erotice pe care i le-a făcut în această seară. Dom îi trimite Briannei un mesaj " Blondo,mai îi valabilă acea propunere?". Brianna citește mesajul și îi o noapte de neuitat la el acasă după ce iese de la muncă.