Всім Хай тебе звати Т/і Т/ф тобі 15років ти маєш сірі очі коротке біло чорне волосся. Ти навчаєшся в школі.В тебе є старша сестра Лена . Є мама і тато але вони далеко він вас тому ,що їх відправляють в командировки. Є ЛП Райлі Хубатка. Ти любиш слухати музику і малювати пейзажі на частіше малюєш портрети в парку і роздаєш їх. Любиш тварин в тебе є домашня тваринка яку ти любиш , займаєшся спортом, вмієш готувати.Живете з Райлі одні в віллі .
Твоя ЛП Райлі Хубатка 15 років з тобою навчається, в школі добра весела. Любить Ділана . . Любить ходити в клуб . Любить тварин і спорт. Вміє готувати живе з тобою.
Твоя сестра Лєна Т/ф 20 років працює. Мила та дуже турботлива. Любить ходити з тобою і Райлі в кіно.
Пейтон Муймаєр йому 17 років він демон но про це пізніше. Так то він милий і добрий но інколи грубий коли не получає свого. Неймовірно красивий і розумний. Поселиться в тебе спочатку як не званий гість но потім стане твоїм господарем. Влюбиться в тебе! Його будеш бачити як демона лише ти і Райлі. Буде вчитися з тобою в класі під видом простого багатого хлопця. Но лише ти будеш знати його справжнього!.!.!
Ділан Хартман твій собутильник і найкращий друг. Йому 15років . Любить пригоди на п'яту точку. Веселий і розумний. Потім він теж стане демоном.
Сара Саратова стерва твоєї школи 15 років . В неї є дві подружки Діана та Юля вони принижують і б'ють бідних та беззахисних дітей. Но ти заспупаєшся за них з Райлі.
Діана Литовська 15років подруга Сари і Юлі .
Юля Фабрізі 15 років дружить з Сарою і Діаною. Теж стерва. Ненавидить тебе. Тому що заздрить твоїй красі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Демон у моїй кімнаті
Fanfictionдівчина яка полюбила демона знаючи що їм ніколи не бути разом але чи так це ? 😏