день Весілля

679 14 3
                                    

Пройшло 4 місяці ви закінчили підготовку. Ось вже настав очікуваний день. День вашого весілля.
Пов*Пєя*
Я почав готуватися до весілля. Я одів костюм .
Также зі мною були діл і Джей . Вони теж вдягнули свої костюми
Пєй: діл ти обручки взяв?
Діл: Пєй не переживай взяв все у мене
Пєй: гаразд.
Джей: їдьмо?
Пєй: так Каблучки
І

я взяв букет і ми поїхали в загс. Приїхавши ми почали чекати . Коли приїде моя наречена. Я хвилювався сильно але впевнений що Т/і хвилювалася не менше. Я стояв в загсі і нєрвно тер руки.
Діл: Пєй все добре?
Пєй: так тобто  ні
Джей: що сталося? Не хвилюйся так Т/іша теж хвилюється віть зв'яже все життя подальше з тобою
Пєй: тобто ти хочеш сказати що вона мені відмовить . Я почав тримтіти.
Діл: Джей бляДь. Пєй ніхто тебе не кине. Подумай як зараз Т/іші для неї це тоже самий жаданий день .
Пєй: дякую щоб я без вас робив?
Діл/Джей: хах
Пов*Т/і*
Ти почала готуватися. Зробила манік.
Оділа плаття і туфлі
Зробила макіяж.
Зробила  зачіску і заклала діадему. Дівчата вдягалися з тобою.
Ти  Взяла букет і вирушила до загсу. Ось ти приїхала.
Ви зайшли до загсу там ти побачила Пейтона. Ти підійшла до него. Ось почалася церемонія.
Ведучий-вед
Ведуча-веду
Веду: Любі гості, друзі, молодята сьогодні ми зібралися в цьому загсі щоб повіньчати цих молодят.
Вед: сьогодні ми обвіньчаєм Пейтона Муймаєра і Т/і Т/ф
Веду: Пейтон Муймаєр чи згодні ви взяти за дружину Т/ і Т/ф жити з нею і і горі і радості доки смерть не розлучить вас?
Пєй: готовий
Вед: Т/і Т/ф чи згодні ви взяти Пейтона Муймаєра за чоловіка бути йому вірною та люблячою дружиною?
Т/і: так готова
Веду: прошу обмінятися каблучками.
Вед: оголошую вас чоловіком та дружиною можете поцілувалися. Далі вас всі вітали.
Далі ви поїхали на фотосесію. Після фотосесії ви поїхали в ресторан.
Там ви святкували. Автор: Ось починається сама важливіша частина весілля " на думку автора" це весільний танець.
https://youtu.be/gWMKOqejQmU. Від вашого танцю все плакали він був романтичний і ніжний. Далі привезли ваш весільний торт. Ви порізали його разом.
Після цього ви запускали феєрверки. Після довго дня ви приїхали додому.
Не втрачаючи часу Пєй поніс тебе в спальню поклавши тебе на ліжко він почав знімати з тебе плаття. Він скинув туфлі та діадему. І да ви перестали ( просто автору лєнь описувати)
Ранок...
Ви проснулися на поїхали в весільну подорож. Ви були в ній 3 тижні. Автор: після вашого весілля пройшло два дні Рі і діл одружилися і поїхали з вами в весільну подорож а Лєна і Джей почали зустрічатися.
Пройшло 3 тижні . Ви приїхали додому. Тобі стало погано і ти побігла в туалет. Ти почала рвати. Пєя поки дома не було. Ти подзвонила Рі.
Розмова:
Т/і: привіт рі не зайнята?
Рі: ні а що?
Т/і: мені треба щоб ти приїхала.
Рі: я приїду але що сталося ?
Т/і: я походу вагітна. І мені треба купити тест.
Рі: ааа прекрасно а Пєй знає?
Т/і: ні я хочу зробити сюрприз але я не знаю чи я вагітна.
Рі: то я куплю тести
Т/і: блін Рі дякую
Рі: все чекай.
Т/і: чекаю
Пройшло 20хв приїхала Рі і привезла 3 тести. Ти зробила всі 3 і вони показали що ти вагітна.
Рі: ну що там?
Т/і: ааа я вагітна
Рі: ааа Пєй буде дуже радий він так давно цього чекав.
Т/і: тоді ввечері скажу.
Рі: ок.
Рі допомогла тобі організувати романтичний вечір і поїхала додому. Ти оділа плаття зробила макіяж. І стала чекати Пєя.
20:00 приїхав Пєя.
Пєй: зайка я дома.
Т/і: Пєй
Пєй: привіт моя дівчинка. скучала без мене? Уф яка ти гарна😍
Т/і: дуже сильно.
Пєй: моя ж ти принцеса.💕💘
Т/і:  ходімо ти напевно голодний
Пєй: дуже що з'їм тебе.
Т/і: ахахааааа.
Ви поїли і ти вирішила сказати Пєю. Ти взяла його за руку.
Т/і: коть я хочу тобі подарувати один подарунок що тобі сподобається
Пєй: що за подарунок?
Т/і: Пєй я тебе дуже сильно люблю. І я маю для тебе ось цей подарунок. Ти дала йому коробочку. Він її відкрив і остовбенів.
Пєй: це... Це...те.. що я .. думаю?
Т/і: так я вагітна.
Пєй: аааа зайка зайчику ти мій ангел хронитель 💘 як я тебе люблю. Боже дякую. Як я цього довго чекав. Він почав тебе цілувати взявши на руки шатен почав тебе крутити
Т/і: аха ха-ха-ха
Пєй:  Я САМА ЩАСЛИВА ЛЮДИНА.
Т/і: вхази.
Пєй: коли на УЗД?
Т/і: завтра я вже записалася.
Ви поприбирали і пішли спати
Ранок ви проснулися сходили в душ переоділися і поїхали на УЗІ.
В кабінеті Узіста вам сказали що в вас хлопчик і дівчинка близнята. Пєй був на сьомому небі від щастя. Він мріяв все своє дитинство про таку сім'ю.
Пройшов рік ти родила вашим дітям було по три місяці.
Сина ви назвали Артем (Тьома)
А доньку Єва.

Єва.

Aртем

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Aртем

І жили ви довго і щасливо

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І жили ви довго і щасливо.

                ~~~~The End 💞~~~~

🎉 You've finished reading Демон у моїй кімнаті 🎉
Демон у моїй кімнаті Where stories live. Discover now