Признання Пейтона

1K 18 1
                                    

03:00
Ти прокинулася від того що тебе хтось гладив по голові. Ти відкрила очі і побачила Пейтона.
Т/і: що ти тут робиш? Тай ще по середині ночі? І як ти зайшов я ж закрила двері?
Пєй: нато багато питань зай.
Т/і: відповідай мені
Пєй: я демон і легко можу війти в любий будинок але в мене є ключі тому я цього не робив. А тут тепер живу як і ти .
Т/і: але я живу тут не одна.
Пєй: хах Рі скоро переїде до діла.
Т/і:-(
Пєй: зайчик мій я хотів тобі сказати дещо важливе.... Просто послухай мене
Т/і: ну говори.
Пєй: зай я демон і тепер ти належеш мені як і цей будинок!
Т/і: що ти жартуєш цей будинок купили мені батьки і я не твоя річ
Пєй: е ні помиляєшся моя. Ти напевно ще не знаєш
Т/і: чого я не знаю.... Стривожено сказала ти.
Пєй: зай я справді демон твої батьки звернулися до мене.
Т/і: але чому?
Пєй: в них виникли проблеми на роботі тому вони обміняли тебе на... Тут хлопець притих.
Т/і: чому ти не договарюєш? Плачучи сказала ти.
Пєй: зай тихіше я не хочу тобі казати щоб не робити ще боляче.
Т/і: скажи мені на що вони мене проміняли.
Пєй: ех на бізнес... Тихо пробурмотів хлопець.
Т/і: мм понятно.
Пєй: я зробив так щоб їх бізнес не зазнав краху а ще викупив тебе в них і цей будинок.
Т/і: що так ти їм ще гроші 💰 за мене заплатив?
Пєй: так
Т/і: але навіщо тобі я?
Пєй: зай давай потім. Тобі потрібно поспати і да пробач що розбудив я хотів вранці сказати але не втримався і прийшов до тебе. Він вже хотів виходити но ти його зупинила схвативши за руку.
Т/і: ні не йди побуть зі мною
Пєй: добре зайчик)
Він обережно ліг коло тебе і обійняв ти обійняла його взаємно але набагато сильніше. І почала плакати йому в груди .
Пєй: ей ти чого ? Не плач сонечко моє вони не заслужили таку прикрасну доньку як ти.
Т/і: дякую за підтримку але   правді бізнес для них важливіший ніж я. 😭😭😭
Пєй: ні ну що ти. Зай давай ти не будеш плакати. Я обіцяю що зроблю твоє життя казкою .
Т/і: але навіщо тобі це робити
Пєй: потім ти дізнаєшся.
Автор: Пейтон вже давно тебе знає що ти любиш і т.д.  Одного разу ти була з Рі в клубі Пей був там і він побачив тебе хлопець одразу закохався щойно почувши твій голос побачивши твої очі. Він почав стежити за тобою. Дочикавшись що у твоїх батьків будуть проблеми він поїхав до них і запропонував угоду він їм розвиваючий бізнес вони йому свою дочку. І вони погодилися без жодних роздумів Пєй був в шоці але вони підписали угоду так і ти стала належати Пєю. Ще окрім того він заплатив гроші за тебе і купив дім в якому ти і Рі  живете.
Пєй: зай так ходімо ти вмиєшся і лягати спати підеш завтра до школи вставати.
Т/і: добре але перед тим я хочу щоб ти мені показав себе справжнього!
Пєй: а без цего ніяк?
Т/і: ні
Пєй: ох . Пейтон вздохнув і змінив свій облік. Перед тобою вже не стояв кароокий брюнет а демон з чорними очима і котячими вушками на голові. Це був перший його облік справжнього себе  він не хотів показувати бо боявся що ти будеш його боятися
Ти подивилася на него. В тебе на обличчі сіяла усмішка.
Він підійшов до тебе блище.
Пєй: зай я ще не бачив щоб ти так сміялась.
Т/і: твої вушка вони такі...
Пєй: і які вони ?
Т/і: такі гарні і милі.
Пєй: хочеш потрогати?
Т/і: даааа даааа даааа 😅
Ти підійшла до него і обвила руками його шию. Акуратно залізши в волосся рукою ти провела коньчиком пальчика по вушкові хлопця. Потім ти провела всією рукою тобі подобалося гладити вушка хлопця вони були пухнасті та такі м'ягкі . Хлопець в той час тримав тебе за талію і тихо муркотів. Що викликало в тебе ще більше радості.
Т/і:Пєй
Пєй: м?
Т/і: поцілуй мене
Він поцілував тебе в губи.
Пєй: хах а хтось казав що цілувати мене н-і-к-о-л-и не буде.
Т/і: ей так не чесно ти мене зачарував.
Пєй: бл... замітила.
Т/і: 😳 що я ж пожартувала. Пейтон Муймаер???
Пєй: упс... Ну Т/іш ти мене не хотіла цілувати тому мені й прийшлось тебе зачарувати і взагалі я на тебе обідився
Т/і: і чого це ти на мене обідився.
Пєй: бо ти моя а цілувати не хочеш. Ладно вмивайся і йдем спати.
Ти вмилася і пішла спати. Ти взяла Пєя за руку і повела в свою кімнату. Там ти впала на ліжко за собою потягнувши Пейтона.
Пєй: хах ну що зай пора спати.
Т/і: я не хочу
Пєй: так бистро а то получиш по своїй жопці 20 раз.
Т/і: зануда.
Пєй: зараз хтось договориться.
Ти лягла Пєй вкрив тебе ковдрою і поцілував тебе в щічку  і пішов в іншу кімнату. І ліг там спати. Ти спала но тут почалася гроза ти боялася з дитинства грози тому пішла до Пейтона. Ти тихо зайшла в кімнату і побачила що він спить  і лягла поруч з ним. Накрившись ти притиснулася до него через це він прокинувся.
Пєй:заєць ти чого?
Т/і: я боюсь грози
Тут вдарило гроза і ти в ту же секунду опинилася на Пейтону.
Т/і: ааа
Пєй: ччч тихіше кицю все добре я з тобою
Він притягнув тебе до себе і міцно обійняв поцілувавши в шию хлопець зарився в твоє волосся. В теплих обіймах тобі стало затишно і спокійно і ти заснула і спала до ранку. Пєя це радувало тому,що він любив тебе і хотів щоб ти вічно було поруч з ним. Він ще більше притиснув тебе до себе і заснув. Вже під ранок ти проснулася повернувшись до Пейтона який спав ти поцілувала його в носик і притиснулася до його груді і продовжила спати. Ти думала що він спить але він не спав і все відчував коли ти заснула він відкрив очі і лагідно усміхнувся тихо прошептавши .
Пєй: спи моя малишка як я люблю тебе 💞 ах ти б знала як я б хотів бути поруч вічно і захищати тебе від лиха. Цілувати та обійнімати  тебе щоб ти родила мені сина чи донечку.💓💕 Ах зайка зайка💘. Забрала ти серце в демона. Ще ніхто не міг забрати серце в мене а ти його просто одним поглядом забрала . Він заснув .

Демон у моїй кімнаті Where stories live. Discover now