__ Eight __

151 11 0
                                    

~Kia

Telefonu kapatıp komidinime koydum ve elimi şakaklarıma bastırarak masaj yapmaya başladım..

Yatağıma kendimi attım olanları düşünürken göz kapaklarım ağırlaştı ve gözlerim yavaş yavaş kapandı..

kalktığımda saat 20.00'dı. Aşağı indim ve etrafa bakındım ama annemi göremedim..

anlaşılan dışarıdaydı.. Yukarıdan gelen telefon sesi ile odama koştum. Komidinime gidip telefonumu aldım ve gelen bildirime baktım...

05***:
Nasılsın bebeq şuan müsaitim yazmak istedim.

nE! bu ne cürret böyle?!

Çok tırstım bu kimdi?

Aptallık etmek istemedim ve mesajı ss alıp Mikey' e attım.. Umarın bi hata yapmamışımdır..

Mikey anında gördü ve 2 dakika geçmesine rağmen hiç bir şey yazmıyordu.. Ops sanırım yanlış yapmıştım..

Eyvah!

Mikey çevrimdışı olmuştu..

Bu kötü.. Bu ÇOK KÖTÜĞĞ!!

Hemen numarasını çevirdim.

uzun uzun çaldı ama sonunda Mikey telefonu açtı..

Burnundan soluyordu.. ki bu telefondan bu kadar net duyuluyorsa kim bilir gerçekte nasıldı..


"Mikey.. İyi misin sen?"

Derin bir nefes alıp verdi ve "Sence?" diye cevap verdi..

"Bak.. lütfen bir delilik yapma.. ben ah çok aptalım daha önce aklıma gelmemişti.. off neden sana ss alıp attıysam.. numarayı engelleyebilirdim.. şimdi tam da bunu yapmaya gidiyorum ve sen de hiç bir şey olmamış gibi devam ediyorsun ve eğer bir aksilik olursa direkt sana yazıyorum. Okey?"

Mikey cevap vermedi.. Yeter!

"Sana OKEY Mİ DEDİM APTAL!" Sona doğru bağırmıştım..

derin bir nefes verdi ve hoşnutsuz bir ses ile "Tamaaam okey" dedi.

yüzümde masum bi tebessüm belirdi ve "Öptüm o zamaan" dedim.

beni iyi tanıdığı için anlık ruh hali değişikliğimi sorgulamadı ve "Bende öptüm" diyip kapattı..

Ah onu çok seviyordum. Vakit kaybetmeden numarayı engelledim.. Biraz da olsa içim rahatlamıştı..


Bi kapı sesi geldi annemin geldiğine sevinerek aşağı koştum ve hiç düşünmeden kapıyı açtım...

A ooovv...

nE!

                             BÖLÜM SONU


İŞARET (Kazutora Hanemiya x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin