Čas Vianoc

410 10 2
                                    

Vaness
Za tých pár dni čo sme tu, sa nič zaujímavé nestalo a hokejky sme nestretli a možno sa nám vyhýbali a hlavne Popel ale ani sa mu nečudujem.

Vianoce, sú to vianoce. Prvé Vianoce ktoré prvý krát trávim ďaleko od domova a dievčatá tiež ale má to svoje čaro, trávime ich spolu. Som tu s dievčatami ktoré sú pre mňa ako rodina. Práve teraz ležíme na posteli a sledujeme sám doma stratený v New Yorku a pchame do seba koláče a popritom to zapíjame džusom ale čo viac si priať? Film ktorý miluje skoro každý a sladké koláče a chutný džús a osoby ktoré doslova milujem, nič viac si nemôžem priať. Užívala som si túto chvíľu dokým neprehovila Lia.
"A čo bude ako večera?" Opýtala sa Lia v strede filmu, samozrejme som mohla vedieť že to dievča musí vedieť všetko o dnešnom jedle.
"Podľa všetkého to čo sme si kúpili." Odpovedala som na jej otázku a venovala som sa ďalej pozeraniu filmu ale dievča musela ďalej vedieť o jedle všetko.
"Ty si kúpila sushi." Pozrela na mňa a ja som musela aj zasmiať lebo ten pohľad bol taký divný.
"Ale ty tam máš hamburger a je tu mikrovlnka." Musela som jej povedať čo sa ešte kúpilo a potom len nejako prekusla že nebude mať zemiakovy šalát a rezne ale vedela že keď sme v Kanade a na hoteli v hotelovej izbe, že nebudú to Vianoce ako na Slovensku ale po filme sa nám už nechcelo nič pozerať a rozhodli sme sa ísť prejsť aj keď je všetko zatvorené ale chceli sme si dať malú prechádzku, predsa čerstvý vzduch je najlepší. Obliekli sme sa teplo a každá sme si dali čiapky a mohli sme ísť. Prechádzka bola dlhá a zastali sme pred nejakým hotelom a Kiki vypleštila oči a vyzerala s tým veľmi smiešne a museli sme na nej zasmiať lebo to vyzeralo fakt srandovne.

Kiki
"Nesmejte sa mi." Začala som byť fakt nahnevaná na nich lebo som fakt zazrela niečo a oni sa začnú mi smiať za môj pohľad, ktorý za nič nemôže.
"Ale vyzerala si srandovne." Skonštatovala Lia a utrela si slzy od smiechu a nakoniec sme sa rozhodli ísť ďalej a nejako som aj zabudla to čo som videla až dokým nás nezastavil známy hlas a ja som na sucho prehĺtla.
"Čo vy tu?" Opýtal sa nás človek ktorý stal presne oproti nám a ja som dobre vedela kto je to a dievčatá sa potom pozreli na mňa a chápali ten pohľad pred malou chvíľou.
"Prechádzka pred jedlom." Musela za mňa odpovedať Lia, vedela že ja zo seba nedostanem ani slova a on sa usmial a ja som nevedela kde je aký smer.
"Vianoce, krásne obdobie." Myslím že ja tu ostanem ešte dlho stať, musím sa spamätať že práve Samo Honzek sa s nami znova rozpráva a že sa na nás usmieva, určite keď vidí svoje fanúšičky tak sa usmieva ale ten jeho úsmev je krásny a dostáva dievčatá do kolien, bože môj.
"To a..áno." Dostala som niečo zo seba ale zakoktala som sa pri slove áno, dievčatá sa držali a Samo sa divne pozrel a potom k nemu prišli aj ostatní ako Šimon,Popel a Dalibor a ešte ako posledný prišiel Pavol Funtek.
"A vy kde trávite Vianoce?" Opýtal sa nám Samo a všetky tri sme sa pozreli na seba.
"Na hoteli." Teraz pre istotu odpovedala Lia a pozrela sa pri tom na Vaness, asi viem prečo.
"A čo jedlo?" Ozval sa Šimon.
"Najlepšie sushi a hamburgre." Pozrela sa Lia na Vaness ako to Lia dopovedala a všetci piaty sa na seba pozreli ako by si dávali nejaký signál alebo sa dohovárali pohľadom ale bolo to divne a strašidelne zároveň.
"Buďte s nami na Vianoce." Usmial sa Šimon a začala by som skákať aj radosťou ale udržala som vážnu kamennú tvar lebo aj oni dve sa tvárili strašne vážne.
"Nebudeme Vás rušiť." Ozvala sa Vaness a už sme sa všetky tri radšej otočili a išli sme ale nie, chlapci nás nakoniec presvedčili a dali nám čas. O 6 presne na tomto mieste a keď sme sa pozreli na čas, bolo 5 hodín a my sme neboli najbližšie k hotelu ale dali sme to. Rýchlo sme sa začali pripravovať, Vaness nám písala že na Vianoce si mame donies niečo pekne a tak sme spravili ale to sme ani netušili že Vianoce budeme tráviť s nimi a proste so všetkými. Rýchle úpravy vlasov a namalovanie sa a mohlo sa ísť na miesto. Musela som uznať že som nádherná, tie šaty čo mi Vaness kúpila pred pár mesiacmi mi sadli ako uliate ale keď sme sa pozreli s Liou na Vaness, mysleli sme si že vidíme princeznú. Vyzerala nádherne, vyzeralo ako princezná a Lia vyzerala tiež nádherne a po našom okukovani po jednej druhej, sme museli ísť lebo za chvíľu bude šesť a my tam stále nie sme a dorazili sme o minútu neskôr ale prišli sme prvé a chlapci o par minút neskôr.

zimný príbeh Where stories live. Discover now