Flashback
"Toto si si zabudla u Šimona." Podal mi môj náramok a ja som sa na neho pozrela a nemala som chuť ani rozprávať.
"A ja som ho hľadala, ďakujem ti." Chcela som si ho zobrať ale on ma zastavil a ešte horšie mi bolo.
"Šimon mi povedal že si u neho spala." Povedal mu? Čo presne mu povedal?
"Áno lebo som nemala kde spať a tak sa mi ponúkol že môžem spať u neho, je na tom niečo zle?" Opýtala som sa a dúfala som že po tejto mojej odpovedi už odíde ale mýlila som sa ako vždy.
"Prečo si neprišla za mňou?" Opýtal sa ma
"Peťo prosím ťa, vieš prečo." Nechcela som sa na neho pozerať a hlavne potom čo sa stalo.
"Prosím ťa daj mi šancu a ja ti ukážem že som iný." Pozrel sa na mňa s jeho očami a ja by som sa mu podala aj celá ale moja druha poľka mi to nedovolila aj keď moje srdce a myšlienky mi hovorili niečo iné.
"Nerob to ťažším než to je a choď, budeš mať lepšiu a uvidíš bude to ľahšie aj pre teba." A tými slovami som ho vyhodila z izby a on odišiel bez slova a doslova buchol dvermi. A ja som padla do postele a tým sa konči môj príbeh s Peťom, teda zatiaľ. Naše cesty sa ešte určite skrížia.
koniec flasbacku
Práve sa chystáme na zápas s Kanadou.
"Musíme sa modliť." Povedala Kiki a začali sme sa doslova všetky tri modliť.
"Amen." Vyslovili sme na raz a pozreli sme sa na seba.
Lia sa obliekla do svojej obľúbenej teplakovej čiernej súpravy ale na seba si dala dres ktorý dostala od Dalibora, áno dostala dres od Dalibora. Včera ho dostala a je celá šťastná že ho ma a Kiki? Tá dostala dres od Honza aj keď nehrá je s chalanmi a podporuje ich a ja? Ja mám svoju červenú teplakovu súpravu a na tu bundu lebo nechcem na štadióne prechladnut a ešte niečo s dievčatami sedíme s Honzom lebo nám to Honzo vybavil a samozrejme chcel mať Kiki vedľa seba, to je ten dôvod prečo to vybavil.
"Ideme dievčatá, ideme dať dole Kanadu!" Povedala som a vyšli sme von.
Smer štadión, smer tam kde to všetko začína a kde prepíšeme históriu. Teda sme si to všetky tri mysleli ale osud nám nepraje.
Prešli sme kontrolou a mohli sme ísť na krásne miesta, kde nás čakal vysmiaty Honzo ktorý keď si k nemu sadla Kiki jej venoval bozk na pery a ona? Celá červená ako paradajka a sedela a pozerala pred seba.
"Začína to, mám nervy." Povedala Lia.
"To všetci." Povedala som aj ja.
"Myslím že títo dvaja ani nie." Pošepkala mi Lia a začali sme sa smiať.1 tretina.
Lia
Začalo to, lietalo to zo strany na stranu ale viac v moci boli Kanaďania a to sa mi nepáčilo, to sa nikomu nepáčilo lebo Bedard sa blížil k našej bránke a s asistenciou Stankovena, viete čo? Strelili prvý gól!"To čo je?" Naozaj som sa to spýtala.
"Očividne gól." Vyjadril sa Honzo.
"No nehovor, videla som ho." Pozrela sa na neho Vaness.
"Ale dal ho Bedard." Usmiala sa Kiki a Honzo sa ňu pozrel vražedným pohľadom.
"Veď ale len som pochválila, dnes ho ale nemám rada." Povedala na svoju obranu.Ale hneď na to si išiel sadnúť na trestnú lavičku Šimon Nemec za krosček ale môžem povedať že to bolo vtipne ako tam Bedard bol, úplne som na tom smiala, úplne ho tam sekol ale Šimonov krosček nebol prvý faul, mali sme dva v jednom, Mišiak za hrubost ale spolu s Bedardom (Ako ho volám ja Retardom)
BINABASA MO ANG
zimný príbeh
FanfictionVšetko začína keď dievčatá prichádzajú do zimnej Kanady. Ich prvé Vianoce bez rodiny, všetko musia zvládnuť sami ale splnia si svoj sen, uvidia hrať svojich mladých chlapcov na junirskom šampionáte do dvanásť rokov ale čo všetko sa udeje pre nich v...