Sophie
Édesanyámnak igaza volt. Én szerelmes vagyok Danielbe. Ez így igaz. De helyén való ilyen nagy hatalmat adni, egy ilyen befolyásos férfi kezébe? Daniel azt érezheti, hogy az ő kezében a gyeplő, s azt tesz meg, amit csak akar. Erre ma jöttem rá, az újabb pazar magán akciója után...
Danielhez jöttem ma a munkából. Ma hamarabb eljöttem, kicsit kiélvezem már a főnöki poszttal járó kiváltságaim. De természetesen nem ez a fő ok, a korai távozásomnak. Január végéhez közeledve, mostmár kiderülhet az állapotom. S vettem is egy pár terhességi tesztet, amit a barátom haza érkezése előtt szeretnék kipróbálni. Lehet, egyszerűbb lett volna a lakásomba, de Daniel a napokba rábeszélt, hogy festessem ki legalább a konyhám. Belementem, ezért a pasi el is intézte nekem a festőket.
Beérve a jól megszokott otthonba egy csomó doboz fogadott. Én naivan azt gondoltam, hogy Daniel dolgai lehetnek, ezért szinte tudomást sem vettem róluk. A földszinti mosdóba mentem, s megcsináltam három tesztet is. Az volt ráírva a dobozra, hogy tíz perc a várakozási idő, ezért állítottam be időzítőt. Még a fele sem telt el, mikor Daniel megérkezett.
- Szia! Hát te? - dobta le a cuccait a konyhapultra, majd felém sétált, s nyomott egy forró csókot ajkamra.
- Hamarabb jöttem el, mert nem volt valami sok munka. Eliotra bíztam a maradékot, had élvezze a hatalmát. - mosolyogtam. Nem azzal akarom kezdeni, hogy tesztelek.
- A földre szállt angyal. - nyomott még egy lágy puszit a halántékomra, miközben egyik kezével átkarolt, s magához húzott.
- De te is hamarabb jöttél. - sétáltam utána. A hűtőt nyitotta, én meg leültem a pult másik oldalán található székre.
- Igen. - nem nagyon akarta kifejteni, hogy miért, én meg kierőszakolni belőle.
- Jött egy csomó csomagod. - mondjuk nem tudom, hogy mit rendelne, különösen ekkora mennyiségben. Közben felkönyököltem a pultra, s megtámasztottam a fejem.
- Igen. Ami azt illeti, az nem az enyém. - nézett a hátam mögött található dobozokra, s rájuk is mutatott kezével, melyben egy üveg víz helyezkedett el.
- Hát?
- A te cuccaid.
- Milyen cuccaim? - értetlenkedtem, de még mosolyogva.
- A lakásodból.
- Mi? A festés miatt áthozták? - nem értettem, hogy miért nem dobták át a nappalimba, vagy a hálómba.
- Na igen a festés... - húzta meg kicsit a száját.
- Daniel! - szóltam rá erélyesebben. - Mit nem mondasz el nekem? - ekkor már kezdett elszállni az agyam. Tudtam, hogy itt semmiféle festésről nincs szó. Sejtettem, hogy mik találhatóak a dobozban.
- Meglepetésnek szántam. Azt akartam, hogy végre ide költözz, s ezért eladtam a lakásod.
- Hogy mit csináltál? - döbbentem le. Nem hittem a fülemnek. Megint ugyanazt csinálja. Amit ő akar...
- Ne haragudj rám. De időszerű volt már, főleg, ha babánk is lesz. Vagy külön akartad nevelni? - na nehogy már majd még neki álljon feljebb.
- Időszerű? Te szórakozol velem? Mi lenne, ha az én életemről én döntenék? Vagy esteleg, megbeszélnénk közösen? Tudod, hogy mit jelent azt, hogy együtt? - háborogtam. Nem tudtam mostmár vissza fogni az indulataimat.
- Nem értelek! Gyereket is te akartál, s én alkalmazkodtam.
- De nem kényszerítettelek! Alkalmazkodtál, oké. De mondjuk, erről a nagy egyetértésedről is szólhattál volna, mielőtt bennem hagyod a sejtjeid.
- Te akartál gyereket! - ordítozott mostmár ő is.
- Te figyelsz rám? Akartam. A tam-on van a hangsúly. Minden változik, de honnan is tudhatnád, ha te csak irányítani akarsz? - hadartam el egy levegővétellel, s ki is fulladtam. Daniel csak bámult rám lefagyva. Épp mikor szólásra nyitotta a száját, lejárt az időzítő.
- Ez mi? - kérdezte.
- Oh, most derül ki, hogy sikerült-e az első magánakciód. - szúrtam oda, miközben felkeltem a székből, s a nappali felé indultam, ugyanis mind a három teszt fejjel lefele volt elhelyezve a dohányzóasztalon. Már sokkal inkább voltam rémült, mint dühös. Daniel utánam sétált, s elém állt, mikor felvettem a teszteket, s megfordítottam őket. A fejem semlegesen reagált, hisz fel se fogtam, hogy mi történt az előbb, illetve most. Mind a három teszt egyöntetűen mutatta ugyanazt, így rendíthetetlen volt az eredmény.
- Na? - kérdezte türelmetlenül.
________________________
instagram: stooriesbylaura
tiktok: wattpad.stooriess
YOU ARE READING
A Gyakornok
RomanceSophie az egyetem után saját lábra akar állni, s felveszik egy híres céghez gyakornoknak. A lány sok mindenre számított, de arra, hogy ilyen piszok helyes főnöke lesz nem...