Evden çıkıp durağa doğru yol aldım. Otobüsün gelmesine 5 dakika vardı. Hızlıca durağa gittim ve otobüs zaten gelmişti. Otobüse binip bir koltuğa oturdum ve düşünmeye başladım gece yine uyumamıştım ve okulda uyumayı düşünüyordum.
Okula vardığımı gördüm. Otobüsten inip okula doğru yürümeye başladım. Çok uykum vardı. Her şeyi boş verip sınıfıma girdiğimde en arka sıraya doğru yol aldım. Asosyal ve neredeyse kimsenin umursamadığı biriydim. Sınıfta sadece iki arkadaşım vardı. Buğra ve Tuna Buğra eski sevgilimdi zaten tuna'da Çilli turuncu saçlı tatlı bir çocuktu. Tamamen benim tersimdi. Ben koyu siyaha benzer saçları olan yeşil gözlü saçları dalgalı ve uzun boylu biriydim.
Sıradan bir gündü. Kafamı sıraya koyup Biraz dinlenip uyumak istedim. Otobüste de düşündüğüm gibi okulda uyuyacaktım. Sınıfa yeni bir kız gelmiş dediğim gibi Asosyal biriyim ben böyle şeyleri umursamam. Bunları düşünürken Yanıma bir kız geldi Yeni kızdı. "Merhaba buraya oturabilir miyim?" dedi. Önümde olan Buğra "yoo oturamazsın" dedi. "Sanane lan dön önüne" dedim. Sonra kız bana Teşekkür edermiş gibi baktı. Aslında hayır derdim ama Buğra'nın gıcıklığına otur dedim. Çok mutlu duruyordu bir insan nasıl bu kadar mutlu olur ki? çok üzgün ve durgun bir hayatım vardı "adın ne?" diye sordu. "Gece senin?" dedim istemsizce. mutlu bir şekilde gülümsedi "Adım Açelya Ama sen bana elya diyebilirsin" dedi. Tamam anlamında kafamı salladım sonra kitabımı açıp okumaya başladım.
Açelya'nın ağzından:
Aşırı heyecanlıydım. Gece denilen kızla konuşmak için can atıyordum. Güzel bir kızdı birazcık da asosyaldi. Şu ana kadar sınıfta kimseyle samimi olmak istememiştim ama onunla samimi olmak istiyodum. O aşırı karamsar düşüncelerle sarılmış birine benziyordu. Sanki siyah ve beyazdan oluşuyordu. Ten rengi açık saçları koyu biriydi. Gözleri de bir o kadar güzel bir yeşildi. Mükemmel gözleri vardı sanırım gözlerini kıskandım. Sonra birden kitap okuduğunu fark ettim. Hangi kitabı okuyosun diye sormak istedim ama kitaba çok odaklanmış gibi görünüyordu. O yüzden sormadım kız bayağı uzundu. yanında cüce gibi kalıyordum. aramızdaki fark deve ve cüceydi sanırım voleybolcu falan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın 50 Tonu
Romance"4 gencin başından geçenler" Arkadaşlar lez,gay içerikler olabilir ve +18 sahneler de olabilir ona göre okuyun