Sizce hikaye nasılll? Yazım yanlışı olursa kusura bakmayın. Sizi seviyorumm.
_________________________________________Yanımda sürekli bana bakan bir çift göz gördükçe kendimi rahatsız hissediyordum. Bu kız neden bana Sürekli bakıyordu. İnsanlardan pek anlamam. Çünkü pek arkadaşım yok ama bu kızın bana bu kadar uzun bakması gerektiğini göstermez. Acaba arkadaşım mı olmak istiyor? kıza sert bir bakış attım. Korkmuş gibiydi. Önüne döndü ve kafasını sıraya koydu. Kİtap iyice uykumu getirdiği için ben de kafamı sıraya koyup uyudum. Bir dürtü ile uyandım. Açelya sürekli beni dürtüyordu. "ne var?" dedim. "Hoca Sana eksi atacakmış istersen kalk" dedi. "umurumda değil ne atarsa atsın" dedim. "Sen ciddi misin?! okulda kalacaksın" dedi ."11. sınıf olabiliriz ama ben bu okulda 4 seneden beri varım yani kalsam da çok şey ifade etmez umrumda değil ister kalayım ister geçeyim sadece bir an önce şu okuldan kurtulmak istiyorum" dedim. Açelya bana bir süre baktıktan sonra "Ama sınıfta kalırsan sınıfı geçemezsin ve çok bu okuldan bir an önce kurtulamazsın" dedi. Ben de "seni ilgilendirmez" deyip önüme döndüm. içimden ister kalırım ister geçerim sanane ki aaa dedim. Çok sinirlenmiştim. Aslında en ufak şeylere bile sinirlenebilen bir insandım. Neyse ki üç gün sonra psikiyatri görüşmem vardı. İlaç verirler ve şu sinirimden bir an önce kurtulurum diye dua ettim. Kız "Hadi ama hoca gerçekten sen Seni yok yazacağını söyledi zaten 10 günde sınıfta kalıyoruz" dedi. 9.30 günüm vardı. Bir günü daha riske atamazdım. Atsam yine bu iğrenç okulda kalacaktım. Ondan hemen kalktım benim için Buğra ve Tuna da sınıfta kalımışlardı. Dersi dinliyormuş gibi yapıp hocaya dik dik baktım.
Hoca yanıma geldi ve "kızım sen yine mi geç uyudun gözlerin şişmiş" dedi. Ben de "Evet hocam yine geç uyudum" dedim. Aslında yalan söylüyorum Çünkü uyumamıştım. Eğer uyumadım desem ailemi arar ve uyku düzenimi kontrole almamı söylerdi. Evde de annemler bana bir ton laf ederdi. Ondan dolayı hocaya uyumadım yerine geç uyudum diyorum. Hoca da anlayışla karşılıyor sağ olsun. Hoca annem gibidir beni çok sever. "Tamam bu seferlik daha uyu ama bir dahakine izin vermem" dedi. Teşekkür edip hocaya baktım ve sonra eliyle kafamı sıraya bastırdı hafifçe. Hafif kıkırdayıp uyudum. Zaten öğle arası bu tenefüsdü. Tunadan beni uyandırmasını isteyip uyudum. Zil çalmadan 5 dakika önce hafif hafif dürtülerek uyandırıldım. Tunaydı "Efendim" dedim. Tuna'da "beni uyandır demiştin Ben de o yüzden uyandırdım 5 dakika var istersen-" sözünü bitirmesine izin vermedim."Peki Tuna" dedim. Ve zilin çalmasını bekledim. Hoca kızdığı için telefonumu hocanın masasına bırakıyordum. Yemekhaneye inip Tuna ile birlikte yemek yiyecektim. Zil çaldığında hocanın masasından Telefonu alıp direkt Yemekhaneye gittim. Tuna da yanıma geldi. Yemeğimizi alıp oturduk.
Tuna yeni kızdan bahsetmeye başladı. "Sence nasıl bir kız?" dedi. Bana "Bence diğerleri gibi aşko kuşko Ve umursamaz biri bir o kadar da zorba olduğuna eminim" dedim. "kız seninle tanışmak için bin takla attı ve sen sadece kızı elinin tersiyle ittin senin yaptığı mı zorbalık kızın yaptığı mı Ayrıca kız seninle arkadaş olmaya çalışıyor" dedi. Aslında haklıydı. doğru ama "sırf Buğra'nın inadına kızı yanıma oturturdum beni sürekli böyle rahatsız edecekse olmaz kesinlikle kovarım onu yanımdan" dedim. "saçmalama Gece" dedi ve yemeği yemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın 50 Tonu
Romantizm"4 gencin başından geçenler" Arkadaşlar lez,gay içerikler olabilir ve +18 sahneler de olabilir ona göre okuyun