5 . למה היא כועסת לעזאזל !?

281 13 6
                                    

נקודת מבט : לוקה ריף
ברקע שמתי שיר שאני ממש חושבת שמתאים לליאן ג׳יין 🤷🏻‍♀️
לא הגענו למטרה בפרק הקודם וכבר חמש ימים היינו על 30 צפיות .. אז העלתי את הפרק ואעלה את הפרק הבר מתי שלפרק הזה יהיה 30 צפיות ולפרק הקודם 35

אין לי מושג מה היא רוצה מימני !
היא מתוסבכת עם עצמה ולא יודעת מה היא בעצמה רוצה .. , מתי שחזרתי מהמסעדה לא ראיתי אותו .. חשבתי כמו אידיוט שקרה לה משהו ורשמתי לה 1,000 הודעות ! בטח הייתי נראה כמו אובססיבי מטריד .. , אבל אני חייב הסבר .. , למה היא מתנהגת ככה ? , מה עשיתי לה ? זה משגע אותי !! איך היא ישבה על הזין הזה , שהוא אמר שהיא שייכת לו והיא אפילו לא גילגלה עניים והיא כול הזמן מגלגלת עניים .. היא שלו , שלו ולא שלי .. ליאן ג׳יין שייכת לנער שם .. ולא שייכת לי , אולי זה עדיף ככה .. אין לי באמת כלום בישביל לרצות אותה .. אולי אני חתיך עם אופי כובש וחיוך של כול ילדה רוצה עם גוף הורס כן ? אבל חוץ מי זה אין לי כלום .. , אין לי כסף ! , אין לי מישפחה ! , הדירה שלי עוד שניה קורסת ! , המכוניות גנובות ! . וברגע שליאן תגלה את כול זה היא לא תתקרב אליי .. אבל אלוהים אני אוהב אותה ! , אני אוהב אותה כול כך ! נכון שליפעמים ייש לה התקפי עצבים .. והגילגוליי עניים לעזאזל היא מעצבנת בטירוף , אבל אני יודע שבתוך כול זה ייש את הילדה הרגישה הזאת , אני רק צריך להיכנס יותר ללב שלה ..

אני עד עכשיו חושב על השאלה שמסתובבת לי בראש מאז המסעדה
׳ למה היא כועסת לעזאזל !? ׳ אני באמת לא מבין !
בסך הכול אמרתי לה לחכות שניה , חזרתי בחזרה למיסעדה להגיד שסיימנו לשבת שם ושיבטלו את ההזמנה .. ומיסתבר שבמקרה האחראית הייתה המלצרית עשויה מפלסטיק הזאת , ושחזרתי ליאן לא הייתה ..
אני דאגתי לה כול כך ! היא לא ענתה לי להודעות , היא לא ענתה לי לשיחות ! , היא פשוט נעלמה .. , אלוהים והבגדים שהיא באה איתם , ושהצמדתי אותה אליי בישביל שהמסעדה תיהיה בחינם ויהיה לי את הכסף לשכר דירה בזמן .. , שהצמדתי אותה אליי הרגשתי כיאלו אני בפאקינג גן עדן , העור החלק הזה שלה , והבגדים שהיא באה איתם ..
לא הייתי קורה לזה בגדים .. זה היה חזיה ותחתון ועל זה ייש רשת ..
אלוהים שהיא הלכה והייתי מאחוריה ראיתי את התחת המעוצב שלה , החזה המושלם שלה , שבאלי להחזיק אותו ולהחליף את החזיה ..

שמתי רגע את המחשבות הכחולות שלי בצד ..
והחנתי את הרכב בחניה , וירדתי , הודות לליאן עכשיו ייש לי צלקת ביד .. , פשוט מקסים להיכנס למרכז עסקיים בלתי חוקיים עם סימן של סכין ביד .. , הגעתי לבחורים שאני צריך ״ היי ״ אמרתי וישבתי מולם ..
״ תגיד לאמאשלך היי ! , איפה הכסף יא בן זונה ! ״ שֶן צעק ונתן בוקס חלש לשולחן ״ אני מבטיח לך שאם אתה עכשיו לא מביא את ה100,000 שאתה צריך לנו אנחנו נפגע בנקודת חולשה שלך ! ״ ניב היצתרף לצעקות שלו , הרמתי גבה ואמרתי ״ נקודת חולשה ? ״
שֶן שם על השולחן תמונה , תמונה שלי ושל ליאן , שאני מצמיד אותה אליי בתוּר למסעדה ״ תראה , היא מרגישה כול כך נוח לידך ! , זה נראה כיאלו היא רוצה שהזמן הזה לא יגמר .. ״ ככה היא מרגישה ? ״ ורואים שהיא אוהבת אותך ואתה אוהב אותה ! , אם אתה לא רוצה שנאנוס לך אותה מול העניים כדאי לך להביא את הכסף עד חמש ימים ! ״ שֶן אמר
״ תקשיבו , אין לי את הכסף .. , זה לא משנה כמה תאיימו או את מי תאנסו או תהרגו או לא יודע מה .. , הכסף שאתם רוצים .. , לא קיים , מצטער שלקחתי מכונית .. זאת הייתה אי הבנה , עכשיו אפשר להגיע להסכם שלום ? ״ אמרתי מנסה להרגיע אותם
״ אנחנו עוד ניפגש חמור עם צלקת ביד ״ ניב אמר ואני קמתי והלכתי חזרה , כול הכבוד לוקה , נשארתי חיי .. בנתיים ..

היתקשרתי לאחת הבחורות שלי , קוראים לה ליב , היא אחת הכוסיות שראיתי , אפילו לא מתקרבת לליאן אבל .. ליאן כרגע החליטה שהיא כועסת עליי וליב במילה אחת היא מחכה לי במיטה עם רגליים פתוחות ..
אני אזיין את ליב רק כדיי להוציא עצבים .. , אני עדין מרגיש משהו לליאן .. ואני יודע שהיא אמורה להיות שלי , כיאלו .. לא שלי .. אני לא מגיע לה בשום צורה .. אבל אני אנוכי מידי בישביל לוותר עליה , היא צריכה להיות שלי . שייכת לי .

היתקשרתי לליב

ליב : לוקה , הרבה זמן לא דיברנו ..
לוקה : כן .. , אני מתגעגע
ליב : אפשר להיפגש בבית קפ-
לוקה : לא .. , אני חושב שבדירה שלך יהיה כיף יותר
ליב : לוקה אני ..
לוקה : את ? , מה ליב דברי אני חם עלייך רצח , אף פעם לא עשינו את זה אני ואת ופעם אחת הבטחת לי שנעשה
ליב : ט.. טוב ..
ניתקתי ונסעתי אליה , היא הייתה מוזרה בשיחה , כיאלו אני וליב ידידים , אבל אף פעם לא הייתה לה בעיה שאני אגע בה בצורה מינית .. , למרות שאף פעם לא זיינתי אותה ..

הגעתי אליה ועליתי לדירה שלה .. , הדלת הייתה פתוחה נכנסתי וראיתי את ליב שוכבת במיטה עם הטלפון שלה , היתקדמתי אליה בלי שהיא תשים לב אליי .. , עליתי מעליה ושמתי את הטלפון שלה בצד ..
נשקתי לצווארה ועשיתי היקי ... עליתי עם ידיי לחזה שלה ומחצתי
״ לוקה .. ״ היא גנחה את שמי , עצמתי את עיניי ודימיינתי את ליאן , ליאן שוכבת כאן וגונחת את השם שלי , הורדתי את החולצה שלה ואת המיכנס , ונשקתי את הפיטמה שלה שגיליתי שהיא בלי חזיה ורק עם תחתון .. ירדתי עם ידיי למיכנס שלי והורדתי אותו והשארתי את את התחתון שלי ושלה .. ״ תיגעי ״ פקדתי וליב שלחה יד והתחילה למשש את איברי , באתי להוריד את התחתון שלה ושלי , הייתי שניה מלהיכנס אליה ואז היא עצרה אותי .. ״ מה קרה ליב ״ שאלתי והיסתכלתי אליה , ביכלל לא שמתי לב שיורד לה דמעות .. , קמתי מימנה מהר שהבנתי שהיא לא רוצה את זה ..
״ אומייגד ליב סליחה אני חשבתי שאת רוצה .. ״ אמרתי
״ הכול טוב לוקה אנחנו יכולים לעשות את זה .. ״ ליב אמרה
״ אז מה קרה ? ״ שאלתי והיתקרבתי אליה
״ אני .. אני בתולה עדין .. ״ ליב אמרה
״ פאק ליב לכי תעשי את זה עם מישהו שאת אוהבת ,
ממש לא איתי .. ״ אמרתי
״ אבל אני אוהבת אותך .. ״ ליב אמרה
״ מצחיק ליב , אנחנו מכירים מגיל שש .. ״ אמרתי

אין מצב שליב אוהבת אותי .. , היא .. היא אף פעם לא אמרה לי משהו כזה .. כן אנחנו חברי ילדות אבל היינו יזיזים כאלה .. היתמזמזנו מלא אבל אף פעם לא שכבנו ... התחלנו לעשות את זה מגיל 16 אני חושב ..

״ אני תמיד אהבתי אותך לוקה , תמיד חלמתי שאני איהיה ליב ריף יום אחד .. בבקשה .. אתה אוהב אותי גם ? ״ היא שאלה

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אמלה פרק יחסית קצר ..
אבל מעניין מה יהיה עם הכסף שהוא חייב להם ?
או שאולי הם סלחו לו ?
לוקה וליאן ישלימו ?
מה קרה בסוף עם רוי וליאן ?
מה לוקה יגיד לליב ?
אמלהה אני בעצמי מיתרגשת לדעת את התשובות !
אני שמחה ממש מכול האהבה שאתן מראות לי 🫶🏼
הפרק הבא יעלה ב50 צפיות .. ❤️

 [2] saving him 🛟Where stories live. Discover now