6 . בתנאי אחד

272 14 10
                                    

נקודת מבט : לוקה ריף

״ ל.. ליב .. ״ אמרתי בהלם ממה שהיא אומרת
״ לוקה .. , בבקשה בוא למיטה עכשיו ... , אני אגרום לך לאהוב אותי
אני מבטיחה לך .. " ליב אמרה ומשכה אותי מעליה , אבל אני היתנתקתי מימנה , ועלה לי רעיון ..

״ בתנאי אחד ״ אמרתי והעניים של ליב נפתחו בהיתרגשות
״ את תיהיה בת הזוג שלי , אבל רק כדאי לגרום למישהי אחרת לקנא ליב .. , אני כול כך מצטער אבל אני לא אזיין אותך עכשיו שאני יודע שאת מרגישה אליי משהו .. , זה .. זה יגרום לך לאהוב אותי יותר .. ,
מגיע לך מישהו אחר ליב .. , עכשיו את לא חייבת להסכים להצעה שלי .. רק אם את רוצה , אבל מתי שאני אראה שהיא מספיק מקנאה אז זה יפסק .. , אוקי ? ״ אמרתי לה במילים הכי רכות שניסיתי למצוא ..
התחיל לרדת לליב דמעות והיא אמרה בבכי ״ אתה מבקש מימני
לעזור לך להביא מישהי אחרת ? ״
״ ליב אם זה מרגיש לך לא נכון אז אל תסכימי , אבל אני לא אוהב אותך
אני מצטער כול כך .. , אני אתן לך זמן לחשוב .. , ייש לך עד מחר בחמש בבוקר לענות לי ואם כן אני אאסוף אותך בשעה 7:50 ״ אמרתי באמצא שאני מתלבש
״ ביי לוקה ״
״ ביי ליב .. ״ אמרתי ויצאתי מהדלת ..

נכנסתי לאוטו והדלקתי את הטלפון ובידיוק ליב שלחה הודעה
״ אני אעשה את זה . ״
״ תודה ליב , מעריך .. ״

נכנסתי ל׳יוטיוב׳ ושמתי את השיר "I never needed yon like I do right now "

והמשכתי לנסוע תוך כדיי שאני מכניס את המילים של השיר לראש שלי .. , זה בול הסיטואציה , רק שאני לא שונא את ליאן , אני פשוט כול כך מאוכזב מימנה , אני יודע שהיא אוהבת אותי בחזרה ,  היא איימה עליי עם  סכין רק כדיי להראות כוח.. , בכול זאת אני שוכח שהיא בחורת מאפיה , שהזוגיות איתה תיהיה קשה .. , אני יודע שבנות מאפיה צריכות להיות עם בנים ממשפחת מאפיה , אבל זה לא מעניין לי את הפאקינג ביצה , אני אפוצץ כול בחור שינסה לגעת בה .. לא משנה מי הוא ..

הגעתי לבית שלי ובאתי לפתוח את הדלת אבל הידית יצאה .. שוב ..
חיברתי אותה חזרה ונכנסתי , שמתי את הטלפון במטען שעוד שניה נכנסתי להיתקלח והרגשתי את המיים החמים , בידיוק כמו שאני אוהב ..
אבל מהר מאוד סיימתי את המיקלחת בישביל שיהיה לי מיים חמים מחר ..

יצאתי מהמיקלחת ולבשתי רק מיכנס ארוך בצבע אפור בלי חולצה , והיסתכלתי במראה .. ללא ספק הייתי אחד החתיכים שאני מכיר ..
החזה והבטן שלי מסורטטים כמו ציור ..
העניים תכלת שלי והגובה מאבא שלי , והבלונדיני בשיער זה מאמא .
בורכתי ביופי לא מהעולם הזה ..
וגם הבנות חושבות ככה והן גם מראות לי את האהבה הזאת ואומרות לי את זה כול הזמן ,

חוץ מאישה אחת .. , והאישה הזאת זאת ליאן פאקינג ג׳ין ! פאק אני פאקינג מאוהב אני אובססיבי לאופי הסנובי שלה ...
היא בחיים לא תשפיל את עצמה ! היא תמיד תיהיה מקום ראשון !
גם אם היא חושבת שאני הכי סקסי בעולם היא לא תוריד מעצמה ותראה את זה . ! והיא חושבת ככה אני בטוח ..
אבל לעזאזל היא הייתה חייבת להרוס הכול עם הסריטה הזאת !!!!
הייתי יכול לתקן את זה ! הייתי יכול לסדר את העיניין עם המלצרית ואני נשבע שלא נגעתי אפילו לא בפיסה מהגוף של המלצרית הזאת !
אבל ליאן לא הבינה את זה שאני רוצה להיות רק שלה , זה אולי נראה לכם מוזר שאני לא מכיר אותה אפילו לא חודש ואני מדבר ככה אבל אני באמת מרגיש אליה משהו .. , בהתחלה שהיא הצילה אותי ראיתי רק גוף יפה , רציתי לדפוק אותה וזהו לא יותר מיזה אבל שהיא סירבה לי הרגשתי רצון להשיג את זה עוד ועוד עד שהגעתי למצב שהיא באמת מעניינת אותי , שגיליתי שהיא ממשפחת מאפיה שקלתי לוותר אבל היתחרטתי אחרי שניה , אני לא אוותר על אן בחיים , גם אם אנחנו עכשיו בוויכוח אני עוד אשלים איתה .. , אני יודע שהיא זאת שלא יצאה בסדר ..
אבל היא רק רצתה להראות כוח ..

 [2] saving him 🛟Where stories live. Discover now