20. שייכת לי

236 14 0
                                    

נקודת מבט : לוקה ריף

״ לא אתה לא חייב ללכת אליו לוקה ! אתה תעשה מה שבאלך אחרי שתיהיה בריא ! ״ ליאן אמרה שהיא באה לשכב לידי במיטה .

״ אני חייב ליאן אני מרגיש את העצבים שלי בכול הוורידים
כרגע ..  ״

אני לא מאמין שהוא עשה את זה ! בן זונה !!!
אני הולך פאקינג לפוצץ לו את הגולגולת .

״ אז תרגע ״ ליאן אמרה והסתכלה על הפציעות שלי

שמתי יד על הירך הפנימית שלה ושיחקתי בו ומידי פעם מלטף את איברה דרך הטרנינג שלה .

״ אולי תרגיעי אותי ? ״ אמרתי בחיוך משעשע וממשיך לגעת בה

״ אתה פצוע לוקה .. ״ ליאן אמרה בקול צרוד ומגורה

** תחילת תכנים מיניים **

״ נו אז תמצצי לי ולא אתאמץ .. ״ אמרתי והכנסתי יד לתוך המכנס והתחתון שלה והעברתי שתי אצבעות על שפתי הכוס שלה .

ליאן הורידה את השמיכה ממני , ועלתה מעליי , מצצה את צווארי ובטח השאירה שם היקי , היא הורידה את החולצה והמכנס שלה והיא היתה בלי תחתונים וחזיה .

״ לא חשבתי שאצא מהחדר ״ ליאן הסבירה

״ פאק ליאן תמצצי כבר ״ אמרתי והיא סטרה לי , פאק ..

היא הורידה את המכנס והתחתון שלי ביחד וזרקה אותם לאיזה פינה בחדר , סטרתי לישבנה והיא גנחה והתחילה להתחכך בגופי ,  שסיימה היא הביאה קונדום והלבישה על הזין שלי , היא ישבה על הזין שלי והתחילה לקפוץ ולגנוח בלי הפסקה , הסתכלתי על הציצי שלה זז למעלה ולמטה כול פעם שהיא קופצת , שלחתי יידים אל החזה שלה כדי לחפון אותו בידי , אבל היא לקחה את יידי ושמה אתם מעל ראשי והחזה שלה נפל לכיוון ראשי ומנעה ממני לגעת בה , הרמתי את הראש ומצצתי את הפיטמה שלה .

ועכשיו היא שוכבת עליי שהזין שלי עדין בתוכה והיא זזה ואני מוצץ לה את הפיטמה , תוך כדי שלחתי את ידיי לישבנה וחפנתי אותו בידיי , הצמדתי את ישבנה אליי והיא נכנסה אליי יותר .

״ לוקה .. לוקה .. ״ היא התחילה לגנוח את השם שלי וזה הדליק אותי יותר .

״ אני עומדת לגמור ״ ליאן אמרה

״ את לא חושבת שאת צריכה עונש ? בכול זאת את אמרת שלא אגע
בך יותר ותראי עכשיו . ״ אמרתי ״ את לא גומרת היום ליאן ״

״ לא לא בבקשה לוקה אני מרגישה כאילו אני עומדת להתפוצץ ! ״

הצמדתי אותה אליי יותר ונכנסתי עמוק יותר .

״ של מי את ? ״ שאלתי

״ של.. ״ היא באה להגיד אבל נכנסתי אליה אפילו יותר והיא הפסיקה לזוז מכאב

 [2] saving him 🛟Where stories live. Discover now