- Bunu nasıl yaptın nasıl buldun beni - - Biraz beynimi yordum diyebiliriz -
Gözlerimi açtığım anda kendimi bir odada buldum ,burayı zaten biliyodum ben burdan çıkamamışım ki hüzünle başımı eğip ağlamaya başladım kapı açıldı ve ne olduğunu anlamadan bişiyler söyledi
"Selam umarım rahatsız etmiyorum- dur ,a herneyse sen iyimisin? daha çok, aç mısın? diye sormalıyım evet"
yüzün'e bakıp cevap vermeden kafamı pencereye çevirdim yağmur yağıyordu
O birşeyler daha söyledi
"A sen ağlamışsın neden ağladın" cevap vermedim ve anında ekledi "seni mutlu edebileceğim ne var" umutla baktım yüzüne "sahiden'mi ? Beni mutlu edebilirmisin" baktı biraz bana gözyaşlarımı sildi ve konuşmaya başladı "elimden geleni yaparım seni mutlu edebilecek şeyi söyle" anında gözlerim parladı " beni burdan çıkar beni şehire götür" hala gözyaşlarımı siliyodu "seni bu evden dışarı çıkaramam" dedi ve gülüşüm soldu bana, ona kafa atabilecek kadar yakındı acıdan bağırdı benim kaşım acıdığını biliyodum kanıyodu ama umrumda deildi "sende o ruh hastasının adamısın dimi pislik herif PİSLİK bana dokundun bide ıyy" ayağa kalktı burnuna dokundu burna kanıyodu "benim adım Taylor" dedi elindeki kerpeten ile beni çözüyordu ve ekleme yaptı "ve ben kimden bahsettiğini bilmiyorum tanıştığıma memnun oldum chi" adımı da biliyodu "sen kimsin o zaman ? Kimlerdensin ?" diye sordum "gidince görürsün" dedi ve daha konuşmadık hemen beni çözdükten sonra bileklerim, kollarım, ayaklarım çok acıyordu sonra bana baktı ve sadece bileklerimi oğuşturmamı izledi ve beni iyice süzdü "niye bana yicekmiş gibi bakıyorsun be gidiyorsak gidelimartık" dedim "üstündeki kıyafete bakıyorum bu kız kiyafeti deil ve senin dudağın niye kan"
"O adam jiletle kesti dudağımı ve kıyafetim kan olduğu için bunu giydirmiş " "farkındamısın erkek kokuyorsun " " ah iğrenç . Hadi gidelim yoksa gelicek dedim ve direk çıktık evden ,yürüdük baya,
otobana çıktık ve tanıdık bir yüzle karşılaştım
"Gerçekten mi son'um... böyle mi olucaktı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Boy (44 gün)
Ficção Adolescenteherşey normal ilerlerken biri senin hayatını ölümüne sürükleyecek kadar baskı altında tutar ve 44 gün boyunca zorbalık" yapar ve sen kendinin öldüğün günü görmek için can atarsın ölme istiyecek kadar fazla zorbalık yaparlar