Droga do klubu nie zajęła nam długo gdzieś około z 10 minut.
Jesteśmy już pod drzwiami klubu przed wejściem jest sporo ludzi idąc w stronę końca kolejki Ali ciągnie mnie za rękę i prowadzi w stronę wejścia ja ze zdziwieniem patrzę się na Ali a ta mówi nagle
-„Spokojnie nie musimy iść na koniec kolejki"
Spytałam się jej nagle
-„ale czemu?"
-„Znajomy jest właścicielem klubu oraz ochrona dobrze mnie zna jakby nie patrząc jestem stała klientka tego klubu"
A No tak zapomniałam Ali i jej dosyć częste wypady do klubu.
Wchodząc do środka nagle do moich uszy dobiegły odgłosy głośniej muzyki oraz zapach spoconych ludzi i alkoholu.
Idąc za Ali doszłyśmy do baru wzięliśmy sobie jagerbomb oraz po 2 shoty czułam jak po moim całym ciele rozchodzi się ciepło.
Po wypiciu naszych alkoholi poszliśmy z Ali na parkiet zaczęliśmy poruszać się w rytm muzyki nie musiałyśmy długo czekać gdyż jakiś 2 facetów próbowało do nas zarywać poczułam od jednego z nich fajki oraz alkohol widząc skwaszoną mine Ali dałam jej znak ze trzeba wykonać nasz plan.
Po chwili zaczęliśmy całować się z Ali kontem oka widziałam jak dwójka facetów odchodzi a ja z Ali zaczęliśmy śmiać się w niebo głosy.
-„powiem ci ze nie spodziewałam się tego ze tak szybko odejdą"
Powiedziała Ali
-„No dokładnie to co idziemy po kolejne drinki?"
-„Tak idziemy"
Z Ali stoimy już pod barem wzięłyśmy to samo co wcześniej tylko ze więcej po woli zaczęłam czuć ze alkohol zaczyna działać ale chyba tego akurat potrzebowałam. Czuje jakby cały stres odszedł ale lepiej dla mnie przynajmniej w tej chwili nie muszę się martwić o jutrzejszy dzień.
Minęło już jakieś 20 minut odkąd jesteśmy w klubie postanowiłam zostawić Ali na chwile sama gdyż musiałam pójść do toalety po powrocie widzę Ali z dwójka przystojnych facetów lecz tylko jeden z nich zwrócił moja uwagę mam wrażenie ze gdzieś już go widziałam. Podchodzę do Ali a ona mi przedstawia dwóch facetów.
-„Keira poznaj Serkana oraz Simona"
Nagle odzywa się Simon
-„Cześć jestem Simon a ten tutaj to Serkan mój brat"
Zdziwiłam się widząc mi znajoma twarz to jest ten sam gościu który był rano w kawiarni nagle na moim lewym ramieniu poczułam szturchnięcie to była Ali chciała mi coś powiedzieć lecz słabo ja słyszałam przez głośna muzykę wiec nastawiłam swoje ucho do jej ust i nagle usłyszałam co chciała mi powiedzieć Ali
-„Keira to jest ten facet o którym ci mówiłam przez telefon , to ten dziennikarz."
-„O kurwa."
Do cholery nie spodziewałam się tego ze wypowiem to na głos Ali patrzyła na mnie z rozbawieniem i nie wiedziała jak zareagować śmiać się czy zacząć płakać
Myślałam ze ja zamorduje ale już taka jest Ali wracając do Serkana nie spodziewałam się kompletnie tego ze taki facet jak on wpadnie mi w oko
Tutaj macie SerkanaA tutaj jeszcze Simon
CZYTASZ
Mój Tatuś
RomanceNarazie wyrwane z kontekstu lecz powiedzcie mi czy mam pisać sam początek oraz co myślicie