°~°
Beni bıraktın, mezarımın içine düştüm.
Ölmemi istediğini biliyorum,
Daha iyi hissetmek için haplar alıyorum.
°~°
İlk izana / Reader kitabımı sildim, açıklama bölümünü okumayanlar için buraya ufak bir açıklama yapayım.
Kitabımdan artık iğreniyorum :)
(Sonradan ekleme!!! Daha silmedim, yarın sileceğim.)
Yeterli, tesekkurler..
Fazla uzatmadan sizi bölüme uğurluyorum..
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''
2008, Şubat 1, Pazartesi, 15 : 01Rin Chinatsu
"Hey rin, yine gelmeyecek misin bizimle?"
Çantamı toplarken bir yandan da benimle konuşmaya çalışan sınıf arkadaşlarımı dinliyordum ama o kadar umursadığım söylenemezdi. Eve gitmeliydim, kardeşlerime bakmalı ve ders çalışmalıydım.
Aslında kardeşlerim sayılmazlardı, annem bunu bana yıllarca aşıladığı için kardeşlerim olarak kalmışlardı dilimde. "Olmaz." Çantamı topladığımda siyah, bol deri ceketimi üzerime giydim ve çantamı tek koluma taktıktan sonra onlara döndüm. "Başka bir zamana." Bir şey demelerine fırsat vermeden telefonumu alarak çıktım hızlıca sınıftan.
Lisenin son senesinde, bunca yıllık eğitim hayatımı boşa harcamamak için eğlenmek istemiyordum. Eğlenirsem, ufacık bile eğlenmeye başlarsam dikkatim dağılacakmış gibime geliyordu.
Ve lanet olsun ki dikkatim dağıldığında bir daha doğru düzgün toparlayamıyordum.Adım Rin, Rin Chinatsu. Chinatsu ailesinin en küçük kız torunlarından biriyim, hatta en küçük benim.
On sekiz yaşımda olduğumu hâlde küçüksem..diğerlerini düşünün bir de.
Ailemiz birbiriyle tamamen kopuk bir aile, aslında hepsi bazılarına göre eğlenceli insanlar olsalar da benim düzenimi bozmak dışında bir işe yaramadıkları için onlardan pek fazla haz etmiyordum.Büyükbabam, Chinatsu ailesinin başı. Japonya'nın hatrı sayılır iş adamlarından ama gelin görün ki çocukları ve torunları onun yolundan asla gitmedi.
Babam şirket başına geçmek istemiyordu ama büyükbabam onu zorladığı için kaçtı gitti, yani kaçtığı yer de uzak bir yer olsa..Tokyo'nun işlek caddelerinden birinde bir restoranı var. Babam dışında halam..ah, o ise şirket umrunda bile değildi sadece eğlence istiyordu. Şimdi bir eğlence şirketi ve bar gibi bir mekanı var.
İkiz amcalarım ise..onları söylemek bile istemiyorum bu yüzden direkt geçiyorum.Ama dayanamadığım için söyleyeyim, ikisinin bir olup açtıkları eşcinsel bar'ı var. Ve büyükbabamın bundan haberi yok çünkü kendisi çok katı bir adamdır.
Eh, hepimiz ölmesini bekliyorduk.Babamın ailesi böyleydi, annem'in ailesinde işler işler baya bir karışıktı.
Annem babamdan ayrılmış, başka bir adamla evlenmiş ve çocuk yapmıştı, iki tane. Sonra geri büyükbabamın evine dönmüştü çünkü adam onu terk etmişti.
Teyzem ise kiminle beraber belli değildi, büyükannem ölmüştü. O ailede tamamen kopuktu yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life's Cruel × İzana Kurokawa / Reader
FanfictionBütün dünya, sadece sen varsın diye anlam kazanıyordu.