Bölüm 4

10 0 0
                                    

Bayan Picken(okul müdür yardımcısı):Çocuklar belli gruplar oluşturarak çok uzaklaşmamak şartıyla etrafa bir bakın lütfen uzaklaşmayın.
Sally:Hadi gezelim.
Kate:Gerçekten mi Sally benim dilimde tüy bitti bakın gitmeyelim burda oturalım ve kitap okuyalım mesela.
Jack:Kitap mı? Evet eğlence keşfedilmeden önce yapılan şey.
Kate:Biliyor musun Jack eğlence bulunmadan önce yaşayan tek Mağara adamının sen olduğunu öğrendim.İşte Okumanın böyle bilgelere sahip olma gibi muhteşem Özellikleri vardır.
Jack:Şimdi sen bana eğlencesiz mi demeye çalışıyorsun.
Kate:yoo Mağara adamı demeye çalıştım ama her zaman ki gibi anlamadın bende şaşırmadım.
"Tamam artık hadi Ormanı keşfedelim bu arada Kate kitabının adı neydi?"
Kate:Saklı orman neden sordun Loren?"
"Hiiç neyse hadi gezmeye çıkalım."

Biraz ilerlemeye başladık tabii kate kendini tutamadı
Kate:ormanda ilerlerken kitaba göre Tom yani David bir çalıya takılıyor ve Düşüyor bence birazdan böyle bir şey olacak."
Jack:Tabi canım birazdan yedi cücelerde bize Karşılama töreni hazırlamış bir biçimde karşımıza çıkacaklar dimi."
Kate:Hahaha çook komik.
"Boş boş Konuşmayı kesin de etrafı gezelim."
Jack:Haklısın Loren
Ilerlemeye ve etrafı gezmeye devam ettik.Etraf gerçektende biraz ürkütücü görünüyordu belki de akşam olmak üzereydi saatime baktım saat 17:30 olmuştu ve biz kamp alanından ayrılalı 45 dakikayı geçmişti geç kalmıştık ve bayan Picken bize çok kızacaktı tam bizimkilere söyleyecekken arkamızdan bir çığlık sesi geldi hep birlikte arkamıza dönüp baktık,David yere düşmüş ve bileğini tutuyordu.
Sally:David ne oldu sana
David:Şu çalıya takıldım ve düştüm bileğim de acıyor ayağa kalkmaya çalıştım ama olmadı.
Bir anda herkes şaşkınlıkla Kate'e baktı. David Kate'in dediği gibi yere düşmüştü üstelik çalıya takılarak.
Jack:Sanırım bu kadarı da tesadüf olamaz.Özür dilerim Kate sanırım bu kitap bizi anlatıyor olabilir.Ama yinede aklım ermiyor böyle bir şey nasıl olabilir ki??
Kate:Söylemiştim ayrıca kitaba göre hemen dönmezsek burda tutsak kalabiliriz hava kararmak üzere Hadi gidelim.
Kate haklıydı bu nedenle Jack ve Sally David'in koluna girip onu yürütmeye başladılar.Bir anda zifiri karanlık çöktü ormana, önümüzü göremiyor kampın nerede oluğunu hatırlamıyor gideceğimiz yolları seçemiyorduk.
"Şimdi ne yapacağız Kate umarım kitap bunun içinde bir şeyler yazmıştır."
Kate:Şeyyy aslında kitapta ilerdeki bir eve gidiyorlar.Ama orada neler oluyor bilmiyorum o kısımları henüz okumadım.
Jack:Harika bir tek bu eksikti, oku o zaman da hemen bir karar verelim ne Yapacağımız konusunda.
Kate:Sen şu Karanlığı görmüyorsun galiba sözcükleri net göremiyorum sadece ileride bir ev olduğunu biliyorum.Sanırım evde de kimse yoktu bu Yüzden oraya gitmemiz Lazım.
Kate'i dinleyip yürümeye devam ettik ve söylediği gibi karşımıza bir ev çıktı.Mecburen geceyi burada geçirmek zorunda kaldık. Kapıyı açmaya çalıştım fakat olmadı kilitliydi.Kate'e döndüm:
"Nasıl giricez acaba eve"
Kate:Telefonu yanında olan varsa Kitabı okuyarak nasıl girdiklerini öğrenebilirim.
Sally:Benim ki Yanımda
Kate:Tamam ver.
Kate kitabı okumaya başladı ve kapının yanında bulunan sepetin içinde bir anahtar olduğu yazıyordu.Devamını da okuyacakken bir anda telefon kapandı.
Sally:"Bi bu eksikti telefonumun şarjı bitti en azından içeriye nasıl gireceğimizi biliyoruz artık."

Bende Anahtarı alıp kapıyı açtım içerisi de karanlıktı.Işığı bulmaya çalıştım fakat yoktu bu nedenle gaz lambası mum ne bulduysak yaktık ve koltuğa oturduk.Bir anda alt kattan sesler gelmeye başladı.Etraf zaten karanlıktı iyice korkmaya başlamıştık.Hep birlikte aşağıda ne olduğuna bakmaya gittik.

Saklı OrmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin