Aşağıya doğru yol aldık ve bodruma benzeyen ama oda görünümlü bir yer vardı.Jack biraz öne geçti ve kapıyı Yavaşça açtı bir anda karşımıza bir iskelet çıktı ve hemen yanında radyoya benzeyen bir şey Çığlık sesi geliyordu hep bir ağızdan bağırmaya başladık ve koşarak üst kata çıkıp tekrar koltuğa oturduk.
David:Bence gidelim burdan.
"Nereye gidicez dışarısı karanlık kamp alanı ne tarafta bilmiyoruz mecburen burada kalmak zorundayız."
Kate:Loren haklı bence yatalım.Hem uyurken içimiz daha rahat eder.
Jack: Ama saat daha 18:30 bu saatte mi yatıcaz.
Kate:Başka bir fikrin var mı hem yarın erkenden kalkmalıyız ve kamp alanına gitmeliyiz bende sabah Işığında kitabı okurum ne yapacağımıza da bu şekilde karar veririz.
Jack:Pekii.Sabah olmuştu ve hepimiz kalkmıştık.Kate ise telaşlı bir şekilde etrafa bakıyordu.
David:Kate neden telaşlı bir şekilde etrafı Yakıp yıkıyorsun.
Kate:Kitabım yok bulamıyorum.
Jack:Ne inanamıyorum o kitap olmadan nasıl geri döneceğiz daha doğrusu o kitap bizi anlatıyor onu bulmamız şarttt!!
"Jack haklı dün akşam yatmadan önce nereye koymuştun hatırlıyor musun Kate"
Kate:Hayır hatırlamıyorum üst katlara mı baksak
David:Iyi de biz hiç oraya çıkmadık kii
Kate:O da doğru.
"Ben sanırım nerde olduğunu biliyorum."
Kate:Nerde Loren??
"Ya benim ki sadece tahmin ama"
Kate:Söyle artıkk
"Dün akşam bodruma indiğimizde kitap elindeydi belki de hepimiz bağırırken sende korkudan oraya düşürmüşsündür."
Kate:Aaaa evet olabilir ama tekrar oraya gitmem ben zaten çok korktum"
Jack:Başka şansımız yok biliyorsun o kitap bize Lazım.Hep birlikte gideriz yine.
Hep birlikte bodruma indik fakat kitap ne merdivenlerde ne de kapının önünde yoktu.Artık mecburen kapıyı açıp odaya girmemiz gerekecekti.
Jack:pekala o zaman açıyorum kapıyı.
Sally:"Aç yapacak bir şey yok"
Jack Yavaşça kapıyı açtı ama bu sefer o iskelet yoktu Karşımızda,hepimiz bağırmaya hazırlanmıştık oysa ki,içeri girdik bodrumda lamba vardı fakat çok az Işık veriyordu,içerisi gerçekten ürkütücüydü aynı zamanda dün akşam gördüğümüz radyo da yerinde yoktu.Bu olay hepimizi korkutmuştu.
Kate:işte buldum kitabım burda hadi gidelim.
Dedi Kate ve bir anda kapı sesi duyduk
Bodrumun kapısı Üstümüze kapanmıştı ve kilitlenmişti kapıyı açmaya çalışıyorduk ama hiçbir işe yaramıyordu.Pencere filan da açık değildi nasıl kapanmıştı kapansa bile nasıl kitlenmişti?
Kate:Işık gibi bir şey bulursak ben bu olayın yer aldığı kısmı okurum ve çıkarız burdan.
David:işte bi el feneri buldum al hadi oku.Kate kitabı okumaya Başlamıştı burdan nasıl çıkacağımızı ve kapıyı kimin kapattığını biliyormuş gibi bir ifadeyle bize döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Orman
Horror5 arkadaşın kamp yapmak için gittikleri ormanda çok gizemli şeyler olur ve hayatta kalmak için mücadele etmeye başlarlar. Bütün bu yaşadıklarını Kate'in kitabında yazdığını gören 5 arkadaş bu kitapta anlatılanlara uyarak yaşayabilecekler mi?? Pekii...