ᴅᴇꜱᴘᴇʀᴛᴇ ꜱɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏᴍᴇ ᴠᴀᴄɪᴏ ᴄᴏᴍᴏ ꜱɪᴇᴍᴘʀᴇ, ᴀʟ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴍᴇ ʜᴀʙɪᴀ Qᴜᴇᴅᴀᴅᴏ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴘɪꜱᴏ ᴅᴇꜱᴘᴜᴇꜱ ᴅᴇ ᴅᴀʀʟᴇ ᴛᴀɴᴛᴀꜱ ᴠᴜᴇʟᴛᴀꜱ ᴀʟ ᴀꜱᴜɴᴛᴏ.
ꜱᴜꜱᴘɪʀᴇ ʏ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛÉ ᴅɪꜱᴘᴜᴇꜱᴛᴏ ᴀ ᴀᴄᴇʀᴍᴇ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ.
ᴀʜɪ ᴛᴇ ᴠɪ, ᴄᴏᴍÍᴀꜱ ᴄᴏᴍᴏ ꜱɪ ᴛᴏᴅᴏ ᴇꜱᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ʙɪᴇɴ, ɪɢɴᴏʀᴀɴᴅᴏ Qᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴍᴀʟ.
ᴍᴇ ᴀᴄᴇʀQᴜᴇ ᴀ ᴛɪ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ꜱᴏɴʀᴇɪʀ ᴀᴜɴQᴜᴇ ᴍᴀꜱ Qᴜᴇ ᴜɴᴀ ꜱᴏɴʀɪꜱᴀ, ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ᴜɴ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴍᴜᴇᴄᴀ.
ᴀʟ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʀᴍᴇ ᴍᴇ ᴠᴏʟᴛᴇᴀꜱᴛᴇ ᴀ ᴠᴇʀ ᴇxᴛʀᴀÑᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇꜱᴏ.
-¿Qᴜᴇ ᴄᴀʀᴀᴊᴏꜱ Qᴜɪᴇʀᴇꜱ ᴄᴏᴍᴍɪᴇ?
-ꜰᴇʟɪᴢ ᴄᴜᴍᴘʟᴇᴀÑᴏꜱ.
ꜱᴏʟᴛᴇ ꜱɪɴ ᴍÁꜱ, ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀꜱ ꜱᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴏ Qᴜᴇ ᴛᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅɪᴄʜᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ꜱɪ ʜᴜʙɪᴇʀᴀꜱ ʙᴇʙɪᴅᴏ ᴛᴀɴᴛᴏ Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ ᴀʟᴜᴄɪɴᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ Qᴜᴇ ʏᴏ ᴇʀᴀ Qᴜɪᴇɴ ᴛᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅɪᴄʜᴏ ᴇꜱᴛᴏ.
ᴀʙʀɪꜱᴛᴇ ᴛᴜ ʙᴏᴄᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅɪʀɪɢɪʀᴍᴇ ʟᴀ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴛᴇɴɪᴀ Qᴜᴇ ᴅᴇᴄɪʀᴛᴇ ᴀʟɢᴏ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ᴀɴᴛᴇꜱ ᴅᴇ Qᴜᴇ ᴍᴀɴᴅᴀʀᴀꜱ ᴛᴏᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍɪᴇʀᴅᴀ.
-ᴀɴᴛᴇꜱ ᴅᴇ Qᴜᴇ ʜᴀʙʟᴇꜱ ᴛᴏᴍ, ᴛᴇ ʜɪᴄᴇ ᴜɴ ʀᴇɢᴀʟᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴛᴇɴᴅʀᴀꜱ Qᴜᴇ ᴠᴇɴɪʀ ᴀ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪÓɴ ᴍᴀꜱ ᴛᴀʀᴅᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀʟᴏ.
ᴅɪᴊᴇ ᴀʟ ꜰɪɴ, ᴛᴜ ꜱᴏʟᴏ ᴍᴇ ᴍɪʀᴀꜱᴛᴇ ᴍᴀʟ.
-ʟᴏ Qᴜᴇ ꜱᴇᴀ.
ꜱᴏɴʀᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ɪʀᴍᴇ ᴀ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪÓɴ ᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴜ ʀᴇɢᴀʟᴏ.
ᴘᴀꜱᴏ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ɴᴏ ꜱᴇ ꜱɪ Qᴜɪᴇʀᴀ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀꜱᴏ ʏ ʏᴀ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴛᴏᴅᴏ ʟɪꜱᴛᴏ.
ᴛᴇ ᴠɪ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪÓɴ ᴄᴜʀɪᴏꜱᴏ ʏ ᴍᴇ ᴍɪʀᴀꜱᴛᴇ ᴀʟ ʏᴀ ᴇꜱᴛᴀʀ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴇꜱᴛᴀ.
-ꜱᴇ Qᴜᴇ ᴍᴇ ᴀʀʀᴇᴘᴇɴᴛɪʀᴇ ᴅᴇ ᴇꜱᴛᴏ ᴘᴇʀᴏ ¿ᴄᴜᴀʟ ꜱᴇ ꜱᴜᴘᴏɴᴇ Qᴜᴇ ᴇꜱ ᴍɪ ʀᴇɢᴀʟᴏ?
ꜱᴏʟᴏ ᴍᴇ Qᴜᴇᴅᴇ ᴄᴀʟʟᴀᴅᴏ ʏ ꜱᴀQᴜᴇ ᴜɴ ᴀʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴇʟ ʙᴏʟꜱɪʟʟᴏ ᴅᴇ ᴍɪ ꜱᴜᴅᴀᴅᴇʀᴀ ʀᴏᴊᴀ.
-Qᴜᴇ ᴍɪᴇʀ-
ᴛᴇ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴍᴘɪ ᴀɴᴛᴇꜱ ᴅᴇ Qᴜᴇ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴀꜱ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴛᴜ ꜰʀᴀꜱᴇ.
-ꜰᴇʟɪᴢ ᴄᴜᴍᴘʟᴇᴀÑᴏꜱ ᴛᴏᴍ... ᴛᴇ ᴀᴍᴏ...
ɴᴇɢʀᴏ, ᴇꜱᴏ ꜰᴜᴇ ʟᴏ Úɴɪᴄᴏ Qᴜᴇ ᴠɪ ᴅᴇꜱᴘᴜÉꜱ ᴅᴇ ᴀᴘᴜɴᴛᴀʀᴍᴇ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍɪꜱᴍᴀ ᴀʀᴍᴀ Qᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ʏ ᴊᴀʟᴀʀ ᴇʟ ɢᴀᴛɪʟʟᴏ.
ᴇꜱᴄᴜᴄʜᴇ ᴛᴜ ʟʟᴀɴᴛᴏ ʏ ᴄᴏᴍᴏ ᴍᴇ ꜱᴏꜱᴛᴇɴɪᴀꜱ ᴇɴ ᴛᴜꜱ ʙʀᴀᴢᴏꜱ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ʟʟᴀᴍᴀʙᴀꜱ ᴘᴏʀ ᴀʏᴜᴅᴀ.
¿ᴘᴏʀ QᴜÉ ᴛᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀꜱ ᴘᴏʀ ᴍɪ, ᴛᴏᴍ?
ʟᴏꜱ ʟᴀꜱᴛɪᴍᴇ, ʟᴏꜱ ᴅᴀÑᴇ, ᴘᴇʀᴏ ᴀᴄᴀ ᴇꜱᴛᴀꜱ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ Qᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ᴠᴀʏᴀ, ᴀʙʀᴀᴢᴀɴᴅᴏᴍᴇ ᴄᴏɴ ꜰᴜᴇʀᴢᴀ ꜱɪɴ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʀ ʟᴀ ꜱᴀɴɢʀᴇ Qᴜᴇ ꜱᴀʟɪᴀ ᴅᴇ ᴍɪ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ.
ᴇꜱᴛᴜᴘɪᴅᴏ ᴛᴇꜱᴛɪɢᴏ ᴅᴇ ᴊᴇᴏᴠᴀ...
ᴇꜱᴄᴜᴄʜᴇ ꜱɪʀᴇɴᴀꜱ ʏ ᴅᴇꜱᴘᴜÉꜱ ᴅᴇ ᴇʟʟᴏ, ɴᴏ ꜱᴜᴘᴇ Qᴜᴇ ᴍÁꜱ ᴘᴀꜱÓ.
ᴅᴇꜱᴘᴇʀᴛᴇ ᴇɴ ᴜɴ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʙʟᴀɴᴄᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴅᴏʟᴏʀ ɪɴꜱᴏᴘᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ʏ ᴇɴ ᴇꜱᴛᴀ, ᴜɴᴀ ᴠᴇɴᴅᴀ.
ᴍᴇ ꜱᴇɴᴛɪᴀ ᴅᴇꜱᴄᴏɴᴄᴇʀᴛᴀᴅᴏ, ¿ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴏ?
ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ᴍᴏᴠᴇʀᴍᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴀʟ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ɴᴏᴛᴇ ᴜɴ ᴘᴇꜱᴏ ᴇxᴛʀᴀ ᴇɴ ᴍɪ ᴇꜱᴛÓᴍᴀɢᴏ.
ᴀʜɪ ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ ᴛᴜ, ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ ᴀᴘᴏʏᴀɴᴅᴏ ᴛᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴍɪᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ᴅᴏʀᴍÍᴀꜱ ᴘᴀᴄÍꜰɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
ɴᴏ ᴘᴜᴅᴇ ʀᴇꜱɪꜱᴛɪʀᴍᴇ ᴀ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀʀᴛᴇ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ʜᴀꜱᴛᴀ Qᴜᴇ ᴍᴇ ᴅɪ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴅᴇ ʟᴀꜱ ʟÁɢʀɪᴍᴀꜱ ꜱᴇᴄᴀꜱ ᴇɴ ᴛᴜꜱ ᴏᴊᴏꜱ, ʏ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴜꜱ ᴍᴀɴᴏꜱ ᴍᴇ ꜱᴜᴊᴇᴛᴀʙᴀɴ ᴄᴏɴ ᴍɪᴇᴅᴏ ᴀ Qᴜᴇ ᴍᴇ ᴠᴀʏᴀ ᴏ ᴅᴇꜱᴀᴘᴀʀᴇᴢᴄᴀ.
ꜱᴏʟᴏ ꜱᴜꜱᴘɪʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇꜱᴘᴇʀᴀʀ ᴀ Qᴜᴇ ᴅᴇꜱᴘᴇʀᴛᴀʀᴀꜱ.
ᴜɴᴏ ɴᴏ ꜱᴀʙᴇ ʟᴏ Qᴜᴇ ᴛɪᴇɴᴇ, ʜᴀꜱᴛᴀ Qᴜᴇ ʟᴏ ᴘɪᴇʀᴅᴇ.
ESTÁS LEYENDO
❁ུ۪۪⃟ ⃟⸙ɴᴏꜱᴛᴀʟɢɪᴀ•°⚘|ᴛᴏᴍᴛᴏʀᴅ
Fanfiction"ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴇꜱ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴇꜱᴏ ᴇɴ ᴛᴜꜱ ʜᴏᴍʙʀᴏꜱ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ᴛᴇ ᴠᴀꜱ ᴍᴜʀɪᴇɴᴅᴏ, ᴀꜱɪ ᴍɪꜱᴍᴏ ʟᴀ ɴᴏꜱᴛᴀʟɢɪᴏ Qᴜᴇ ʀᴇᴄᴏʀʀᴇ ᴍɪ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴀʟ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ ᴛᴏᴅᴀꜱ ʟᴀꜱ ᴛᴏɴᴛᴇʀɪᴀꜱ Qᴜᴡ ʜᴀᴄɪᴀᴍᴏꜱ ꜱɪɴ ᴘᴀʀᴀʀ..." ʟᴏꜱ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀᴊᴇꜱ ꜱᴏɴ ᴅᴇ ᴇᴅᴅ ɢᴏᴜʟᴅ (ᴅᴇꜱᴄᴀɴꜱᴇ ᴇɴ ᴘᴀᴢ 🕊️) ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀᴅᴏ; 30/12/22 1:14 a...