~Pazar// iki gün sonra
Jisung
Of sen gel işte ne uzatıyorsun
Tamam be seninle mı
uğraşacağımKonum at
Konum 📍
Yarım saate gelirim
Okyy
"Abii!"
"Abiiiiiii"
"Ne var Minju" ~Mnh
"Jisung geliyor"
"Ne" ~Mnh
"Evet proje yapmaya gelicek"
Abim hızlıca banyo ya geçtiğinde arkasından gitmiştim. Açık olan banyo kapısından baktığımda yüzüne bakım yaptığını gördüm.
"Onu nasıl ikna ettiğimi sormayacak mısın"
"Sorayım bari nasıl ikna ettin genelde projelerini sıra arkadaşınla yaparsın" ~Mnh
"Hmm.. Sıra arkadaşım o gün yoktu Jisung'unda yanında oturan Jeongin gelmediği için hoca bizi eşleştirdi aslında Jisung kabul etmedi ama ben ısrar ettim abi.. Senin için"
"Tamam duygu sömürüsü yapma.. Para vermeyeceğim" ~Mnh
"Vereceksin"
"Zorunda mıyım"~Mnh
"o zaman bende Jisung ile projeyi iptal edeyim ne de olsa zorunda değilim"
"Tamam cüzdanımdan al"~Mnh
Hızlıca odasına gittiğimde küçük sehbanın üzerinde duran cüzdanına baktım maaşını daha dün almıştı cüzdanına doluydu. Aradan çokta olamayan ama abimi kızdırıcak miktarda para aldım.
" HEPSİNİ ALMA DAHA YENİ ALDIM MAAŞIMI "
"OKEEY"
ne de olsa Jisung'a bakmaktan beni bile unutucak bunu da unutur değil mi?
...
"Gel Jisung hoşgeldin"~Mnh
"Hoşbuldum Hyung Minju içerde mi"~J
"Burdayım Jisung gel"
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum"~J
Jisung'u içeri geçirip rahat olmasını söylemiştim ama pek işe yaramamıştı utanıyordu sanırım ya da bu olanları benim gibi saçma buluyordu.
Odamdan laptopumu getirmiş masanın üzerinde açmıştım USB getiren Jisung ise laptopu açmış USB'yi takmıştı.
"İlk olarak nasıl başlasak"~J
"Birkaç siteden bakalım ondan yararlanarak yazarız bir şeyler"
"Tamaam"~J
Jisung arama motoruna girip bir şeyler aratıyordu abim davarı ise karşı koltukta oturmuş telefona bakıyoe gibi yapıyoe ama Jisung'a bakıyordu. Ne çekiyoruz burda aşk-ı memnu mu?
Jisung ise herşeyden habersiz proje araştırması yapıyordu. Cidden bu çocukla bildiğiniz oynumıştım yazık.
"Ben kağıda yazdım Minju sende laptoptan yaz USB'ye aktar"~J
"Tamamdır"
Laptopu kendi önüme çektiğimde abim Jisung ile konuşmaya başladı daha yazının yarısıına gelmeden muhabbete dalmışlar nerdeyse 40 yıllık arkadaşca muhabbet ediyorlardı.
"Kahve yapacağım içecek misiniz"~Mnh
"Olur sütlü olsun"
"Bende yardım edeyim"~J
Ooo yoksa mutfak fantazisimi yapıcaklar, ne düşünüyorum lan ben. Neyse gizlice bakarım bişey olmaz.
...
Nerde kaldı bunlar en fazla 10 dakika sürer bunlar yarım saattir mutfakta yoksa düşündüğüm şey mi..
Merak edip kalktığımda gülüş sesleri geldiğini duydum, kapı kenarından baktığımda tezgahın üzerinde dökülen kahveyi gülerek temizlediklerini gördüm.
Jisung gülmekten nerdeyse yere oturmuş eğilerek duruyordu abim ise tezgahın üstünü siliyor aynı şekil Jisung gibi gülüyordu. Onları takmayıp neye güldüğümü bilmeyip içeri eski yerime geçmiştim.
Kısa bir süre sonra ikili elinde tepsi ile gelmişti. Bende yazdığımı bitirdiğimde oh'lamıştım.
"Siz neye gülüyordunuz"
"Boşver Minju"~Mnh dediğinde hâlâ gülüyorlardı.
"Bitirdim Jisung aktardım USB'ye"
"Ahh~ anladım o zaman ben gideyim"~J
"Teşekkürler Jisung geldiğin için sağol"~Mnh
Ne diyordu bu bildiğin yumuşak peluş olmuş.
"Asıl ben teşekkür ederim çok eğlendim"~J
"Haftaya USB'yi unutma Jisung"
"Tamam unutmam görüşürüz"~J
"Görüşürüz"~Mnh
Kapıyı kapattığımda abime döndüm ellerini kalbine koymuş sekerek içeri koşuyordu.
Jisung çok eğlendi şapşikim
Nasılsınız napıyorsunuzzz🤗
Hayırlı çarşamba akşamı olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come to mahalle
FanfictionMn4pm Yarram Mn4pm Sen kimin kardeşine bakıyorsun lan Yarı texting//TAMAMLANDI