pejabat doktor raf
Nur Adira p.o.v
Dengan tergesa-gesa dira masuk ke ruangan bilik tu.
"Apa yang telah you buat hah??? Tiba-tiba dira melempar hand bag nya ke atas meja raf sehingga air tertumpah ke fail kertas itu.
"Eh you dah kenapa ni,bertingkah seperti orang gila. Amarah raf pada dira.
"Hahaha" Tawa yang di perlihatkan ke arah raf. "Kalau terjadi apa- apa dekat rassya,i takkan benarkan you mendekati nya lagi.
"Apa yang terjadi pada my honey." Dr.raf berdiri ia terkejut kerna tak mengetahui apa yang terjadi pada rassya saat ini.
"Weakk!!! Honey..honey..!!boleh tak jangan sesekali sebut benda itu, najis tau tak.sakit telinga i dengar nya.dira mendekat. "apa yang jururawat u dah buat!!..makan-minum belum di sediakan,you tahu kan rassya dah selemah itu.,kenapa tak di sediakan secepatnya.
"What !! Shit!! tiba -tiba raf hendak melangkah keluar untuk melihat keadaan rassya..namun langkah nya terhenti dan menoleh ke arah dira.
"Hm, jaga kelakukan you depan rassya, i tak nak tabiat sundal u tu ketahuan rassya apa lagi you suka kan dia.,jangan sebab peragai u ni rassya menjauhkan diri dari you.
"Never!! I akan pastikan dia jatuh cinta pada i.dia akan menjadi milik i..amarah raf.
"See buktikan,i yakin you akan kalah.ejek dira pada raf lalu melabuhkan punggung nya ke sofa tu dan menyilang kan kaki ke atas dan bersandar.
Namun doktor raf tak memperdulikan kata- kata dira lalu meninggalkan dira begitu saja.
Skip
Rassya p.o.v
Rassya memejamkan mata nya kerna merasa sakit apabila jarum itu masuk di urat tangan nya..dan tentu saja dr. Raf melakukan nya.
"Rassya jangan lakukan seperti ini lagi ye, i taknak! tak sakit ke u cabut macam tu je, pinta dr.raf ia tahu bahwa rassya melepaskan jarum itu dari tangan nya sehinggakan robek seperti ini.
rassya hanya mendiamkan diri,dan otak nya masih saja memikirkan irzira.ada keluhan kecil kenapa lah ia mencium irzira..yang sah-sah irzira tidak mengenali nya..merasa hampa ia rasakan tapi masa yang sama juga rassya bahagia kerna secepat itu ia menemukan irzira yang selama ni rassya cari.,rassya pun tersenyum (cantik my baby) bisik hati rassya.
"Comel je kan senyum-senyum macam tu,fikir apa tu rassya?tanya dr.raff ingin tahu..lalu rassya pun memandang nyaa.
"Ahh.! tak ada apa-apa.,Jawap rassya malu.
"Kalau macam itu, nah you harus makan tau..isi perut tu biar tak kosong.,nanti pengsan lagi.ujar dr.raff pada rassya.
"Baik !Jawap rassya lalu ia pun mengambil hidangan yang doktor raf sediakan.rassya pun dengan pelahan-lahan menyatap dan menyuap makanan itu ke mulut nya.tanpa tak sedar doktor raf pun memperhatikan rassya dengan teliti..rassya pun menyadari dari tatapan itu dari dr.raf dan akhir nya mereka berdua berpandangan..namun rassya di buat terkejut apabila tangan doktor raf dengan tiba-tiba menyentuh bibir nya.
"Comot!! Lalu doktor raf pun menghapuskan sisa makanan itu di bibir rassya..namun tetap saja rassya terkedu oleh kelakuan dr raf..rassya tak habis fikir kenapa doktor raf memperlakukan dia seperti ini.mana lagi doktor raf masih saja menyentuh bibir tu ..mereka berdua berpandangan lama..mungkin saat ni raf melakukan sebab perasaan yang ia rasakan selama ni namun sebaliknya rassya tak, malah fikiran nya tertuju pada irzira...hanya ada irzira yang ada difikiran nya.namun pandangan itu di lihat oleh dira dan irzira,entah mengapa irzira melihat itu, ia menggengam erat tapak tangannya ia sangat benci melihat apa yang tak sepatotnya ia lihat,dengan cepat dira mengejutkan mereka berdua,sontak dari itu, dr.raf langsung menurunkan tangan nya dengan cepat.
YOU ARE READING
Tengku puteri arzira
RomanceMrs TENGKU PUTERI ARZIRA Menyesahkan dua wanita kaya dan tersohor, yang telah terpisah sejak tragedi tembakan dan pembunuhan hingga mengorbankan nyawa orang tua aleysa rassya..sejak itu Tengku puteri Arzira sentiasa mencari gadis kecil nya namun t...