Rassya p.o.v
Sepanjang nak menuju ke bilik vip tu,mereka berdua tersenyum bahagia sambil berpimpin tangan, sesekali irzira mencium tangan rassya yang luka itu dengan lembut dan tentu nya senyuman itu tak lingkang dibibir rassya kerna perbuatan zira terhadap nya, dan sudah tentu orang sekitar situ melihat kemesraan mereka berdua. Dan ada juga berbisik-bisik tentang mereka namun mereka tak hiraukan. Apabila sampai kebilik sakit tu,tetiba langkah mereka terhenti dan mereka berdua terpaksa meleraikan genggaman tangan itu. Kerna sedari hafiz,dira dan raf dah ada di dalam bilik vip itu.
"Hah,ada pun korang,pergi mana?? Tanya dira setelah melihat kehadiran rassya dan irzira.dan sudah tentu raf dengan cepat menghampiri ke arah rassya dan memegang tangan rassya.
"Sini i ubatkan,nanti masuk kuman.dan dengan cepat doktor raf mengambil sesuatu,namun ditepis oleh rassya dan itu membuat dira dan hafiz kehairan.
"Tak perlu,nanti saya buat sendiri!saya nak balik."Dengan itu, rassya pun mengambil beg pakaian nya lalu diletakkan di tilam itu.dira pun mendekat ke arah mereka berdua.
"Korang berdua dah kenapa ?Astagafillahazim tangan kamu kenapa rassya?? Risau dira,walaupun luka itu dibalut dengan sapu tangan itu,darah tetap kelihatan,dan hanya tatapan tak suka rassya terhadap doktor raf sebagai jawapan,raf dan irzira hanya diam membisu, dengan itu,rassya pun memasuki toilet yang ada dibilik vip itu.,dia pun menukar pakaian yang dipakai nya.dira memandang doktor raf seperti nya dira faham.ada yang tak kena antara mereka bertiga.
"Korang kenapa?"Bisik hafiz pada irzira setelah mendekati nya,dan irzira hanya mampu mendiamkan diri tak tahu nak jawap apa.setelah rassya keluar dari toilet itu rassya pun mengambil beg pakaian tu dan melangkah melepasi doktor raf tanpa memandang nya.
"Dira jom balik?? Ujar rassya dengan wajah seriousnya.dan ia pun mendekat ke arah irzira lalu rassya pun pimpin tangan irzira,zira terkejut dan hanya terdiam dan ikut langkah rassya.
"Ah ye ye..,jawapan dira terpinga,lalu ia pun memandang ke arah doktor raf dan tentu doktor raf menoleh,dira pun hanya mengeleng-geleng kepala nya,bagi dira ia dah berpesan jangan buat hal pada rassya namun dr.raf tak mendengar nasihat nya.
"Balik dulu! Tunduk hafiz dan meninggalkan doktor raf di dalam bilik vip itu sendirian..
YOU ARE READING
Tengku puteri arzira
RomanceMrs TENGKU PUTERI ARZIRA Menyesahkan dua wanita kaya dan tersohor, yang telah terpisah sejak tragedi tembakan dan pembunuhan hingga mengorbankan nyawa orang tua aleysa rassya..sejak itu Tengku puteri Arzira sentiasa mencari gadis kecil nya namun t...