4. Bölüm

33 1 0
                                    

"Annem veya bir babam yok." Sağlık görevlisi bana acırmış gibi baktı ne diyeceğini bilemeyerek"Geçmiş olsun." Diyerek gitti söylediğim şeyden sonra "muhteşem üçlümüz"de birden yok olmuşlardı.Nereye gitmişlerdi?

Soyunma odasında arkadaşlarımla eğlenirken yüzümünde çok acıdığını fark ettim.Hatta o sırada takımdaki en cıvıtık kızlardan biri olan Ada'nın ağladığını bile fark etmemiştim.

"Çok acıyor!"
"Sakin ol sadece küçük bir sıyrık!"
"Sağlık görevlisini çağırsanıza!"
Sakat bileğim, acıyan yüzüm ,hala kanayan burnum ve şişmiş parmağım ile Ada'ya doğru yürürken eli ile gösterdiği kolundaki küçük sıyrık ile bakışmaya başladım.Hayır hayır sinirlenmeyeceğim sinirli değilim!

Üstümü değiştirdikten sonra savaştan çıkmış gibi dolmuş bekliyordum.Birçok arkadaşım beni eve bırakmayı teklif etmişti ama onları reddetmiştim.

Beklerken omzumda bir el hissettim.Gözlüklü,aynı Bilge gibi gözüken bir çocuk.
"Merhaba şuradaki çocuk sana onla gelmeyi teklif etti bence git!"
Kafamı çevirdiğimde şok içinde Ateş'e bakıyordum.Hem beni yıkıp şimdi geri mi topluyordu?Yoksa yaptıklarına üzülmüş müydü?
Çocuk koşarak gitmişti.Arabanın içinden bana el sallayan Ateş'e göz devirdiğim sırada dolmuşum gelmişti.Ateş dolmuşa binmemle şok içinde orada bırakarak yetimhaneye doğru gitmeye başlamıştım.

Yetimhanedeki c bloğa doğru yürüyordum.Ben c bloktayım çünkü en eskilerdenim ve sadece orada deprem olsa bile uyanmayacak yaşlılar kalıyor.Her neyse günün yorgunluğu ve savaştan çıkmış halimle kendimi yatağa attım.Ne de olsa yarın cumartesiydi.
03.42

Başımdaki ağrı ile kalktığımda her yerimin kan olduğunu gördüm.Burnum nasıl bu kadar kanayabilmişti?! Baş ağrısı sersemliği ile gözlerimi açamıyordum.Telefonumdan random bir isme bastım ve "Yardım edin çok kanamam var.." dedikten sonra kollarımın güçsüzleştiğini hissettim.

07.21

Hastanedeydim. Saçma kitaplardaki gibi "Neredeyim ben?" Klişesini mi kullanayım?İyiyim işte.Peki başımda kim olsa beğenirsiniz?Ateş!Ya bu çocuk değil mi benim çantamı kesen mal mal hareketler yapan şimdi ne oldu? Bana  saçma kitaplardaki gibi aşık mı oldu? Allahım ya!

"Sen napıyorsun burda ?"
"Bir şey değil?"
"Pardon?"
"İnsan bir teşekkür eder."
"Neden?"
"O kadar hastaneye getirdik be!Ya gecenin dördünde aradın çok kanamam var diye işte son- "
"NE!? İYİDE SENİN BENDE NUMARAN YOK?!"
"Ben kaydettirdim,sus şimdi ve dinle."
"BOK DİNLERİM!"
Sinirle kolumdaki serumu çıkartarak hemşirelerin bana engel olmaya çalışmasına gülüyordum.Sert bir şekilde kapıyı çekip çıktım.Şu egoya bak adamdaki sen ya!

Yorum atin ayolke madamkeすんすんすんす==○○○

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırmızı KartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin