Başlıyoo
Okulda ki ilk günümdü.Okulun sosyal medya bağımlısı olarak tanılan Bilge'nin yanından çıkmıştım.Çocuk benden kısaydı.Sınıfın tamamı benden kısa zaten.Doğru ya kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Melin 1.80 boyunda,kumral saçlı ve buğday tenli bir kızım.Bir voleybolcuya göre boyum gayet normal bence.Gelelim Bilge'ye. Çocuk beni bir gruba ekledi ve ne olursa olsun bu grubu sessize almamamı söyledi.Gruptan tabikide çıkacaktım kesin aptal kızların kurduğu bir dedikodu grubudur.
Sınıfa geldiğimde erkeklerin ıslıkları ve kızların garip bakışlarına maruz kalmamak için kapüşonumu takmıştım.Ancak bu boyumu gizlemiyordu.Erkeklerin ıslık sesleri ve kızların garip bakışlarına maruz kaldıktan sonra sırama geçtim.Bu okulun sıraları bile zengin okul hissi yaratıyordu.Önüme bir kız oturdu.Yaklaşık 1.65 boylarındaydı sarı saçlı,açık tenliydi.
Öğretmen içeri girince daha ilk günden grup çalışması yaptıracağını söyledi.Tanrım!Beni şu sarışın kızla grup yapmıştı.Kız arkasını dönünce gözlerininde mavi olduğunu gördüm.
"Merhaba!"dedi kız.
"Selam." Diye yanıt verince birbirimize tanıdık, bana adımı nereden geldiğimi ve bunun tarzında sorular sordu.Ona sporcu bursuyla buraya geldiğimide söyledim.Voleybolcu olmama pek şaşırmadı.En sonunda sıra okul dedikodusundaydı.En sevdiğim kısım."Şu üçlüden çok korkuyorum,daha önce hiç bir kıza kırmızı kart vermemişler ama olsun."anlamamış gözlerle baktığımda açıklamaya başladı.
"Rüzgar,Demir ve Ateş.Onlar okulu avucunun içinde tutan bir grup.Öğretmenler bile karşı çıkamıyor onlara çünkü neredeyse şehirin tamamını aileleri yönetiyor.Eğer okuldan birine kırmızı kart gelirse herkesin ekli olduğu guruptan bir bildirim geliyor ve o kişiye herkes ne isterse yapabiliyor.İşkence gibi."
Kızın suratına mal gibi bakakalmıştım.Bu Ateş,Rüzgar,Demir üçlüsüde neydi böyle?Tam dersin ortasında bütün öğrencilere aynı anda bir mesaj geldi.
"Eğlence başlasın.Kurban 12/B sınıfı Bilal Topçu."
Yorum atın plsちち