47

432 15 2
                                    

Okej, ja wiem że spóźniłam się o jakiś tydzień, przepraszam ale szkoła i te sprawy hehe
*Są błędy!*

Jak wyglądają wasze treningi?

Tanjiro
💝
Ze względu na wasze relacje treningi nie idą zbyt...dobrze. Boi się ciebie uderzyć i nie chce spróbować użyć swojego oddechu bo nie chce cię zranić, kończy się zazwyczaj na tym że chwilę potłuczenie tymi drewnianymi mieczami i idziecie pić herbatkę.

Zenitsu

Trening z nim? Zapomnij. Ciągle krzyczy że i tak umrze więc nie musi trenować, czasami aby go zmotywować mówisz że jak nie poćwiczyć z tobą choćby godziny to go zostawisz w lesie nocą przywiązanego do drzewa.

Inosuke
💢
Dwa razy prosić nie musisz, odrazu idzie na całego i próbuje cię ,, ściąć", nie patrzy na to czy cię zrani, poprostu napie*dala tym patykiem gdzie popadnie

Genya

Szczerze, nie chce z to tobą trenować bo się wstydzi, zachowuje się jak zakompleksiona nastolatka ale po godzinnym namawianiu zgodził się na chwilę pomachać tym, jak to ujął, drewnianym gównem.

Sanemi
💨
Trenowanie z nim wygląda jak przy misji, walczysz o życie, nie zna słowa ,, przerwa", kiedy padasz ze zmęczenia to mówi że i tak ci daje fory. Jedyny plus to taki że próbuje nie celować w głowę... PRÓBUJE

Uzui
🎉
Trening z nim wygląda jak je*ane top model z podtekstami, zachowuje się jak model a jak podwinie ci się spódnica to odrazu wali coś w rodzaju ,,Chyba powinienem częściej z tobą trenować".

Obanai
🐍
Niechętnie z tobą potrenuje ale jak musi to musi, ciągle cię poprawia co robisz nie tak, podobnie do Sanemi'ego nie zna słowa,,przerwa".

Rengoku
🔥
Trenowanie z nim sprawia ci przyjemność, jest bardzo miła atmosfera, walczycie jak przy demonie ale nie z morderczymi intencjami, jak popełnisz błąd to stara ci się pomóc a po skończonym treningu idziecie jeść.

Giyuu
🌊
Nie jest zbyt chętny do wspólnego treningu, mówi że to głupie ale podświadomie nie chce cię skrzywdzić, jak się już zgodzi to jest grobowa cisza,czasami się odezwie aby cię w czymś upomnieć lub poprawić, po treningu pyta czy wszystko wporządku i przez najbliższe dwa dni go nie widzisz.

Kanao
🌹
Z chęcią z tobą trenuje tak jak ty z nią, pomijając fakt że pilnuje was Shinobu (nie dokońca ci ufa) to wszystko jest wporządku.

Shinobu
🦋
Nie że jej nie ufasz, ale przed każdym treningiem pytasz co najmniej sto razy czy napewno nie ma żadnej trucizny zagrażającej życiu, odpowiada ci jej śmiech i przez to nie wiesz czy to nie jest twój ostatni trening.

Mitsuri
💕
Trening z nią jest cudowny, trenujecie nie długo ale wystarczająco aby się zmęczyć, ciągle pyta się czy wszystko wporządku a po skończonym treningu idziecie coś zjeść.

-------------------------------------------------------
Tylko nadmienie że w przypadku demonów(oprócz Enmu) jesteście i tak zabójcami demonów, a trening to nie będzie zwykła walka tylko ,,sparing" z prawdziwymi mieczem, w przypadku Enmu jesteście demonem więc będzie to zwykła walka dwóch demonów (nie w morderczych intencjach)
-------------------------------------------------------

Muzan
☠️
Nie walczycie, oboje wiecie jakby to się skończyło, on czasem da ci jakieś porady ale to tylko z ,,litości "

Akaza
🏀
Nie chce z tobą trenować bo nie chce ci nic zrobić, ale czasem zrobi wyjątek i chwilę z tobą powalczy ale dosłownie chwilę.

Douma
👒
Z chęcią z tobą powalczy, nawet sam ją zaproponuje żeby sprawdzić na ile cię stać, oczywiście jeśli ci się coś stanie to zwali że to ty chciałaś walczyć i napewno z chęcią spróbuję twojej krwi(jak brzmi tak brzmi trudno).

Enmu
💤
Wasza walka zazwyczaj kończy się na tym że jesteś we śnie, a on się z ciebie śmieje i wypomina(trochę w słodki sposób) że jesteś głupia skoro wyzywasz do walki jednego z 12 demonicznych księżyców.

_________________________________

Okejjjj!
Koniec,
Nie wiem jak u was ale ja mam już ferie i właśnie dlatego to wsumie pisze lol
Życzę wam miłych i przyjemnych ferii nie ważne kiedy je macie❤️
Bay~

Demon Slayer ~ preferencje ♥️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz