Heloł nieznajomi którzy czytają to coś aka preferencje z kny. Znowu mnie nie było ale cóż. Ponieważ teraz mi się zachciało to napiszę nowy rozdział. 👍🏻 A tak na poważnie to dziękuję za wchodzenie w to pomimo mojej dłuuuuuugiejjj nie obecności.❣️
Więc, nie mam pojęcia czy wyczekiwany moment czy nie ale wkońcu dodaje Giyuu xD
Here:
Giyuu
Gdzie się poznaliście?
🌊
Poznaliście się przed selekcją finałową ( jak mieliście z 13 lat(?)) Przy okazji poznałaś wtedy Sabito i Makomo(czy jak ona tam miała xD)Gdzie się spotkaliście po latach?
🌊
Spotkaliście cię się przez przypadek na misji,pomógł ci wtedy z demonem. Na początku nie wiedziałaś kto to i grzecznie podziękowałaś ale kiedy się odwrócił w twoją stronę odrazu rozpoznałaś niegdyś radosnego chłopak który teraz wyglądał jakby dopiero co go wypuścili z oddziału dla psychicznie chorych.Co zrobił jak cię zobaczył?
🌊
Nic,przez chwilę wydawało ci się że na jego twarzy pojawiło się zdziwienie pomieszane z ulgą ale było to prawie nie zauważalne. Zaczęłaś więc rozmowę i chciałaś mu trochę przypomnieć na wypadek gdyby o tobie zapomniał.Co o tobie sądzi?
🌊
,,Dobrze że chociaż ona żyje"
________________________________Jesteście już parą(nie,nie zostaliście nią w 5 minut Poprostu chce przeskoczyć te rozdziały poświęcone zapoznawaniu się itd. XD wybaczcie...)
________________________________Co zrobi gdy się przeziębisz?
🌊
Spojrzy na ciebie krzywo po czym z wielką niechęcią pójdzie do Kocho po syrop i koc dla ciebie.Jak zachowuje się w twojej obecności?
🌊
Nie jest źle,stara się otwierać ale wciąż ma depreche po śmierci jego siostry oraz przyjaciela(nawet opowiedział ci o tym).Czasami ci przytuli ale CZASAMICo dostaniecie od siebie pod choinkę?
🌊
Ty mu dasz notatnik w którym ma pisać swoje wszystkie problemy i starać się z nimi uporać a on ci da mały scyzoryk nichrin który w razie złamanie twojego miecza podczas walki da ci możliwość bronienia ci i zarazem przeżycia.
________________________________Okej, to było uzupełnienie z Giyuu, mam plan aby co tydzień w piątek/sobotę wstawiać rozdział, ale no,zobaczymy xD
Zobaczymy też ile będę mieć pomysłów,nie chce aby te preferencje umarły jak większość innych xD
TAK, czytam inne hshshshhshshshs
Życzę miłego życia, pa
CZYTASZ
Demon Slayer ~ preferencje ♥️
FantastikWyobraźnia to podstawa💕 Ale też dystans do tego i innego(つ≧▽≦)つ Ej ogólnie to tu nie będą tylko zodiaki xd Przypomnienie 💜 Wodnik (20.01-18.02) • Ryby (19.02-20.03) • Baran (21.03-19.04) • Byk (20.04-20.05) • Bliźnięta (21.05-20.06) • Rak (2...