Gece :
"zombi virüsü müüüü??!! bu nasıl olabilir eğer bu gerçekse hemen harekete geçmemiz lazım"
işte gene grubu en soğukkanlısı olarak grubun dikkatini topladı ve paniğe kapılarak mantıksız bir şey yapmalarını önledi.
Gece :
"Dikkatinizi bana verin , plan yapmamız lazım ve bu kadar sesin içinde de bu imkansız sınıfa çıkalım"
*sınıfa çıkarlar*
Gece :
"planımız şu ; sıraları ve bulabildiğimiz tüm ağır şeyleri alarak kapıya barikat kurmalıyız ki içeri giremesinler"
herkes başıyla onayladı ve gece iş bölümüne başladı :
" Açelya sen benimle gel ağır bir şeylerin kapısının önüne yığalım. Kayra ve Su siz hemen sıraları kırıp silah gibi kullanmamız için demirlerini alın çünkü okuldan çıkmak zorunda kalabiliriz . Kızlar sizde indirebildiğiniz kadar sırayı aşağı indirin ve kapıya dizmeye başlayın. Beyza ve Alya sizde tüm okulunu kontrol et enfekte biri var mı diye , sanmıyorum ama ne olur ne olmaz"
Derhal işe koyuldular Beyza ve Alya okulu kontrol ederlerken okul artık tam bir mahşer alanına dönmüştü herkes ağlıyor, bağırıyor, ailelerini ulaşmaya çalışıyor veya plan yapmaya çalışıyordu ama görünüşe bakılırsa pek başarılı değillerdi çünkü liderleri Gece gibi soğukkanlı ve hızlı düşünemiyordu. Kayra ve Su bir kaç sıra kırmayı başarmış demirlerini çıkarmaya çalışırken , Gece ve Açelya dolap vb. eşyaları kapının önüne yığıyorlardı . Kızlar başarılı bir iş çıkarmış ve iyi bir barikat kurmayı başarmışlardı .Öğretmenler panikle alabildikleri kadar öğrenciyi alıp -en zeki ve sevdikleri alanlar-arbaya binip gitmişlerdi. tabi ki 11-B kızlarını kimse almamıştı çünkü onlar ne seviliyordu ne zekiydiler . Bu arada müdür boş durmamış polislere ulaşmaya çalışıyordu ama o kızlar kadar başarılı değildi çünkü tüm polisler iş başındaydı ve boşta polis yoktu. Zamanları daralıyordu ve hızlı olmaları lazımdı . O sırada okulun neredeyse yarısı barikatı bozmuş ve dışarı çıkmışlardı ,enfekte olmuşlardı . Kızlar sırt çantalarını boşaltmış kantinden erzak dolduruyorlardı . Kızlar barikatın bozulduğunu görünce çılgına döndüler ve okuldan ayrılmaları gerektiğine kanaat getirdiler. 6 sırt çantası vardı. 2 si mont vb. diğer 4 ü erzak doluydu . sınıflarına girdiler ve okullardan çıkmak için plan yaptılar.
Su:
"Okuldan çıkmalıyız ama enfekte de olmamamız lazım ne yapacağız ? "
Beyza :
Hepiniz Kayra ve Su'nun kırdığı demirlerden alsak bile zombilere karşı koymamız imkansız"
Alya :
"bir dakika ya , okul yakınına yeni bi eczane açılmıştı görmediniz mi ? "
Ceren :
" tabi ya nasıl düşünemedik eczaneden tedavi malzemeleri pansuman vb. alabiliriz ve bıçak veya herhangi bir kesici aletler de vardır. Aferin Alya ."
Alya'nın aldığı bu iltifat yüzünden yanakları hem kızarıştı hem de gururlanmıştı.
Kayra :
"O zaman planımızı anlatıyorum; yanımıza birkaç demir alarak okuldan ayrılacağız, hızlı bir şekilde Alya'nın önderliğinde eczaneye gideceğiz malzemeleri alıp kalabilecek bir yer bulmamız lazım çünkü okul yarısı zombi oldu ve muhtemelen başkalarını da zombi yaptılar. Sorusu olan?"
Açelya :
"Benim bir sorum var . Diyelim ki eczaneye giderken bir zombi ile karşılaştık ne yapıcağız ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araf Günlükleri
FantasíaKayra'nın bilinçsizce ettiği bir dua kabul olur ve bu dua kendisi ve arkadaşları için büyük sonuçlar doğurur. Garip bir şekilde de Kayra bundan keyif alır...