KIYAMETİN FRAGMANI : BÖLÜM 1

15 1 0
                                    

Otobüse bindiğimde üzerimde garip bir his vardı .Etrafıma bakınca neden olduğunu anladım . Bir erkek bana bakıyordu . Garipti , neden baktığını merak etmiştim . Bende ona bakınca göz göze geldik . Bunu çok umursamayıp kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım . 'insan yalnız doğar da yalnız ölmezmiş naber ' Yalnız ölmek istiyorsa diye geçirdim içimden . Bir şeyler düşünürken birden aklıma bu gün İngilizce quizi olduğu geldi . Sınavlardan nefret ediyordum . Sonra arkadaşlarım geldi aklıma . Çok arkadaşım yoktu çünkü ben bu okula uymuyordum . Onlarda uymuyordu . Bu yüzden arkadaştık . Otobüsten indim ve bu sefer kulaklığımı çıkarmadım . Kısa bir yol yürümem gerekiyordu , yürümeyi seviyorum neyse ki . Okula girdim , girmeden öncede kedilere selam vermeyi unutmadım . Merdivenlerden çıkıyorum . Sınıfım 2. katta . 11-B SAYISAL neden sayısal seçtim ki , yazılım okuyabilmek için ya da o tarihçinin yüzüne daha fazla katlanmamak için . Sınıfın önüne gelince durdum ve bekledim . İçeri girmek istemiyordum . Bu okulda olmak istemiyordum . Kızların içerden sesi geldi . Kapıyı açtım ve içeri geldim ve yüzüme o sahte gülümsemeyi takındım . Diğer kızlar bu gülümsemeyi gerçek sanıp karşılık verdiler . Gerçek arkadaşlarım bunun sahte olduğunu anladı .

Gece :

"Neden üzgünüz bakalım ?"

Kayra :

" Neden mutlu olayım ?. İstemediğim bi okuldayım ve sabahın köründe zorla okula geliyorum. Bana mutlu olmam için bir sebep söyle ."

Diğer kızlar etrafımıza toplanmıştı . Hepsi bi neden düşünüyordu .

Almina :

"Biz varız . "

Açelya :

"Almina haklı biz varız , zaten okula birbirimiz için gelmiyor muyuz ?"

Kayra :

"Haklısınız sizde olmasanız buraya hiç gelmezdim herhalde ."*gülümser*

Gece :

"Hah şöyle ya yüzün gülsün , hiç birimiz burada olmak istemiyoruz biliyorsun ."

Hep bir ağızdan "Evet" dediler . Zil çaldı demek isterdim ama çalmadı . Bozuk olduğu için değil zil olmadığı için . Müdürün saçmalıklarından biri daha . Kendi zamanımızı kendimiz ayarlayacakmışız . Hoca içeri girdi . İlk ders matematikti . Tabi ki de dersi dinlemedik . Yani bizim grup dinlemedi . Diğer kızlar pür dikkat ders dinliyorlardı . Normalde dualarım tutmaz ama o kadar içten bir dua etmiştim ki o duanın hayatımı mahvedeceğini tahmin edememiştim . Annem hep ağzından çıkan dualara dikkat et derdi . Pek dinlediğim söylenemezdi ama keşke dinleseydim . Duam şuydu "Keşke kimsenin sevmediği bir şey bizim grubun hayatında devrim yaratsa ."Evet tam olarak buydu duam . Ben bunları düşünürken hoca yeni konuyu anlatıyordu . Gece'ye baktım en arka sırada kağıttan bir şeyler yapıyordu . Almina anime çiziyor , Alya eline bir şeyler çiziyor , Beyza Su , Açelya Ceren ile konuşuyordu . Ben ise her zamanki gibi bir şeyler düşünüyordum . Saate baktım 8.40'dı ders bitmişti . Hoca hala ders anlatmaya devam ediyordu . Saatten haberi olduğuna adım gibi eminim . "DERS BİTTİ." diye bağırdım . Bizimkilerde beni desteklediler . Hoca bana kötü bir bakış attı . Daha kötüsüyle karşılık verdim . Rahatsız oldu belki de korkmuştu . Etrafımdakiler bana hep o bakışımı birine sabitlediğim zaman çok korkunç olduğumu söylerlerdi . Galiba haklıydılar . Hoca bakışmayı ilk bölen oldu , ben daha devam edebilirdim sadece onun vazgeçmesini bekledim . kural bir : GÖZ TEMASINI ASLA İLK SEN KESME bu yüzden de hoca pes edince sinsi bir şekilde gülümsedim . Keyfim yerine gelmişti . Gece'nin sırasına toplandık . Onlara ettiğim duadan bahsettim ve hep birlikte "Amin" dediler . Neden arkadaş olduğumuzu anlamışsındır umarım . Diğer derste matematikti . Neden ilk derse matematik koyuyorlar ki . Normalde anlamıyorum sabah sabah hiç anlamıyorum . Sonrada matematiği niye yapamıyorsun oluyor . Neyse derslerden çok bahsettim başka şeyler den de bahsedeyim mesela arkadaşlarımdan . Gece : sınıf başkanı deli dolu bir kız . Kayra (ben) : Müziğe bayılırım bir kere arkadaşım oldumu ona ( bana ihanet etmedikçe ) sadık kalırım , genelde neşeliyimdir . Almina : sınıfın en güzel kızı , bir şeyleri planlamakta çok iyi . Açelya : Belçika pasaportu , espiritüel bir kız .Beyza : sessiz görünür ama bir kere tanıştın mı onunla vakit geçirmekten keyif alırsın .Su : Sınıfın en kısası , wattpad lere bayılır( gerçi hepimiz bayılırız). Ayla :Eline hep bir şeyler çizer , gülmeye başladı mı onu anlamak imkansız . Ceren : . Ders arapça ...

Gece :

"Arapça ne aq yaaa"

Açelya :

"Harbi aga ya biz niye hem arapça hem ingilizce öğreniyoz . Birisi neyimize yetmiyo . "

Kayra :

"AAAAAAA ARAPÇAYI KAFAM ALMIOOOOOOOO"

Beyza :

"Kayra ne bağırıyon biliyoruz almadığını bizimkide almıyo. "

Kayra :

"Ne bilim aq ya sinirden bağırmışım bi an . Kusura bakma Beyza abla bi daha bağırmam."

Beyza :

"Hah şöyle adam ol . "

*hepsi güler*

Su :

"Alay etmeyi bırakında cidden ne yapacağımızı düşünün abi . Eğer kelimeleri ezberlemezsek 0 alıcaz ."

Gece :

"Hepimiz 0 alıcaz zaten boş ver . Ben dünyaya ödev yapmak veya ders işlemek için gelmedim . "

Açelya :

"Ne için geldiniz acaba Gece hanım ?."

Gece :

"Seni s***** için . "

Açelya :

"Ok."

Ceren :

"Alya nerde lan ."

Hepsi Alya'yı aramaya başladılar . Ama Alya sınıfta yoktu . Nerede olabilir diye düşünürlerken Alya sınıfa girer.

"K-kız-kızlar ..."

Kızlar Alya'ya bakakalır . Alya'yı kimse daha önce böyle korkmuş gördüğünü hatırlamıyordu .

Alya :

"K-kk-kızlar z-z-zom-zombi..."

Alya konuşmaya çalışırken hoparlör den müdürün sesi geldi

"Kızlar acilen konferans salonunda toplanın ve kimse okul dışına çıkmasın."

Müdürün dediğini yaptık . Normalde konferans salonuna hiç tüm okulu birden almamışlardı . Ciddi bir şeyler olduğu belliydi . Konferans salonuna indik ve her zamanki 3. sıraya bizim grup dizildi . Konferans salonu tıklım tıklım doluydu ve herkes merakla müdürün bizi neden burada topladığını merak ediyorlardı . Tabi k i bizde merak ediyorduk ama diğerleri gibi mal mal bağırmıyorduk !.Müdür içeri girdi . Çok kötü görünüyordu . Ağlamaktan gözleri şişmişti . Tüm hocaların durumu da müdürünkinden farklı değildi . Hocalar telefonla birilerini arıyor , panikle etrafta koşuşturuyorlardı .

Müdür :

"k-kk-kızlar ç-çok kötü b-bir durumla k-k-karşı karşıyayız . Sizi panikletmeden bu haberi vermeyi çok isterdim ama ..."

Müdür daha fazla devam edemedi ve ağlamaya başladı . Çok şaşırdık müdürü ilk defa ağlarken görüyorduk . Müdür yardımcısı konuşmaya devam etti .

Müdür Yardımcısı :

" K-kızlar bunun imkansız olduğunu bilsem de söylemek zorundayım . Sakin olun ve panik yapmayın . Zombi virüsü ile karşı karşıyayız . Hızla yayılıyorlar kimse dışarı çıkmasın okulda güvendesiniz . Ailelerinize ulaşmak için telefonlarınızı alabilir-"

Müdür :

"Hayır telefonlarınızı alamazsınız . Bu sizin yararınıza değil zararınıza olacaktır "

Müdür Yardımcısı :

"Ama efendim bu çok saç-"

Müdür :

" Ben ne diyosam o yapılacak itiraz istemiyorum . "

Şaşırdık ama zombi virüsüne değil , müdürün hala telefonlarımızı vermemesine . Zombi olursam ilk seni ısırıcam müdür diye geçirdim içimden ...

Araf GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin