Τωρα την περιοδο των εξετασεων ερχονται στον μυαλο μου τις στιγμες που περασα μαζι με την παρεα μου τις κοπανες και τις μαλακιες που καναμε. Πηγεναμε κανονικα σχολειο (λεμε τωρα) ομως καναμε κοπανες για να το διασκεδασουμε αν και μερικες νυχτες παλι μαζι ειμαστα για να "διαβασουμε" αλλα στο τελος καταλιγαμε να κοιμομαστε στο σπιτι αλοι μαζι. Πολλοι μας κοιταζανε περιεργα γιατι ημουν το μονο κοριτσι στην παρεα και οτι κοιμομασταν ολοι σε ενα σπιτι βοηθησε να μου βγαλουν διαφορα nicknames. Τωρα νιωθω αδεια χωρις αυτα που καναμε αρχισαν να ξενωρουν γιατι πηγαν σε ενα απι τα καλητερα σχολεια στην Κυπρο και απομακρυνθηκαν απι εμενα. Εκαναν καινουργιες παρεες αλλα οταν ειμαι μονη που στο δρομο ερχονται να μου μηλησουν να με γνωρισουν τις καινουργιες παρεες και στους πιο μελαγους. Μια μερα που ειμασταν μαζι με την τρελλοπαρεα ειδα κατι που με εκανε να χαρω. Ειδα τα αγορια απο το δημοτικο που με κορόιδευαν με την καλη εννοια και ειρθαν να μιλησουμε οπως τον παλιο καλο καιρο. Στο τελος δεν αντεξα και με πειρα τα ζουμια και τοτε τα αγορια με πειραν αγγαλεια . Τοτε ειδα.κατι κοριτσια να με βλεπουν με δολοφονικο βλεμα και τοτε καταλαβα πως ηταν τα αγορια τους πηγα να φειγω απο την ομαδικη αγγαλεια αλλα δεν με αφησαν. Μετα απο λιγο τα κοριτσια ηρθαν να καθησαν μαζι μας μας συστησαν και τα αγορια με συστησαν σαν το γλυκο μικρο διαβολακη που γνωρισαν ποτε. Ημουν και ειμαι η πιο μικρη της παρεας αλλα.δεν με πειραζε γιατι παντα εκαναν οτι ηθελα εγω και ετσι τους βοηθουσα με το να τα.φτιαξουν με τα κοριτσια τους τα πρωην. Μετα την γνωριμια μου ζητησαν συγνωμη για την συμπεριφορα τους και μου ειπαν πως ακουσαν τα καλυτερα λογια για μενα και αυτο μου φανηκε παράξενο γιατι ειμαι το ζιζανιο της ταξης, της παρεας και ακομα της γειτονιας. Μου ειπαν επισης οτι δεν με συμπαθξσαν απο την αρχη λογο των nicknames που μου εβγαλαν. Τα θημαμε αυτα και νοσταλγω ολα τα χρονια που περασα μαζι τους ασχημα και ομορφα, με λυπες και χαρες, τσακομους και κοντρες στο ποδοσφαιρο και σε αλλα πραγματα.
YOU ARE READING
Οι πρωτοι μου φιλοι
Teen FictionΟλα ξεκινησαν στο νηπιαγωγειο οταν ολα τα κοριτσια με αγνοουσαν. Τον λογο για αυτο δεν τον εχω μαθει ακομα. Εκεινο τον καιρο μου ειχαν σημβει πολλα πραγματα τα οποια δεν μπορουσα να τα πω σε κανενα γιατι δεν ειχα φιλους ουτε για δειγμα. Ομως προς...