❤❤❤❤
Telefonun bir aşka sebep olabileceğini kim bilebilirdi ki? Bu hikaye tek aşkının telefonundan ibaret olduğunu sanan Eslem'in hikayesiydi. Ta ki bir anlaşma ile ortaya çıkan bir beyaz arabalı prense kadar. Evet, yanlış duymadınız bu beyaz atlı prensin günümüze uyarlanmış haliydi. Bu beyaz arabalı prensti ama Eslem'in beyaz arabalı prensi. Şimdi derin bir nefes alın, arkanıza yaslanın ve bu deli dolu hikayeyi okumaya başlayın...
❤❤❤❤
ESLEM EVCEN
Ondaki telefon aşkı bir başka. Onun için telefon dendi mi akan sular durur. Üniversite ikiye giden bir genç kız. Babasının üniversitesinde Hikayeleme ve Kurgulama Bölümü'nde okuyor. Yazmayı da okumak kadar çok seviyor. İlk aşkı ile tanıştığı gün bir hikaye yazmaya başlayacak. Bu hikaye onu ve aşkını anlatacak. Bir de kendisinin de hiç sevmediği ama düzeltemediği bir huyu var. Geç kalmak. Bu huyu artık babasını da zor durumda bıraktığı için Akın Bey Eslem'e iki seçenek sundu. Ya geç kalma huyundan vaz geçecek ya da en büyük aşkını, telefonunu elinden alacak. Tabi Eslem bu durumda bu huyundan vazgeçmeyi seçiyor. Peki ama nasıl? En yakın arkadaşı Açelya'nın bir planı var....
BARAN AKDEMİR
Makine Mühendisliği Bölümü'nde okuyan yakışıklı ana karakterimiz. 'Vav be analar neler doğuruyor!' dediğinizi duyar gibiyim. Haksız da sayılmazsınız. Üniversite birde Eslem'e duyduğu ilgiyi söyleyip olumsuz bir cevap aldı. Ama içindeki hisleri asla kaybetmedi. İnsanlara karşı ciddi, soğuk ve de çekingen. Tabi en yakın arkadaşı Çağlar'ın yanında bir başka.... Hayvanlara karşı aşırı bir sevgisi var. Eslem ile tam tersi... Açelya'nın kurduğu plan Baran'ın Eslem'e bir adım daha yaklaşmasını sağlayacak. Baran Eslem'den hâlâ hoşlanırken, Eslem de Baran'dan hoşlanacak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞLEM
Teen FictionTelefonun bir aşka sebep olabileceğini kim bilebilirdi ki? Bu hikaye tek aşkının telefonundan ibaret olduğunu sanan Eslem'in hikayesiydi. Ta ki bir anlaşma ile ortaya çıkan bir beyaz arabalı prense kadar. Evet, yanlış okumadınız bu beyaz atlı prensi...