🌸 :: ʙᴀɯ ᴨᴇᴩʙый ᴨᴏцᴇᴧуй :: 🌸
【 ᴦᴏджᴏ ᴄᴀᴛᴏᴩу; ɸуɯиᴦуᴩᴏ ʍᴇᴦуʍи 】ᅠᅠ 🏹 :: 𝙶𝚘𝚓𝚘 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 ✦ . ⁺ .
— ᴄᴇᴩьᴇɜнᴏ, ниᴋᴏᴦдᴀ-ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ быᴧᴏ? — ᴨᴀᴩᴇнь удиʙᴧённᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴛᴇбя, хᴏᴛь и ʙ ᴇᴦᴏ ᴦᴏᴧᴏᴄᴇ быᴧи нᴏᴛᴋи ʙᴇᴄᴇᴧья.
— дᴀ, — ʙ ᴏᴛʙᴇᴛ ᴛы ᴄʍᴏᴛᴩиɯь нᴀ нᴇᴦᴏ нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴏбижᴇннᴏ — чᴛᴏ ʙ ϶ᴛᴏʍ ᴄʍᴇɯнᴏᴦᴏ?
— ᴩᴀɜʙᴇ я ᴄʍᴇюᴄь? — ᴄᴀᴛᴏᴩу ᴩᴀɜʙᴇᴧ ᴩуᴋи ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏны, ᴀ ᴇᴦᴏ бᴩᴏʙи ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴏᴨᴏᴧɜᴧи ʙʙᴇᴩх, яᴋᴏбы ᴦᴏʙᴏᴩя ʙᴄᴇй ᴇᴦᴏ ᴨᴏɜᴏй, чᴛᴏ ᴏн ᴋᴩᴀйнᴇ удиʙᴧᴇн. ᴇᴦᴏ ᴏчᴋи нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴄᴨᴏᴧɜᴧи нᴀ ᴨᴇᴩᴇнᴏᴄицу и ᴛы ʍᴏᴦᴧᴀ ʙ ᴨᴏᴧнᴏй ʍᴇᴩᴇ уʙидᴇᴛь ϶ʍᴏции ʙ ᴇᴦᴏ ᴦᴧᴀɜᴀх. — я дᴀжᴇ нᴀᴏбᴏᴩᴏᴛ ᴋᴀᴋ-ᴛᴏ ᴩᴀд.
— чᴇʍу?
— ᴛᴏʍу, чᴛᴏ я ʍᴏᴦу быᴛь у ᴛᴇбя ᴨᴇᴩʙы-ыʍ. — ᴨᴀᴩᴇнь ᴨᴏдʍиᴦнуᴧ ᴛᴇбᴇ и ᴨᴏᴧᴏжиᴧ ᴄʙᴏю ᴩуᴋу нᴀ ᴛʙᴏю ʍᴀᴋуɯᴋу.
нᴇ ᴩᴀɜдᴇᴧяя нᴇᴨᴏняᴛнᴏ ᴏᴛᴋудᴀ ʙɜяʙɯᴇйᴄя ᴩᴀдᴏᴄᴛи ᴨᴀᴩня, ᴛы ᴄᴋинуᴧᴀ ᴇᴦᴏ ᴩуᴋу и ᴏᴛʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь.
— будᴇɯь иɜдᴀʙᴀᴛьᴄя нᴀдᴏ ʍнᴏй — нᴇ будᴇɯь ᴨᴇᴩʙыʍ. — ᴄᴋᴩᴇᴄᴛиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴦᴩуди ужᴇ ᴄᴏбиᴩᴀᴧᴀᴄь ухᴏдиᴛь, ᴋᴀᴋ ʙдᴩуᴦ, чуʙᴄᴛʙуᴇɯь ᴨᴩиᴋᴏᴄнᴏʙᴇния нᴀ ᴄʙᴏᴇй ᴛᴀᴧии.
— ᴨᴩᴏᴄᴛи-и ʍᴇня, — ᴨᴏᴧᴏжиʙ ᴄʙᴏю ᴦᴏᴧᴏʙу ᴛᴇбᴇ нᴀ ᴨᴧᴇчᴏ, ᴦᴏджᴏ нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴨᴩиɜᴀдуʍᴀᴧᴄя.
ᴨᴏᴄᴧᴇ ʍинуᴛнᴏᴦᴏ ʍᴏᴧчᴀния, ᴏн ʙдᴩуᴦ ʙыдᴀᴇᴛ:
— ʍᴏᴦу ᴧи я ᴛᴇбя ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴛь?
ʙᴄᴇ я ᴇщё ᴄʍᴏᴛᴩя ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну, ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴋиʙᴀᴇɯь. ᴛᴇʍ ʙᴩᴇʍᴇнᴇʍ ᴨᴀᴩᴇнь ᴩᴀɜʙᴏᴩᴀчиʙᴀᴇᴛ ᴛᴇбя ᴋ ᴄᴇбᴇ и нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴄᴇᴋунд ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄʍᴏᴛᴩиᴛ ʙ ᴦᴧᴀɜᴀ.
ᴇᴦᴏ ᴩуᴋᴀ ᴏбхʙᴀᴛиᴧᴀ ᴛʙᴏю щᴇᴋу и ᴏн нᴀᴋᴧᴏниᴧᴄя, чᴛᴏбы нᴀᴋᴏнᴇц ᴨᴩибᴧиɜиᴛьᴄя ᴋ ᴛᴇбᴇ. ᴛы ɜᴀᴋᴩыᴧᴀ ᴦᴧᴀɜᴀ, ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀʙ ᴇᴦᴏ ᴦубы нᴀ ᴄʙᴏих. ᴏᴛ ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ нᴇжнᴏᴦᴏ и ᴏᴄᴛᴏᴩᴏжнᴏᴦᴏ ᴨᴏцᴇᴧуя, ʙнуᴛᴩи ʙдᴩуᴦ ʙᴄᴇ нᴀчинᴀᴇᴛ ᴛᴩᴇᴨᴇᴛᴀᴛь, и ᴛы нᴇʙᴏᴧьнᴏ ɜᴀᴋидыʙᴀᴇɯь ᴄʙᴏю ᴩуᴋу ᴇʍу нᴀ ᴨᴧᴇчи, ʙ ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴋᴀᴋ ᴏн ᴏднᴏй ᴩуᴋᴏй ᴏбʙиᴧ ᴛʙᴏю ᴛᴀᴧию ᴨᴩижиʍᴀя бᴧижᴇ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝐉𝐔𝐉𝐔𝐓𝐒𝐔 𝐊𝐀𝐈𝐒𝐄𝐍 || ᴩᴇᴀᴋции, х϶дᴋᴀнᴏны.
Fiksi Penggemar龘齾〻𝗃𝗎𝗃𝗎𝗍𝗌𝗎 𝗄𝖺𝗂𝗌𝖾𝗇 + 𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋; ::𝗈𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌; 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌; 𝗁𝖾𝖺𝖽𝖼𝖺𝗇𝗈𝗇𝗌; 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌; 𝗀𝗒𝗋𝗈𝗌𝖼𝗈𝗉𝖾𝗌. █ 𝗖𝗢𝗠𝗣𝗜𝗟𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡: ━━━ ❝ [ 🎞️ ] ˚˖ ˖ 𖥧 ִֶָ ˓ ʙᴇᴄь ᴄбᴏᴩниᴋ ᴄ иᴄᴛᴏᴩияʍи...