Σήμερα δεν θα κάνω κάτι. Έβρεχε κιόλας. Θα κάτσω σπίτι. Θα στείλω μήνυμα στον Jungkook αν θελεις να έρθει από δω.
Lucy: Μωρό μου;
Jk: Γυναικάρα μου. Πες μου
Lucy: Κανεις κάτι ;
Jk: Οχι. Θες να ερθω ;
Lucy: Ναι. Θέλω να περάσουμε μαζί την ημέρα
Jk: Έρχομαι μωρό μου! 🔥
Το μυαλό του στο σεξ. Έτσι επειδή ήθελα να γίνω ομορφη για εκεινον ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά:
Έβαλα άρωμα μπισκοτο και κατέβηκα κάτω. Ώσπου χτυπάει η πόρτα:Jk: Δεν έχεις ιδέα πόσο μου έλειψες! 🔥
Lucy: Εμένα να δεις.
Με κολλησε στην πόρτα και με φιλουσε με τόσο παθος. Διαολε τον θέλω σαν τρελή.
Jk: Θέλω τόσο πολύ να σου βγάλω τα ρούχα και να δω το υπέροχο κορμί σου.
Lucy: Σε λίγο θα είμαι δικιά σου. Το ξέρεις ότι μόνο σε εσένα ανήκω.
Jk: Κάτι τέτοια μου αρέσει να ακουω από το όμορφο στόμα σου.
Lucy: Πολλά μπορώ να κάνω και το ξέρεις.
Jk: Θα μου τα δείξεις σε λίγο όλα μωρό μου.
Lucy: Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Μου δάγκωσε το κάτω χείλος και ο γαμημενος ο αναστεναγμός μου βγήκε.
Lucy: Jungkook🔥
Jk: Τόσο πολύ σε κάνω να αναστεναζεις;
Lucy: Ιδέα δεν έχεις.
Με κοιτουσε από πάνω από μέχρι κάτω και έγλυφε τα χείλη του. Δεν αντεχε και τον έβλεπα.
Lucy: Μωρό μου;
Jk: Σε ακουω!
Lucy: Θέλω να σε νιώσω μέσα μου! Δεν αντέχω άλλο.
Jk: Ότι πεις babygirl!
Ανεβήκαμε πάνω και αφού βγάλαμε τα ρουχα με έριξε στο κρεβάτι και μου έβγαλε το σουτιέν μαζί και το εσώρουχο και ξεκίνησε να με φιλάει στα χείλη, στο λαιμό και στο στήθος ενώ έπαιζε με την υγρή περιοχή μου. Όλο και κατέβαινε ώσπου έφτασε εκεί και άρχισε να κάνει την δουλειά του. Αναστεναζα το όνομα του συνέχεια. Όταν τελείωσε ανέβηκα πάνω του και άρχισα τα ίδια. Έπαιζα με το σημείο του ενώ ταυτόχρονα τον φιλουσα στα χείλη, στο λαιμό και στους υπέροχους κοιλιακούς του. Όλο και κατέβαινα ενώ είχε πίσω το κεφάλι του και ανάσαινε βαριά. Όταν έφτασα εκεί ξεκίνησα την δουλειά μου ενώ αναστεναζε το όνομά μου. Νόμιζα ότι θα τελείωνα πριν την ώρα μου. Αφού τελείωσα με μια απότομη κίνηση μπήκε μέσα μου ενώ ταυτόχρονα δίναμε γλωσσόφιλο. Νιώθαμε φουλ ηδονή και ευχαρίστηση. Τελειώσαμε ταυτόχρονα αναστεναζοντας τα ονόματα του άλλου. Σκέπασε τα κορμιά μας με το σεντόνι και κοιμηθήκαμε αγκαλιά!
Πριν κοιμηθουμε μου είπε :
Jk: Δεν ξέρεις ποσο περιμενω την ημέρα που θα σε έχω δικιά μου.
Lucy: Σε λίγες μέρες θα είμαι δικιά σου. Σε αγαπώ.
Jk: Εγώ να δεις.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο επόμενο💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ESTÁS LEYENDO
~ In Love With Him Since Childhood~💗
Historia CortaΜε λένε Lucy και είμαι 22. Μένω μόνιμα Σεούλ. Οι γονείς μου μένουν στην Ελλάδα. Από δουλειά είμαι επαγγελματίας μοντέλο. Ο κολλητός μου είναι ο Jungkook. Είναι δίπλα μου σε όλα. Τι θα γίνει στην πορεία; Όλα θα τα δείτε.