Σήμερα μου έχει ρομαντικό δείπνο στο σπίτι του. Έτσι επειδή ήθελα να γίνω ομορφη για εκεινον ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά
Έβαλα άρωμα βανίλια και κατέβηκα κάτω. Πήρα ότι χρειαζόμουν και κλείδωσα το σπίτι. Όταν έφτασα και χτυπησα την πορτα έμεινα όταν τον ειδαJk: Μου έλειψες babygirl 🔥
Lucy: Εμένα να δεις 🔥
Έκλεισε την πορτα και με κολλησε πανω της. Ξεκίνησε να με φιλάει από τα χείλη και κατέληξε στο στέρνο. Οι αναστεναγμοι μου έκαναν την εμφάνιση τους πλεον.
Jk: Μετά θα αναστεναζεις δικαιολογημένα🔥. Αυτό το όμορφο φορεματάκι θα βγει μετά.
Lucy: Δεν με χαλάει κάτι. Σε θέλω σαν τρελή.
Jk: Ελπίζω να σου αρέσει η ατμόσφαιρα
Lucy: Είναι τέλεια. Σε ευχαριστώ πολύ μωρό μου.
Jk: Τίποτα babygirl 🔥
Αφού καθίσαμε και φάγαμε, μιλάγαμε για μας. Ήπιαμε τον κωλο μας. Μαζέψαμε το τραπέζι και ανεβήκαμε πανω.
Jk: Θέλω σαν τρελός την γευση σου στο στόμα μου babygirl 🔥
Lucy: Και εγώ θέλω να σε νιώσω μέσα μου Daddy και να ουρλιάζω το όνομα σου από ηδονή και ευχαρίστηση 🔥
Jk: Αυτό θα γίνει έτσι και αλλιώς🔥
Ανεβήκαμε πανω και με έριξε στο κρεβάτι. Ήρθε από πάνω μου. Πρώτα με βασάνιζε με τα ρούχα ενώ ταυτόχρονα με φιλουσε στα χείλη, στο λαιμό και στο στέρνο. Μου έβγαλε τα ρουχα σε δευτερόλεπτα και μαζί και τα εσώρουχα. Και εγώ το ίδιο. Ξεκίνησε να με φιλάει στο στήθος ενώ έπαιζε με την υγρή περιοχή μου ήδη. Ετρεμα και το έβλεπε. Τον θέλω σαν τρελή. Όλο και κατέβαινε ώσπου έφτασε εκεί και άρχισε τα δικά του. Αναστεναζα το όνομα του συνέχεια ενώ είχα γαντζωσει τα σεντόνια. Αφού τελείωσε ήθελα να τον κάνω να νιώθει το ίδιο. Ανέβηκα πάνω του και ξεκίνησα να τον φιλάω στα χείλη, στο λαιμό που τρελαίνομαι να έχει τα σημάδια μου και στους γαμάτους κοιλιακούς του. Ταυτόχρονα έπαιζα με το σημείο του ενώ είχε πισω το κεφάλι του και ανάσαινε βαριά. Όλο και κατέβαινα ώσπου έφτασα εκεί και αρχισα τα δικά μου. Αναστεναζε όλη την ώρα το όνομα μου ενώ ταυτόχρονα βογκουσε. Ένιωθα ότι θα τελείωνα πριν καν αρχίσω. Αφού τελείωσα με μια απότομη κίνηση μπήκε μέσα μου με αργές κινήσεις πρώτα ενώ δίναμε γλωσσόφιλο και με χουφτωνε παντου. Αυξησε ταχυτητα ενώ η ηδονή που νιώθαμε ήταν όνειρο. Αναστεναζαμε και οι 2 μας.
Τελείωσε μέσα μου αναστεναζοντας και οι 2 μας τα ονόματα του άλλου. Σκέπασε τα κορμιά μας με το σεντόνι και κοιμηθήκαμε αγκαλιά!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο τελευταίο κεφάλαιο 💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
VOCÊ ESTÁ LENDO
~ In Love With Him Since Childhood~💗
ContoΜε λένε Lucy και είμαι 22. Μένω μόνιμα Σεούλ. Οι γονείς μου μένουν στην Ελλάδα. Από δουλειά είμαι επαγγελματίας μοντέλο. Ο κολλητός μου είναι ο Jungkook. Είναι δίπλα μου σε όλα. Τι θα γίνει στην πορεία; Όλα θα τα δείτε.