BİR ALT DUDİŞ

392 58 111
                                    

Wattpad bildirim yollamadi
İki gün denedim ama yollamadi
Mecbur attım ben de
Ayrıca duyurularımı da iletmiyor
Ne boktan bir sistem

( İLAHİ BAKIŞ AÇISI)

Kapı beş kere hızlı bir şekilde tıklatılmıştı. Sanki dışarıda olanın acelesi varmış gibiydi. Hakkai uzandığı koltuktan sıçramış , kendi kendine söylenmiş ve kapıya doğru yönelmişti.

"Kim o?"~Hakkai

"Benim" ~?

"Aaa sen misin? Sensen gel. Sen olmasan kapıyı açmam."~Hakkai

Diye dalga geçmişti karşıdaki ile. Kapı deliğinden bakmış olsa bile kim o demek alışkanlık olmuştu onun için. Kapıyı açmıştı. Karşısında sevgilisini görmek onu heyecanlandırmış ve avuç içlerinin terlemesine neden olmuştu. Hızlı bir şekilde eşofmanına sürmüş ve derin bir nefes almıştı.

"Beni içeri almayacak mısın?" ~Mitsuya

Mitsuya yüzü kızarık bir şekilde kapıda bekliyordu. Hakkai da kıkırdamış ve ensesini kaşımıştı.

"Sorman hata."~ Hakkai

Mitsuya bunu duyduğu an ayakkabısını çıkartmış ve içeriye girmişti. Boynundan asmış olduğu çantasını askılığa asmış ve kabanı ile kalmıştı.

"Kabanı da çıkarsana."~Hakkai

Biraz düşünmüş sonrasında çıkarmak mantıklı gelmişti. Evde durdukça sıcak oluyordu ve terlemek istediği en son şeydi.

Kabanı usul bir şekilde çıkarmış ve Hakkai'a vermişti.

"Sen geç koltuğa. Ben de içecek bir şeyler getireyim ."~Hakkai

"Tamam. Olur."~Mitsuya

Yavaş yavaş yürümüş ve yine yavaş bir şekilde koltuğun köşesine oturmuştu. Diken üstünde hissettiği belliydi. Halının desenlerini izliyor arada bir saate bakıyordu.

Hakkai elinde tepsi ile soğuk kahve getirdiğinde ise boğazını temizlemiş ve kahvesine uzanmıştı. Belli belirsiz bir şekilde teşekkür etmiş ve bir yudum içmişti.

"Neden böyle çat kapı geldin?" ~Hakkai

"Geçen buluşalım dedin ya. Geldim işte. İstiyorsan gideyim "~Mitsuya

Zaten araları yeterince soğuktu bir de giderse iyice buz kesilirdi. Hakkai kafasını hayır anlamında sallamış ve gülümsemişti. Hazırlıksız yakalandığı doğruydu ama sevdiği çocuğu görmeyi her şeyden çok arzulardı.

"Film açmamı ister misin?"~Hakkai

"Hayır. Sadece düşünmek istiyorum "~Mitsuya

"Neyi?"~Hakkai

Önündeki küçük masaya kahveyi bırakmış ve bir bacağını altına almıştı Mitsuya. Doğrudan Hakkai'a bakıyordu. Gözlerinin teması (Hakkai'ın) içindeki ergen hislerini tavan yaptırmaya yetmişti. Kalbi hızlanmaya ve yeniden avuç içleri terlemeye başlamıştı.Ağzı kuruduğu için büyük bir yudum almıştı kahvesinden.

Gözleri titriyor ve soluk alması düzensizleşiyordu. Bir bakışı bile böyle yapıyorsa , dokunuşu darmaduman ederdi Hakkai'ı. Karşısındaki güzelliği nasıl sevmesindi. Nasıl dayanabilirdi ki ona küsmeye.

Mitsuya ayağa kalkmış ve Hakkai'ın kucağına yerleşmişti. Boynuna sarılmış ve dinlenmişti oracıkta. Hakkai'ın boynunun kızardığını görünce tebessüm etmiş, ensesindeki saçlar ile oynamaya başlamıştı. Hakkai ise yeni yeni akıl edebilmişti sevdiceğinin beline sarılabilmeyi.

Kalpleri karşılıklı bir şekilde atışıyor ve solukları birbirlerine karışıyordu. Hiçbir şey yapmıyor gibi gözükselerde bir sürü şey yapmışlardı.

Hakkai ve Mitsuyanin ilişkisi böyleydi. Sade, sessiz ve soft.
Birbirlerini görmek ve küçük temaslar yetiyordu. Bir değeri istemeden, bir diğeri asla ileri adım atmıyordu.

Mitsuya geri çekilmiş ve Hakkai'ın yüzünü elleri arasına almıştı.

"Mitsuya...kalbime hiç iyi gelmiyorsun. "~Hakkai

Mitsuya'nın gözleri Hakkai'ın dudağına doğru kaydığında ise işler ilginçleşmeye başlamıştı.

"Çok aşığım sana. Biliyorsun değil mi?"~Hakkai

"Biliyorum ve ben de sana aşığım. Az söylemiş olabilirim ama seni çok seviyorum."

Dudaklarını Hakkai'ın dudağına sürtmüş ve beklemişti. Hakkai asla nefes alamıyor ve kızarmaktan başka bir şey yapamıyordu. Nefessiz kalmasına rağmen geri çekilmek istememişti.

Dilini çıkarmış ve yumuşak dudağa ufacık dokundurmuştu. Mitsuya da ağzını hafifçe aralamış ve dilini Hakkai'ın diline değdirmişti.

Hakkai geri çekilmiş ve derin bir nefes çekmişti içine

"Azıyorum galiba."~Hakkai

Bir kahkaha patlatmıştı Mitsuya. Şakasına kendisini Hakkai'a sürtmüş ve tepkisini izlemişti. İnlememek için dudağını ısırdığı belliydi.

"A-ah neden böyle bir şey yapıyoruz şuan?"~Hakkai

"Zamanın geldiğini düşündüm ve dedim ki bizim neyimiz eksik?"~Mitsuya

Yanağına bir öpücük kondurmuştu. Sonrasında ise dudaklarına aç bir şekilde kapanmıştı.

Dilleri ahenkli bir biçimde dans ediyor ve oda içinde sesler çıkarıyordu. Hakkai kafasını yana yatırmış ve Mitsuya'nın alt dudağını emmişti. Gözleri titremişti Mitsuya'nın.

İnce beli sıvazlamış ve kendisine biraz daha bastırmıştı. İki dudağının arasından kaçan inlemelere engel olamamıştı Mitsuya.

Daha fazla devam ederlerse duramayacaklarını biliyordu ve daha yaşları küçüktü. İlk öpüşmelerini yaptığı için mutluydu ve birazcık daha bununla yetinmeleri gerekiyordu.

Mitsuya hafif bir şekilde Hakkai'ı ittirmiş ve kucağından sarsak bir şekilde inmişti.

"Daha zamanımız çok Hakkai. "~Mitsuya

"Haklısın Taka-Chan. Daha uzun yıllarımız var."~Hakkai

•••

Bölüm Sonu

SONUNDA YAZABİLFİM SONUNDAAAAAAAAGHAGAGGAGAGAGAGAGAAA

AGAHGAHAGAHAGAHAHAA

BU KİSS E 20 VOTE GELMESİ LAZIM

Neyse vote vermeyi unutmayın agalarim

VE BOL YORUM LÜTFENNN

VATAN HAİNLERİ •TOKYOREVENGERS•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin