ULAN KOKOSTAR

342 52 94
                                    


(MİKEY'NİN BAKIŞ AÇISINDAN)

"Başka bir şey istiyor musun Ken-Chin?"

Elimdeki sepete bir şişe gazozu da koymuş ve diğer reyona yönelmiştim. Bir paket de makarna almış ve raflarda gözümü gezdirmiştim. Hoşuma giden bir sos görmüş ve elimi uzatmıştım ki elime başka bir el değmişti.

Bu öyle bir siyah, öyle bir çirkin, öyle bir kepaze birisiydi ki Allah bizi böyle insanlardan uzak tutsundu.

Amin

Elimi hızla çekmiş ve üstüme sürtmüştüm.

"Pis mahluk. Hangi sebepten benimle aynı markettesin."

"Lan salak merkez market  burası. Allah Allah. Alışveriş yapmaya geldim."~Koko

"Ağzını yırtarım senin."

Koko'nun ağzı gözü ayrı oynamış ve bana bir bakış atmıştı.

"Hiii manyak oropsu seni. Hem benimkine yanlıyorsun hem de gelip beni tehdit ediyorsun he?!" ~Koko

"Alo? Orada noluyor öyle? Mikey?"~Draken

"Lan sen kapatmadın mı? Kapat kapat bir şey olduğu yok."

Utanmaz bir şekilde kapatmıştı yüzüme. Ulan Draken. Ulan Kokostar. Yedim sizi.

Koko'nun yandan ayrılmış saçına uzanmış ve avuçlamıştım . Kafasını yere doğru ittirmiştim ki Koko'dan bir çığlık yükselmişti. Anında saçını bırakmış ve kulağımı kapatmıştım.

"Sesinin desibelini sikeyim. Şeytan."

"Noluyor orada!? Ne bu gürültü?"~Calisan

"Bir şey olduğu yok ama baştan söyleyeyim bu herif sizin sakızları çalmaya çalışıyor."

"NE?"~Koko

"NE?"~Calişan

Hint bakışmalarını izlemek istemediğim için hemen sepetimi almış ve istediğim , rafta kalan son sosu da almış ve kasaya koşmuştum.

ÇALIŞAN VS KOKOSTAR

"Üstünüze atılan iddialar sonucu arama yapmam gerekiyor. Lütfen zorluk çıkarmayın Efendim."~Calisan

"Amk sen polis misin de üstümü ariycan?! " ~Koko

Çalışan, Koko'nun omuzlarından tutmuş ve yerinde sabitlemeye çalışmıştı. Koko ise yeniden çığlık atmış ve uzaklaşmaya çabalamıştı.

Gece olduğu için çok kişi yoktu. O yönden şanslıydı Kokostar.

"TACİZCİİ! İNUPİMDEN BASKASİNA VERMEM!"~Koko

"Ne diyorsunuz Efendim? Sadece üstünüzü arayacağım. Zorluk çıkarmadan durun."~Çalisan

Çalışan, ellerini koko'nun göğsünde gezdirmiş ve sonrasında da koltuk altından sırtına doğru getirmişti.

Koko'nun yüzü kıpkırmızı olmuştu. Çalışan ise hiç mimik yapmıyor ve aramasına devam ediyordu. Montunun iç ceplerine bakmış ve bir şey bulamamıştı. Son yer olarak kotunun arka ceplerine bakmıştı.

Koko ise kendi hayal dünyasında kurmuştu senaryolarını. Kafasını çalışanın omzuna yerleştirmiş ve derin bir soluk almıştı.

Çalışanın eli kalçasındayken orada tutturmuş ve kafasını kaldırmıştı (yani çalışanın bileklerinden sabitliyor).

VATAN HAİNLERİ •TOKYOREVENGERS•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin