Prezent:
Y: De ce nu sunt oameni??? Stai ,sigur sunt pe pământ? Văi nuuu.... De ce???!! Huh? Ce e aia?
Acesta vede ceva sclipind și,se decide să investigheze.
Y: nu... E imposibil! Kara(nume întreg al lui K)
!?!
O duce într-un loc unde să fie singur și începe să o repare
~ după o oră ~
Y: gata!!
K: ÎNCĂRCARE COMPLETĂ, așteptați 20 secunde 20, 19..
Y: am adus un monstru la viață! Diabolic heh !
K: 10, 9, 8...
Y se așează pe jos încercând să se gândească la ce poate spune prima dată.
K: um.... Cine ești?
Y: AAAA !! Oh scuze... Să mă prezint (se ridică în picioare și își așează costumul) Sunt Yoshin dar poți să-mi spui doar Y am in jur de 24 ani și vin de pe Neptun.
K: hehe!! Un gunoi cu coadă care mo adus la viață.... Wow -_-
Y: um.... Kara nu ți se pare recunoscută figura?
K: da normal că îmi aduc aminte ( se ridică și îmi aranjează papionul) Yoshin, eram în aceași clasă tu erai măscăriciul...mai de grabă cel pe care puteai ușor să-ți dai seama că e prost!! Haha!!
Y: da da..... Mă rog da-
Nu apuc să scot un sunet că deja m-a surprins. M-A ÎMBRĂȚIȘAT!!!
Da chiar
K: ce proști eram toți... Pe atunci..... Dar tot tu erai cel mai prost! Mwhahaha!!!
Y: -.-
K: huh? Nu mai contează acum...hai acasă
Y: um.... K.... Nu mai ai casă.....
K: nu mai vorbi prostii, treeeee.... Ce?! Nu!! Am fost avertizată de asta!!! Nuu.. E numai vina mea!!!
Y: stai liniștită... Totul va f-
K: hehehehe!!!! Așa da! Da!!! Ura!! ( Sare și țipa de bucurie)
Ce e cu ea....?
Y: ar fi mai bine să.... ( Am văzut pe cineva...dar nu e cineva e un înger..... )
K: la cine te tot holbezi?? Ooo la tipul ăla.... Stai!! Tu ești cumva.... Ga- ( i-am pus mâna la gură)
Uram că cineva să spună acel cuvânt în context cu mine , mai ales că nu e adevărat!!
Y: hey ..... Sunt Yoshin.
??: Oh salut îmi plac codițele tale de pisică...
Y: heh...
??: Mă numesc G bine numele întreg este Gregory. Atunci mi se înmoaau picioarele ....ce nume frumos..... Sper să fim prieteni ! Doar prieteni! Dar nu cred că-i gay..... Nici ca-s vrea asta
Perspectiva lui Gregory:
Bă , eu nu mă pot opri din a mă uita la tipul ăsta.... E așa frumos ... Mai ales coada parul ăla creț un pic lung, fața mică ahh ce aș vrea să-l mănânc acum acum.... Știu cum să fac!
G: vreau să-ți arăt ceva . Vi te rog?
Y: oh nu, nu pot sunt cu o prietenă, poate altă dată, pe curând....
G: mhm....
Pe boala "pe curând" offf trebuia să îl i-au de mână! Ce prost sunt.