Y:
Oh... Stau și iar stau... Și mă uit la stele... De când sunt aici în casa lui Greg , mă simt ciudat... Nu știu de ce poate din cauza prafului ,neah nu îl simt... Hm sau poate de le faptul că nu-s acasă? Nup am stat ani întregi în afara casei pentru a călători. Sau poate de la... Nu cred... E imposibil agh!

*****Între timp******

G:
-tu nu ești normal!!! Idiotule! #&#f5&$#!? ¥¥¢$&#!!!
Offfff... Sincer uneori  obosesc când mă ceartă dar acum... Nimic ! Sincer robot ca asta eu nu am văzut... Voi? Într-un final plec din cameră.. eram doar plictisit . Îmi doresc doar să vorbesc cu cineva care nu are doar un neuron pe jumătate mort. Așa că mă îndrept spre camera lui Yoshin.. el e băiat cuminte.

Y:
1.113,1.114,1.115... multe stele mai sunt.. pe Neptun nu se vedeau așa intens și erau foarte puține... Simt ceva apropiin duse de ușa camerei , îmi pregătesc arma (fierăstrăul din mână) și îl îndrept către ușa încă închisă.
- heh , rânjesc eu, hai fricosule ... nu sunt rău..,lungesc "u" pt. a da un pic de încredere în deavolul ce-mi intră în cămară.
-frate sunt eu Gregory.Scuze că te-am deranjat.
Deschid ușor ușa și îl văd cum stă și se uită la mine parcă cu frică.
- scuze din nou te rog nu da! Încă mai vreau să trăiesc!!o spune cu frică în voce, îl i-au in brațe și îi mângâi părul drept și negru. Când deodată... Intră ea!
-oh fu*# ! De ce trebuie să fie așa tăioase bucățile de sticlă!? Se arată corpul firav dar plin cu arme a lui L .
L descriere :
Sall sunt L ... Am 16 ani și vin de pe Terra, mai exact Norvegia! Ha! Știu foarte multe limbi inclusiv "limba robotilor" eh.. am urechile muzicală și e foarte ușor să înțeleg limbile. Am părul brunet ,ochi verzi și nas perfect. Yoshin e tatăl meu adoptiv i know e cringe, și imposibil dar ,da! Am fost pe Neptun pt. a rezista temperaturilor de acolo mi-a injectat un ser făcut din lemne arse, carene putredă de căprioară, haine de mătase, etc. Și mai am un secret AM VIAȚĂ NEMURITOARE!!! Dă.. am și ¹Remnant in mine .
***********************************************
Scriitorul: hehe auite -mă din nou aici!! Yey! Sper că vă place povestea și știu că nu am mai scris de luna trecută dar... Am citit cartea "noaptea despărțiri" și altele am avut multe teste ... Și da.. de asta e scurt capitolul!! Pls am nevoie de idei urgent aveți locul in care puteți lăsa mesaje !!! Pls 🥺🙏

Mini dex : remnant = fabricat de William afton(Five nights at Freddy's) Este un lichid mov care te face mov și nemuritor.
Data: 18.03.2023 ora: 13:42

Mutilați vol.1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum