Pov Y
_____________

Da... A trecut mult timp... De când nu mi-am mai văzut apartamentul și camerele care îmi ardeau lentilele ochelarilor. Acum stau in pat in "noua noastră casă" că nici 1% nu îi poți spune casă e o vechitură, o veche navă mamă. Are vreo 5 camere ,din care una stau eu acum! Și lângă mine stă,pam pam pammm! Kara, vă rog aplauze ,sau nu cred că puteți, adică cred că aveți mâinile ocupate cu urechile. Serios SFORĂIE DE 2 ORE!!!
Nu știu ce să-i mai fac! Decât dacă... Hehe ! >:) Ce băiat rău sunt...

- Scularea, Су*а бу#д*т! (Da, știu rusă.. wow-.- . Nu întrebați ce scrie!! o.o) spun eu, și îi dau cu o lopată în cap.

- ce nai- bă! Ești prost nu glumă. Spune ea și dă un picior in lopată,că mai apoi să o rupă, să îi de-a foc, să o arunce pe geam și să îi vină unui robot random in cap ,da și... Să moară.

- um... Scuze?

- poate vrei mâna tipului acela în gât!

-nu..nu.. sunt bine..

-ce păcat... Chiar doream... Măcar aveam două mese azi. Înghit în sec, sincer nu trebuia să fac asta.
______________ între timp ______________

Pov G/Gregory:

*Visează* *se trezește*

Um... Mă trezesc cu o oarecare abatere... Azi trebuie să mă întâlnesc cu mrs. adică Yoshin. Da trebuie să îi fac actele pentru că... K v-a stă cu mine.. o.o ;( sufăr dar... Eh ce îmi poate face o fată, mutilată, flămândă după uleiul meu încins, canibală, fără 3 doage..?
Heh... Poate nu... Mă va ataca în seara asta. Oricum... Y trebuie să vină la mine , și cred că mă place.. nu sunt sigur dar îi voi frânge inima , pentru că sunt cu altcineva. O! A ajuns.

Îi deschid ușa și.... Frate cum a ajuns așa înalt?
Mă uit suspicios la el ,el se uită la mine de parcă aș vrea să îl sugrum pe moment! Ciudat băiat.
-um.. scuze că mă uitam așa la tine... Hai intră. Spun eu și îi îndrept degetul spre sufragerie.

- mulțumesc... Îmi spune mai mult pentru el.. ce are cu mine sunt așa înfricoșător??

- da... Uite actele de adopție... Semnează le și mi le aduci când vrei. (După Y ar fi și acum,doar să scape de femeia aia obsedată de ucidere)

- mulțumesc, ești foarte amabil.

Mă apropii de el ,cred că are traume ,frate ,doar o să îi dau o îmbrățișare. Mă apropii de el și îi pun mana stânga pe spate și cealaltă pe cap, apoi îi duc capul pe umărul meu. Plânge....

-shh totul va fi bine. Spun eu pe un ton jos și calm.

-ba nu va fi... Îți garantez

- Gregory, cine e dracul ăla!?
O vai nu din nou... A venit iubita mea... Of o iubesc ,dar uneori... Totuși nu îl las pe Y să plece din brațele mele,chiar dacă el se smuncește.

- Zenith, e doar speriat! Am vrut să îl iau în brațe pentru al liniștii.

- eu cred că am ceva de făcut acasă, mi-a fost bine să vă cunosc. Spune Y și într-un final iese din brațele mele.

- tu unde crezi că pleci? Spun eu și îl iau de mână și îl leg de un scaun.

- ha! Deci eu știam că mă înșeli! Este?

- vorbești că să nu taci, Z ! E aici pentru actele de adopție! Uită-te pe masă! Se uită în greață și apoi pleacă.

-nu o baga în seamă.. nu îți vrea răul. Și îi zâmbesc larg.Acesta zâmbește 2secunde apoi iar fata tristă.

- scuze că sunt aici... Acum pot pleca?

-nu!
-???
- pentru că TU vei sta cu noi nu EA!
- nu,nu,nu..
-ba da!!
- vai.. cred că nu mai are sentimente față de mine..  Sau.. hm.. mă apropii ușor, ușor de fata lui...
- da-te drq mai încolo! Nu te plac! o.o scuze sczue nu am vrut să spun asta.. dar .. nu am sentimente față de tine... Scuze dar nu te pot minții.
- um... Sati ușor... Shh , îl liniștesc eu și îl dezleg  că mai apoi să îl îmbrățișez dar de data asta el începe.

Mă simt ușurat sincer , că el nu mă place... Adică cred că tine la mine ca pe un frate ,nu știu ce aveam eu in cap acum 2luni.

- ai vrea să fim ca niște frați?... Spune el cu juma de gură.

- da! Da! Daaaa!! Îi spun și îl i-au de șolduri și îl arunc în sus.

-Aaaaa! Ajutor!! Gata ,că îți trag două în gură dată mai pui un deget pe mine!

-ok șefu' spun eu și îl las să cadă fără să îl prind... De fapt nu mă lasă sufletul așa că mă așez în poziția "CULCAT!!!" Și el cade pe mine. Char nu-i greu pentru un robot de pe Neptun.

____________________________________

Scriitorul (eu): da... Salut sunt scriitorul. Am observat că avem câtva cititori . Ceea ce mă încântă!
Aș dori să vă întreb dacă vreți să facem un fel de grup .. in care să discutăm sau să dezbatem întrebarea foarte intilnita "ce se va mai petrecere?" Da... Voi îmi dați idei eu le pun in practică.

Pls multe multe comentarii și voturi , mă încurajați emoțional!!! :3

Conturi de social media:
TikTok: FNAF._.afton._.oficial

Instagram:williamomderomania

YouTube: William Romania

Voi face 2-4 capitole pe lună.... Dar pot fa e și mai multe doar că am nevoie de susținerea voastră. Capitolul produs pe data de: 23.02.2023

Zici că sunt la data de expirare.
Vă pup paaaaa






Mutilați vol.1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum