2.BÖLÜM

221 11 9
                                    

"Umut lan şurdan tuzu uzatsana"

Bana tuz için seslenen Asafa kısa bir bakış atıp yanımda duran tuzluğu ona uzattım.

Bizim grup toplanmıştık ve güzel, temiz bir restorantta yemeğe gelmiştik.
Bi tık pahalıydı evet ama üstesinden gelinmeyecek kadarda değildi.

"Olum şu 9. Sınıftaki Meltem hocayı hatırlıyor musunuz?" O lanet kadının konusunu açtığı için hepimiz Osmana tip tip baktık.

Kadın tam bir ruh hastasıydı. Sınıfta ses olmadığı halde 'kapatın çenenizi' diye bağırır bide üstüne dersin başında birini gözüne kestirir ve tüm ders boyunca ona tutanak tutmak için yer arardı. Yaşlıda bişeydi zaten o yüzden çok kafamıza takmaz yaşlılığına verirdik.

"Lan bakmayın öyle kadın vefat etmiş"
Osmanın dediği şeyle hepimiz şok olduk. Ben şahsen o kadın hiç ölmez diye düşünüyordum.

"Ne zaman ölmüş lan" Ömer soruyu sorarken öyle bir yüz ifadesi vardıki.
En çokta Ömer çekmişti o kadından hatta bi ara rüyalarına giriyordu o yüzden Ömer şuan şoke olmuş olmalıydı.

"Geçen hafta" yuh kadın öleli bir hafta olmuş ve bizim şimdi haberimiz oluyordu.

Hepimiz yarım yamalak Allah rahmet eylesin dedikten sonra havadan sudan konuşup yemeği yemeğe devam ettik.

Yemekleri yiyip hesabı ödedikten sonra Ömerin aklına şahane bir fikir gelmiş ve 'gece burda bitmez' diyerek bizi çok sevdiği iddia ettiği bir mekana sürüklemişti.

Sonunda mekana vardığımızda dışındanda anlaşıldığı üzere ne kadar it kopuk varsa hepsinin geldiği bir yerdi. Dışardan bile müzik sesleri duyuluyordu. Daha kapının önündeyken bile tam sekiz tane öpüşen yada birbiriyle sürtüşen çiftler görmüştüm. Kim bilir içeride bizi neler bekliyordu. Ha birde şöyle bir sorunumuz vardı
Annem buraya girdiğimi duyarsa beni öldürürdü.

18 yaşından daha olgun durduğumuz için kapıdaki korumalar içeri girmemize ses etmemişti. Hatta Ömer ikisinede baş selamı göndermiş ve geri selamınıda almıştı. Heralde burda tanınıyordu.

İçeriside tam tahmin ettiğim gibi her yerde öpüsüp koklaşan çiftler vardı.

İçeri girip boş bir masaya ilerledik ve geçip oturduk. Bizimkiler hemen kendilerine içecek söylemişti bende 'aynısından' diyerek geçiştirmiştim.

Şuan o kadar gergindimki tek istediğim bu işin annemin kulağına gitmemesiydi. Çünkü o benim şuan arkadaşlarımla masum masum yemek yediğimi düşünüyordu.

"Lan Umut sen niye gerginsin?" Osmana döndüm.

"Yok kardeşim daldım öyle işte"
Yine okuldan falan sohbet ederken gözüm bir masaya takıldı. Masadaki tipler aşırı tanıdıktı kesinlikle biryerde görmüş olmalıydım.

Masada 3 erkek ve 4 kız vardı. Kızlar masadaki erkeklerin kucağına oturmuş cilve yapıyorlardı. Kızları hatırlamıyordum büyük ihtimal burda erkekleri eğlendirmek için görevlendirilen kadınlardandı. Ama masadaki erkekler çok tanıdıktı. Ama kesinlikle onları tanımamayı yada onların beni tanımamasını diledim çünkü onlarda dönüp dönüp bana bakıyorlardı.

O sırada onların masasına yaklaşan bedeni görünce şoke olmuştum.
Aras.

Tabii ya bunlar Arasın arkadaşlarıydı. Arada mahalleye gelirlerdi Aras için. Orda hatırlıyordum.

Ee ben şimdi ne bok yiyecektim?

Aras beni burda görürse gebertirdi. Bana tam bir abi ruhuyla yaklaşıp koruyup kolladığı için böyle bir mekanda görürse sinirlenirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOMŞUM BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin