Di sini Lisa nak sampaikan satu cerita yang dikirimkan melalui e-mail. Di sebabkan Lisa pun tak tahu nama yang digunakan dalam Wattpad, jadi Lisa gunakanlah nama Amanda sebagaimana yang tertulis dalam e-mail itu. Kisah Amanda ni lebih kurang sama dengan kisah Nora, tetapi Nora berkisah sesama wanita manakala Amanda dengan seorang lelaki yang dikenali melalui Wattpad juga. Lelaki yang jauh lebih muda, lebih kurang separuh dari umurnya.
Sebagai muqaddimah, Lisa ceritakan dulu latar belakang Amanda. Dia merupakan seorang isteri berusia awal 50an dan bekerja di sebuah universiti swasta sebagai kerani. Sebenarnya, Amanda tidak perlupun bekerja kerana dari segi kewangan, suaminya berkemampuan dalam serba serbi kemewahan termasuk menyediakan pelajaran untuk anak-anaknya seramai tiga orang yang kini semuanya sudah dewasa. Cuma anak bongsunya sahaja yang masih menuntut di sebuah universiti di luar negara.
Yang suaminya tak mampu menyediakan ialah masa untuk bermesra dan bermanja kerana dia bekerja di pelantar minyak sebuah syarikat antarabangsa dan mereka hanyalah bertemu setiap tiga bulan sekali. Itupun jika kebetulan berada di pelantar yang berdekatan dengan perairan negara.
Tentang hubungan seks ianya tidaklah menjadi masalah kerana pasangan itu pun sudah separuh abad dan tidak lagi memerlukan hubungan badan yang kerap seperti pasangan yang masih muda. Bagaimanapun, sebagai wanita yang masih mempunyai nafsu, malam-malam bersendirian menimbulkan kesunyian kerana tidak ada tubuh hangat disamping yang boleh dipeluk pada waktu yang dingin.
Segalanya bermula apabila wabak covid melanda dunia dan PKP dilaksanakan di negara ini pada bulan Mac yang lalu. Akibat banyak negara yang mengamalkan dasar tutup pintu, suami Amanda telah tidak dapat pulang seperti selalu. Lagipun sekiranya pulang pun, suaminya perlu menjalankan kuarantin di pusat kuarantin selama dua minggu. Sebelum ini, setiap kali pulang pun, hanya berpeluang bersama dua atau tiga minggu sahaja sebelum kembali ke pelantar. Suaminya bercadang untuk bekerja sehingga tiga tahun sahaja lagi sebelum berhenti dan pulang selama lamanya.
Amanda sudah lama ada aplikasi Whatpad, namun dia jarang menggunakkannya. Cuma apabila PKP dilaksanakan barulah dia menggunakannya secara agak kerap. Lagipun setelah dua bulan PKP dilaksanakan, Amanda telah ditamatkan perkhidmatan kerana universitinya juga tidak mampu lagi menanggung kerugian akibat pembelajaran tidak dapat dilaksanakan dan tiada pelajar baru yang biasanya terdiri dari pelajar luar negara tidak dapat diambil.
Dari segi kewangan Amanda memang tidak ada masalah. Gajinya selama beberapa tahun bekerja pun tidak langsung terusik kecuali sekali sekala membantu adik beradiknya sendiri. Suaminya sudah menyediakan kelengkapan yang lengkap, malahan separuh gaji suaminya pun sudah di masukkan secara automatik ke dalam akaun banks setiap bulan. RM 15,000 yang diterimanya memang lebih dari mencukupi, lagipun dua anaknya sudah bekerja sendiri dan tidak memerlukan bantuan kewangan.
Menurut Amanda, dia membaca berbagai-bagai genre dan tidak ada minat yang spesifik tapi entah kenapa pada suatu hari dalam ruangan Top Picks telah mengesyorkan kepadanya sebuah cerita dewasa. Amanda tidaklah mengatakan yang dia suka atau tidak membaca cerita-cerita sebegitu namun kali ini judul dan cerita yang dibacanya adalah mengisahkan hubungan seorang wanita yang berusia sepertinya dengan seorang lelaki yang masih muda, mungkin sebaya anaknya.
Walaupun Amanda telah berusia namun potongan badannya masih menarik apatah lagi sebelum ini dia sering ke gym serta berzumba semenjak anak bongsunya ke universiti. Amanda sebenarnya tidak menyangka yang ada golongan lelaki muda yang meminati wanita berusia sepertinya. Amanda sendiri sebenarnya tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk berminat dengan lelaki-lelaki muda. Walaupun dia tahu ada wanita golongan berada yang berusia ada menyimpan gigolo atau toyboy, namun Amanda tidak pernah terfikirkan yang semua itu adalah sesuai dengan dirinya.
Namun segalanya sudah berubah setelah pertama kali membaca kisah itu. Semenjak itu dia mula membaca kisah-kisah dewasa yang ditulis pengarang-pengarang tempatan yang hebat di Wattpad ini dan secara aktif mencari dan membaca kisah-kisah tentang hubungan antara wanita berusia dan lelaki muda. Namun begitu Amanda tidak berminat dengan cerita-cerita hubungan sedarah. Amanda ada menyatakan bahawa dia suka cerita Kak Milah Buntu dalam Cereka Sepintas Lalu yang Lisa karang sebelum ini kerana walaupun ia seperti kisah ibu dan anak, namun mereka bukanlah sebenarnya mempunyai pertalian darah. Menurut Amanda hubungan seks antara dua individu yang mempunyai pertalian darah adalah menjijikkan.
Amanda tertarik dan mengikuti satu cerita dan selalu meletakkan komen di setiap bahagian. Seperti biasa, apabila ada wanita yang meletakkan komen pada cerita-cerita sebegini maka ramailah yang membalas terutamanya lelaki. Ada juga beberapa yang menghantar pesanan peribadi namun tidak dilayan Amanda kerana terlampau lucah. Namun begitu Amanda sering dilayan dan melayan komen seorang lagi pembaca lelaki cerita itu kerana bahasanya lebih tertib dan tidak begitu menunjukkan kesangapan (ayat Amanda sendiri) macam tak pernah melihat wanita.
Agak lama juga komen membalas dan dibalas sebelum ianya bertukar menjadi mesej peribadi antara mereka. Mesej-mesej yang mulanya berkisar tentang cerita mula bertukar peribadi dan Amanda akhirnya mendapati yang pemuda itu rupa-rupanya tinggal tidak berjauhan dengannya. Dari Wattpad hubungan mereka berpindah ke Telegram kerana Amanda belum bersedia untuk memberikan nombor telefonnya.
Di Telegram perbualan menjadi lebih intim dan mereka mula bertukar-tukar photo. Lelaki itu masih muda, baru pertengahan 20an dan lebih kurang sebaya anaknya namun Amanda senang berbual dengannya kerana cara dan tutur katanya yang matang. Pemuda itu juga memberitahu yang dia sebenarnya anak yatim piatu dan membesar di rumah anak-anak yatim sebelum ini. Mujur juga dia mendapat pendidikan yang baik dan kini telah mendapat kerja yang baik setelah mendapat ijazah dari sebuah universiti tempatan.
Mungkin kerana simpati Amanda menawarkan diri menjadi ibu angkat kepada pemuda itu. Lagipun Amanda tiada anak lelaki. Kesemuanya perempuan. Walaupun begitu, perbualan mereka mula bertukar nakal apatah lagi pemuda itu menyatakan yang dia memang lebih tertarik dengan wanita berusia walaupun kini mempunyai teman wanita yang lebih kurang sebaya. Mungkin kerana tiada seorang yang boleh dijadikan mother-figure dalam hidupnya kerana ibunya sendiri meninggal semasa dia masih kecil menyebabkan pemuda itu begitu selesa sekali dan merasakan kasih sayang apabila berbual dengan Amanda.
Perbualan mereka menjadi lebih intim dan mula membahasakan diri mereka sebagai mummy dan baby dan bukan lagi saya dan awak. Chat mula bertukar menjadi nakal terutamanya bila larut malam dan semuanya berkisarkan tentang hubungan seksual antara wanita berusia dengan lelaki yang lebih muda sebagai mana cerita-cerita yang dibaca dan diminati bersama.
Pertama kali juga dalam hidupnya Amanda melakukan sexchat dan dia begitu ghairah sekali membaca apa yang di tulis oleh pemuda itu apa yang dia hendak lakukan kepada Amanda sekiranya mereka bertemu. Apatah lagi bila ianya disertakan dengan gif image yang menaikkan berahi Amanda.
Apabila pemuda itu menyatakan bahawa dia ingin menggentel puting Amanda, tanpa sedar jari-jemari Amanda mula menggentel putingnya sendiri. Apabila pemuda itu menyatakan bahawa dia mengusap peha Amanda yang gebu, tangan Amanda berada di pehanya sendiri. Apabila pemuda itu menyatakan yang dia sedang menggetel kelentit Amanda, jarinya sendiri melakukan perkara yang sama apatah lagi melihat imej yang tertera di skrin telefon bimbitnya tentang perkara yang sama.
Akhirnya apabila pemuda itu menyatakan yang dia sedang memasukkan batang kemaluannya yang keras itu ke dalam lubang faraj Amanda, dia menggunakan dildo yang dibekalkan suaminya sebagai ganti. Dalam fikirannya itulah batang pemuda itu yang menikam-nikam dan merojoh-rojoh kemaluannya yang benar-benar gersang. Tubuhnya bergegaran menerima kenikmatan yang begitu hebat. Walaupun Amanda sering juga melakukab onani, namun pengalaman kali ini memang ternyata begitu merangsangkan. Dia merasakan bagai sedang melakukan hubungan aeks yang sebenar.
"Baaabyyyy... Fuuukkk mmmeeee bbaabbyyy... Fuuuckkk my pussyyy..." keluhnya sendirian.
Ingin sekali Amanda hendak memperdengarkan suara berahinya kepada pemuda itu. Ingin sekali Amanda mendengar pemuda itu memanggilnya mummy semasa menyetubuhinya. Namun mungkin masih terlalu awal untuk mereka pergi sejauh itu. Cukup sekadar sexchat sahaja untuk malam ini. Amanda memang benar-benar puas.
Malam esoknya perkara yang sama juga berlaku cuma ada sedikit tambahan. Di penghujungnya pemuda itu merakam suara dia mengerang ketika klimaks dan menjerit mummy dan menghantarnya kepada Amanda. Kali ini klimaks Amanda juga lebih hebat lagi. Entah berapa kali telaga kontangnya bocor sehingga basah lencun cadar tilamnya.
Malam seterusnya juga sama, juga ada tambahan sesuatu yang baru dan mengujakan Amanda dan menyebabkan dirinya rasa dihargai. Di penghujung hubungan seks virtual mereka, Amanda menerima satu video pendek yang menunjukkan batang pemuda itu memancutkan air maninya si atas gambar Amanda yang telah dihantar olehnya sebelum ini. Air mani pemuda itu memancut-mancut menembak mukanya dalam gambar itu menyebabkan ghairah Amanda datang lagi walaupun tadinya dia sudah klimaks. Setelah menamatkan perbualan, Amanda sekali lagi melakukan onani dengan dildonya sambil membayangkan mereka berdua melakukan persetubuhan sehinggalah dia puas.
Jikalau menurut akal yang normal, Amanda patut merasa kehormatannya dicabuli apabila gambarnya digunakan sebegitu, namun entah kenapa dia berasa sebaliknya. Amanda berasa begitu dihargai. Sebagai balasan, kali ini dia merakamkan suaranya ketika mencapai kemuncaknya ketika melakukan onani dan menghantarnya kepada pemuda itu.
"Baby... I'm cumming babyy... Mummy's cuummingg... Cummm with me baabyy... Cummm.. Inside mummy... Cum inside mummy's pussy... baabyyy.... aaahhhh...."
Mungkin disebabkan pemuda itu sudah tidur, dia hanya membaca mesej dan mendengar suara Amanda keesokkan harinya. Sepanjang hari Amanda berdebar menantikan balasan dari pemuda itu. Setelah memikirkannya, Amanda berasa agak malu namun hendak memadamkannya kembali pemuda itu mungkin sudah mendengarnya. Hari itu juga Amanda datang bulan jadi sekurang-kurangnya seminggu mereka akan 'berehat' seketika dari melakukan apa yang bagi Amanda satu dunia dan alam baru yang indah dan mengujakan.Bersambung...