Amanda - Lesung Bertemu Alu Part 2

1.4K 9 0
                                    

"Baby... Mummy nak batang baby... Hmmm... Nak rasa batang baby dalam pussy mummy... Pussy mummy dah basaaahhhh..."

"Mummy nak baby buat macam mana...?"

"Mummy nak tonggennnggg... Mummy nak baby masukkan batang baby dari belakaaaannggg... Ahhhhhhh..."

"Mummy nak baby doggy mummy...?"

"Naaaaakkkkk... Mummy naaakkk... Sedapppnyyaaa baabyyy..."

"Mummy nak batang baby ni...?

"Mmmmuummmmyyy nnaakkkk... Naaakk cccuuummmm bbbaaabbyy... Aahhhhh..." jerit Amanda dilanda klimaks apabila skrin telefonnya menunjukkan pemuda itu mengalihkan fokus daripada muka ke arah batang kemaluan besarnya yang erat digenggam dan di kocok perlahan.

Dari sexting, hubungan antara wanita berusia awal 50an dengan pemuda pertengahan 20an itu mula berganjak kepada voice chat dan akhirnya video chat. Amanda makin ketagih. Dia merasakan seolah-olah muda kembali.

Tidak malu lagi dia menayangkan tubuhnya yang masih molek untuk pemuda yang tidak pernah ditemuinya lagi, pemuda yang umurnya hampir sebaya dengan anaknya sendiri. Mujurlah dia tidak mempunyai anak lelaki. Pemuda itu kini menjadi anak angkatnya walau nanti tidak pasti siapa yang akan mengangkat siapa.

Amanda bukan hendak cinta mencintai, hanya untuk mengisi kesepian malam hari. Memang ada mereka menyebut perkataan sayang dan cinta namun ianya hanyalah menjadi penyedap bicara. Masing-masing tahu status diri masing-masing dan pemuda itu juga bercadang hendak bertunang dengan kekasih hatinya tahun hadapan dan berharap dapat melangsungkan perkahwinan setelah tamat PKP nanti.

Namun begitu, menurut yang disampaikan oleh Amanda kepada Lisa baru baru ini, teknologi sahaja tidak mencukupi. Kepuasan yang dicapai hanyalah sebagai ubat penahan, bukannya penyembuh kegersangan dalam diri. Apabila nafsu memang sudah menguasai diri, selalunya benda-benda lain tak lagi perlu difikirkan kecuali bagaimana nafsu yang tsrsimpul hendak dileraikan. Apatah lagi mereka tinggal tidak berjauhan maka tidak ada masalah untuk mereka akhirnya mengatur pertemuan empat mata.

Amanda sebenarnya kagum yang pemuda itu tidak langsung memaksanya untuk bertemu muka. Malah Amanda sendiri yang sebenarnya mencadangkan pertemuan mereka. Pemuda itu pun sebenarnya masih teragak-agak kerana bimbang yang mereka akan terlangkah lebih jauh lagi, namun Amanda yang meyakinkan pemuda itu bahawa dia pun tak mahu hubungan mereka nanti akan melibatkan hati dan perasaan.

Mungkin dengan bersemuka semua yang terpendam akan terpancar dan simpulan akan terlerai menyebabkan pemuda itu akhirnya bersetuju. Seminggu sebelum tarikh yang dijanjikan, mereka hanya chatting biasa tanpa melakukan apa-apa seperti selalu. Mungkin untuk menyimpan tenaga supaya apabila harinya tiba, segalanya akan dikeluarkan tanpa ada had dan batasan.

Hari yang dinanyikan telah tiba. Berdebar juga Amanda menanti bersendirian di dalam bilik yang ditempah di sebuah hotel 4 bintang yang berdekatan. Amanda check-in terlebih dahulu pada petang Jumaat itu dan menunggu di bilik sehingga pemuda itu habis bekerja. Mereka bercadang untuk bermalam di situ hanya semalam kerana hari Sabtu malam dua anaknya bercadang untuk makan dan bermalam dirumahnya. Amanda membersihkan badannya dan mencukur bulu kemaluannya menantikan ketibaan pemuda yang bakal menunaikan nafsunya yang tertunggak sekian lama.

Sambil menunggu, Amanda menghabiskan masa dengan menonton Netflix dan juga membaca cerita-cerita di Wattpad. Masa inilah Amanda terjumpa Konfesi... Sebuah Koleksi dan kemudiannya tertarik dengan cerita-cerita yang dikongsi pembaca lain sebelum ini dan menurutnya, dia bercadang hendak menghubungi Lisa untuk berkongsi ceritanya pula sekiranya semua berjalan dengan lancar.

Menurut Amanda, dia malu hendak menghantar pesanan melalui Wattpad kerana bimbang nanti diketahui pembaca lain dan sebab itulah Amanda hanya mengirim ceritanya melalui e-mail. Menurut e-email itu juga, pemuda itu tidak tahu yang Amanda telah menghubungi Lisa jadi kepada pembaca di luar sana yang terbaca kisah ini, mungkin ini cerita anda juga.

Amanda tersentak apabila mendengar deringan loceng pintu kamar. Walaupun telah lama menunggu saat dan ketika ini, namun hati Amanda tetap berdenar dan jantungnya berdegup kencang. Perlahan dia turun dari katil membetulkan bathrobe dipakainya sebelum melangkah perlahan ke arah pintu.

Melalui lubang kecil di pintu, Amanda melihat pemuda itu tercegat di luar. Tangan Amanda memegang tombol pintu namun entah mengapa rasa berat hendak memutarnya. Entah berapa lama dia terpaku sehingga loceng berbunyi sekali lagi. Perlahan Amanda memukas tombol pintu dan membukanya.

Dengan pantas pemuda itu masuk dan meletakkan kad Do Not Disturb di luar pintu sebelum menutupnya kembali. Amanda tercegat kaku di balik pintu sementara pemuda itu berdiri tegak di depannya. Masing-masing kelu tak mampu berkata apa-apa. Segala apa yang bermain difikiran sebelum ini kini kosong. Apabila fantasi bertukar menjadi realiti ianya bagaikan melangkah ke dalam dunia baru.

"Mummy..." bisik pemuda itu perlahan.

Amanda mengangkat mukanya dan memandang muka yang tersenyum mengadapnya. Gusaran di dada terus hilang apabila melihat senyuman yang sebelum ini hanya dilihat dari skrin telefon terpampang di depan mata. Senyuman dibalas dengan senyuman mesra. Amanda menhulurkan tangan lalu disambut pemuda itu yang lantas membawa ke bibirnya lalu dicium lembut.

"Wangi mummy... Boleh baby tumpang mandi dulu..."

"Pergilah sayang... Mummy tunggu..."

"Mummy tak nak mandi sekali?"

"Mummy dah mandi... Maybe lepas ni mummy mandikan baby..."

"Okay mummy... Mummy tunggu yer..."

Amanda tersenyum melihat pemuda itu berlalu ke bilik mandi. Agak lama juga dia menantikan pemuda itu selesai mandi. Mungkin membersihkan dirinya sebaik mungkin sebelum menunaikan hajat di hati. Amanda berbaring dibatas katil sambil membaca cerita-cerita kembali sambil membelai lembut tubuhnya sendiri. Tidak lama lagibakan ada tangan lain menggantikan tangannya membelai tubuh yang memerlukan sentuhan seorang lelaki.

Amanda tersenyum memandang pemuda itu yang akhirnya keluar memakai bathrobe sama sepertinya dari bilik mandi. Tubuh muda yang tinggi dan tegap itu dipandang dengan penuh berahi. Dia mengiring mengadap pemuda itu sambil bertongkatkan tangan di kepala melihat pemuda itu menelan air liur memandang tubuhnya. Tubuh yang sudah berusia namun masih seksi baginya bagai disahkan melalui renungan pemuda itu yang bagai harimau ingin menelan mangsa.

"Sini baby... Datang dekat mummy..." panggilnya dengan suara manja.

Pemuda itu lalu datang duduk sebelum berbaring mengiring mengadapnyanya. Tangan pemuda itu kemudian memegang dan membelai pipinya dengan lembut. Amanda menyambut belaian tangan pemuda itu dengan memegang tangannya dan membawa ke bibirnya.

"Finally mummy... You're more beautiful than what I've seen..." bisik pemuda itu sebelum kembali membelai pipi dan kemudiannya rambut Amanda dengan lembut.

"You too baby... Handsome... Tak sangka anak mummy handsome macam ni... Better than seeing you from the video..."

"May I kiss you mummy...?"

"You can do whatever you want with me baby... What ever you said you wanted to do to me... I'm yours... Do me as you like baby..."

Pemuda itu mendekatkan dirinya ke muka Amanda lalu mengucup bibirnya dengan lembut. Amanda menyambut dengan membuka bibirnya dan menghulurkan lidahnya untuk disedut. Pelukan menjadi erat dan tubuh mereka kian merapat sehingga akhirnya Amanda menelentang dan pemuda itu menaiki tubuhnya. Kedua-dua masih memakai bathrobe tanpa sebarang pakaian lain di dalamnya.

Tangan pemuda itu (Amanda tak bagitahu nama skandal dia tu, so Lisa namakan kat sini Adli sajalah... boleh?) mengusap perlahan leher Amanda sebelum turun ke dadanya. Bathrobe biru Amanda diselak sedikit sehingga gunung kembarnya kini bebas diramas tangan Adli membuatkan Amanda mengerang manja.

"Babbyyy... Noottyyy..." desah Amanda lembut apabila putingnya digentel dan bibir Adli melekap di leher 'ibu angkat' nya itu.

"Puting mummy teganggg..." puji Adli mengagumi tubuh gebu wanita yang dua kali lebih tua darinya itu.

"Baby nak susu...? Isap puting mummy sayang..."

"Nak mummy... Baby isap puting mummy eeh..."

"Ooooohhhhh... Babbyyy... Sedappp... Isap lagi sayaangg... Nyonyot puting mummy..." Amanda mendesah apabila puting di buah dada kanannya dihisap dan dinyonyot dengan rakus oleh Adli.

Bathrobe Amanda makin terselak dan kini memudahkan Adli menyerang kedua-dua gunung kembar bersaiz 34Dnya itu. Walaupun tidaklah setegang seperti semasa remaja dan 20an namun buah dadanya masih gebu hasil jamu dan pelbagai vitamin yang dimakan serta juga hasil excercise yang dilakukannya di gym.

Adli kini mengiring di sebelah Amanda yang masih terlentang dengan kedua pehanya terbuka. Dengan bibirnya masih di puting Amanda, tangan Adli mula menyusuri turun membuka ikatan bathrobe dipinggang dan mengusap-usap perut Amanda perut yang masih jelas kelihatan tanda hasil jahitan akibat pembedahan ceasarian semasa melahirkan anaknya dahulu kelihatan begitu menawan. Tangan Adli makin ke bawah mengususap ari-ari Amanda yang licin cukur sebentar tadi.

"Mmmmmmm bbbaabbbyyy... Muummy sttiiimmm..."

Tangan Adli semakin ke bawah menuju ke celah kelangkang Amanda yang makin basah. Bibir dan lidahnya tidak henti mengucup dan membelai dada Amanda dan sesekali naik ke atas melumat bibir wanita yang bernafsu itu. Jari Adli memainkan mutiara di sudut lurah faraj Amanda yang kian becak sebelum memainkan jarinya sepanjang bukaan faraj 'ibu angkat' nya sehingga ke lubang dubur wanita itu.

Terangkat punggung Amanda menikmati permainan 'anak angkat' nya yang kelihatan begitu berpengalaman sekali walaupun masih muda. Amanda tidak kisah dari mana Adli belajar, asalkan dia dapat menikmati persembahan pemuda itu dan menunaikan tuntitan berahinya.

Ketika kelentitnya mula digentel dengan lembut Amanda sudah tidak menghiraukan perasaan malunya dan mengeluarkan erangan-erangan berahi dari bibirnya.

Jari telunjuk Adli menguis-nguis kelentit Amanda sambil jari hantunya mula menjolok memasuki lurah berahi yang mula basah dan semakin mengeluarkan cecair pelicir yang likat.

Adli terus menanggalkan bathrobe Amanda yang turut membantu sebelum dicampak olehnya ke tepi. Tubuh bogel Amanda kemudiannya dibaringkannya kembali ke tilam tebal di kamar itu. di pangkin yang beralas tuala tebal itu. Bibir Amanda dikucupnya dengan berahi sambil lidah wanita disedutnya dalam-dalam.

Tangan Adli tidak henti-henti meraba buah dada Amanda yang subur membengkak dengan putingnya yang semakin tegang dan keras. Diramas-ramas perlahan buah dada Amanda dengan bergilir-gilir. Wanita itu merasa geli disebalik perasaan nikmatnya. Putingnya kemudian sekali lagi menjadi sasaran bibir Adli.

Lama sekali Adli menyonyot puting tegang Amanda. Agaknya dia geram dengan gunung kembar berahi milik Amanda hingga dia menggigit agak keras menyebabkan Amanda meraung kesakitan dalam kenikmatan. Dia cuba menolak kepala Adli tetapi tubuhnya dipeluk erat. Mulut Adli masih berlabuh dan bermain-main di gunung kembar megah milik Amanda itu.

"Baabbyy... Mummy tak tahan... Baby pandai... Mummy sedap sangat..."

Walaupun hebat dirasakan persembahan yang dipentaskan oleh Adli, Amanda tidak hanya diam menerima. Tangannya kini mula mencari dan mencapai batang kemaluan Adli yang besar, tegang dan panjang yang selama ini hanya dilihatnya dari skrin telefon bimbit. Batang tebal berurat itu diurutnya perlahan-lahan dari pangkal hingga ke kepala menyebabkan Adli kesedapan sehingga bibirnya menyedut puting tegang Amanda dengan geram manakala jarinya bagai mengutil kelentit keras Amanda menyebabkan wanita pula menjerit kenikmatan.

"Ooohhhh... Baabbyyy... Muummyyy tak tahaannn..."

Amanda menolak tubuh Adli sehingga terlentang lalu dia mengunjur ke hujung katil meletakkan dirinya diantara dua belah peha Adli yang terbuka lebar. Tangan Amanda merungkaikan simpulan bathrobe yang masih dipakai pemuda itu sebelum menanggalkannya dan mencampak ke tepi. Kini mereka berdua sudah telanjang sepenuhnya dalam cahaya yang agak malap apabila mentari hampir berlabuh diufuk barat.

Tanpa membuang masa, tangan Amanda mula menggenggam erat dan kemas batang tongkat Adli. Kepalanya direndahkan dan lidah Amanda mula menjilat setiap pelusuk, setiap lekuk, setiap ruas batang kemaluan pemuda yang baru dikenalinya tidak sampai sebulan yang lalu. Walaupun penuh mulutnya dan tegang bibirnya, namun Amanda sudah tidak peduli. Amanda juga tidak peduli bahawa inilah kali pertama dia memegang dan mengulum kemaluan lelaki lain setelah suaminya. Suaminya hanyalah orang yang pertama tetapi bukan lagi menjadi orang yang terakhir menikmati kenikmatan bibir Amanda.

"Ooohhh mummyyy... Mummy pandaiiii... Sedaap mmummy..." Adli mendengus dengan berahi.

Amanda yang berbangga dengan pujian pemuda itu terus menjilat dan mengemam kedua-dua telur Adli. Ternyata skilnya masih lagi hebat dan menimbulkan kenikmatan kepada pemuda itu. Sambil itu, tangannya tidak henti-henti mengurut-urut batang yang semakin tegang itu. Amanda kemudian membuka bibirnya luas-luas dan mula mengulum kepala batang Adli yang bulat bagai ular senduk itu sepuas hati. Adli hanya mampu menahan nikmat batangnya dilapah dengan lahap. Amanda membelai-belai kepala batang Adli dengan lidahnya dengan manja bagaikan kucing menjilat susu.

"Sedap mummy... Let me taste you too mummy..." dengus Danial lagi.

Amanda hanya tersenyum walaupun bibirnya penuh melingkari kepala batang kemaluan Adli. Dia kemudiannya melepaskan kulumannya lalu bertanya ghairah.

"Baby nak taste mummy...? Nanti dulu sayang... Mummy nak rasa puas puas dulu batang muda anak mummy ni..."

"Ok mummy... Mummy buat apa apa yang mummy nak kat baby. You're the best of the best... Tak pernah ada perempuan lain pandai kulum macam mummy..." Adli mendesis.

Amanda bangga dengan pujian itu membuatkan nafsu ghairahnya semakin membuak-buak. Digulungkan hujung lidahnya dengan penuh syahdu. Adli kembali mengerang kenikmatan. Amanda bagai dapat merasakan yang Adli benar-benar menikmati persembahannya ini. Wanita itu terus menggomol bahagian kepala kemaluan Adli dengan bibir munggilnya. Kepala takuk yang berkilat dan berlendir disaluti air liur Amanda bercampur dengan air mazi pemuda itu sendiri. Lidahnya terus menjalar dan menjilat sekeliling bahagian yang amat sensitif itu. Sambil menggenggam dan menggentel kerandut telur Adli yang lembut tapi tegang itu, Amanda sesekali mengusap dan meratakan air liurnya yang mengalir di batang kemaluan Adli dan mengurut-urut di celah lubang dubur pemuda itu.

"Oooohh... You're so good mummy...." keluh Adli lagi apabila Amanda semakin rakus dan menggila lapahan dan kuluman ke atas batangnya.

Rambut Amanda yang lurus panjang itu dicekak dan digenggam erat oleh tangan pemuda itu.

Sesak nafas Amanda dibuatnya. Air liurnya yang panas mengalir keluar dari mulut yang tersumbat dengan seluruh batang kemaluan Adli yang tertusuk ke dalam rongga mulut Amanda yang hangat. Lahar panas melekit itu mengalir menuruni ruas jemari Amanda dan mengalir ke kerandut air nikmat Adli yang tersembul bengkak dibawah senjatanya.

Semakin lama semakin laju gerakan tangan yang dilakukan Amanda ke atas batang kemaluan Adli. Sedutan terhadap kepala tongkat yang bulat itu semakin kuat. Walaupun dalam terbenam hingga ke tekaknya, namun masih ada sedikit lagi bahagian yang tinggal sebelum mencecah pangkal. Amanda memang sukakan batang yang besar dan panjang. Dia tidak pasti berapa panjang batang Adli, mungkin dalam 6 inci, lebih panjang sedikit dari kemaluan suaminya dan juga lebih tebal. Amanda memang puas dan merasa bertuah dapat menikmatinya.

Mungkin kerana sudah tidak tertahan lagi dan bimbang akan tewas awal, Adli menarik tubuh Amanda ke atas dan kemudian membaringkannya di atas tilam sebelum dia pula turun mengadap celah kelangkang 'ibu angkat' nya itu. Di pandangnya tundun tembam yang membusut dan kelihatan lembab dan basah.

Kedua-dua peha Amanda kini dilebarkan sehingga terbuka luas dan lutut Amanda menyentuh kedua-dua gunung kembar wanita itu. Amanda merelakannya demi mengejar kenikmatan yang masih tidak kesampaian lagi. Berahinya begitu tinggi sekali masa itu.

Setelah terpampang nyata alur kemaluan Amanda yang tebal membengkak bibir keduanya, Adli mula melakukan jilatan di sekitar papan punggung Amanda yang terangkat dari tilam. Lidahnya menyentuh lembut di setompok daging antara lubang depan dan belakang milik Amanda. Mendengus-dengus wanita awal 50an itu meluahkan rasa kenikmatan yang dirasainya.

Lidah Adli berlegar-legar di kawasan itu membuatkan Amanda kadangkala merasa kegelian. Sesekali lidahnya membuat putaran lembut di sekeliling lubang dubur Amanda membuatkan punggungnya terangkat angkat dan lubangnya terkuncup-kuncup mengemut.

Setelah kawasan itu sudah basah dan lembut lidah Adli mula meneroka lembah di bahagian atas yang kini berair semakin pekat dan becak. Pemuda itu membuat jilatan panjang dari atas hingga ke bawah sehingga terpacul jeritan kecil dari mulut Amanda. Tangannya meraba-raba dan meramas buah dadanya sendiri. Matanya kuyu sambil mulutnya terbuka sedikit dengan nafas yang tidak teratur.

Sesekali dia menarik nafas panjang apabila lidah Adli menyentuh hujung mutiaranya yang kini timbul jelas. Pehanya yang merapat menyebabkan bibir kemaluannya timbul nyata untuk satapan 'anak angkat' nya.

Setiap titik bahagian sulitnya mendatangkan kenikmatan bila disentuh dengan hujung lidah Adli. Bagai terkena kejutan elektrik seluruh tubuh badan Amanda apabila serangan pemuda makin hebat bagai tiada henti-hentinya.

Akhirnya Adli menumpukan jilatannya hanya kepada mutiara nikmat Amanda. Sesekali dikemam dan disedutnya batu permata nikmat Amanda yang kini jelas timbul keseluruhannya menandakan puncak berahinya berada di tahap yang paling tinggi. Keluhan Amanda bertukar menjadi raungan. Dia juga sudah tidak hiraukan keadaan sekeliling. Baginya nikmat yang diterimanya terlampau hebat dan dia tidak kisah lagi jika ada yang terdengar raungan-raungan nikmatnya. Andai ada orang lain yang lalu di luar bilik dan mendengarnya pun sudah tidak dipedulikannya lagi

"Don't stopppp... Lagi babyy... Eat my pussy baby..." terkeluar dari bibir Amanda.

Suara Amanda yang sebegitu menambahkan keghairahan bagi Adli. Dia lalu mengulum seluruh kelentit wanita itu sambil lidahnya dengan laju menjilat-jilat di seluruh permukaannya.

Suara Amanda kini seolah tidak lagi kedengaran. Nyawanya bagai hampir putus menerima kenikmatan. Hampir dua minit tidak terdengar sesuatu pun yang keluar dari bibirnya. Tindakan Adli masih berterusan tanpa ada hentinya.

"Baaabyyy... Come fuck me baby... I want your cock inside me..." gesa Amanda.

Walaupun ghairahnya begitu tinggi dan dia sudah hampir mencapai kemuncak namun dia mahu klimaks pertamanya tiba dengan batang kemaluan Adli di dalam farajnya.

Mungkin kerana dia juga sudah tidak dapan menahan nafsunya, Adli menurut dan bangun melutut di antara kedua belah peha Amanda yang terbuka lebar. Lututnya semakin ditolak Adli jauh hingga hampir menyentuh dadanya menyebabkan punggungnya terangkat tinggi. Amanda pasrah menanti tindakan seterusnya dari 'anak angkat' nya itu.

Dengan penuh bernafsu Adli mula melabuhkan sauhnya, kepala batang kemaluannya mula mencecah permukaan lurah nikmat Amanda yang becak berair. Namun dia tidak terus memasukkannya, hanya setakat melepasi kepalanya sahaja dan menguis-nguis keluar serta menggesel-geselkan seluruh tongkatnya di sepanjang rekahan alur wanita itu.

Amanda diserang rasa kegelian yang amat sangat di dalam menghayati segala kenikmatan yang tiada taranya itu. Adli mengulang-ulang setiap tindakannya selama mana yang dia mampu bertahan.

Batangnya kini benar-benar keras. Belahan lurah faraj Amanda semakin memancarkan air pelicir yang membuak buak, sehingga melimpahi hingga ke lubang duburnya. Wanita itu sudah bersedia untuk menerima akan segala tindakan dari Adli.

Tanpa melengah masa Adli terus menerjah akan keseluruhan batangnya ke dalam lurah nikmat Amanda hingga kesantak. Terbeliak mata 'ibu angkat' nya menerima tujahan sedemikian. Walaupun dia sememangnya menunggu saat-saat itu namun ketegangan senjata yang besar dan keras membuatkannya menjerit kesedapan dan kenikmatan.

Adli cuma merendam tongkatnya di dalam lembah nikmat Amanda dan membiarkan wanita itu mengemut-ngemut batangnya yang terbenam dalam hingga mencecah dinding rahin. Kejap sungguh cengkaman yang dirasakan Adli. Bagai mahu terpancut segala isi kandungannya. Namun dia mahu bertahan kerana dia mahukan kenikmatan yang lebih dari Amanda.

Adli memulakan ayunannya dengan penuh kelembutan. Amanda kini menghayati kenikmatan yang dan melayani permainan 'anak angkat' nya itu yang penuh dengan kelembutan.

"Fuck me baby... Fuck mummy with your big cock..." rayu Amanda dengan suara yang tersekat-sekat. Adli membalas dengan mengucup bibir yang basah itu dan menyedut dan mengulum lidah wanita itu.

Setiap kali Adli menekan pinggulnya, setiap kali itu juga Amanda menarik nafasnya seolah-olah ingin menyedut seluruh tubuh Adli masuk kedalam dirinya. Apabila Adli menarik keluar batangnya maka serentak itu Amanda melepaskan nafas yang panjang.

Adli mengubah-ubah arah tujahannya, ke atas, bawah, tepi, kiri dan kanan membuatkan seluruh pelusuk dalaman rongga kenikmatan Amanda dilanda kesedapan yang teramat hebat. Lembut sekali permainan Adli, seolah-olah ingin terus melakukannya tanpa ada penyudah dan penamatnya.

Dari lidah Amanda, bibir Adli kini merayap ke dada yang subur mekar itu. Kedua-dua puncaknya disedut dan dikulum dengan lembut dan kedua-dua tangan Adli juga tidak henti-henti membantu, meramas serta juga mengusap. Kedua belah kaki Amanda memaut kuat pinggang Adli yang tidak henti-henti melakukan hayunan tanpa rasa jemu. Kenikmatan yang perlahan mula terbina dari titik nikmat Amanda di tengah dan mula merebak ke seluruh anggota badannya. Dia juga bagai ingin meneruskan permainan ini sampai bila-bila. Amanda juga bagai tidak mahu ianya berhenti sehingga keakhirnya.

Bunyi kocakan air mengiringi alunan sorong tarik batang pengayuh. Tempo alunan yang lembut dan tersusun membuatkan seluruh dan segenap penjuru tasik nikmat Amanda disentuh oleh setiap inci pendayung Adli sama rata tanpa bersisa. Ayat-ayat yang berunsurkan laungan kenikmatan tidak putus-putus terpancar dari bibir Amanda menyambut dengusan nafas Adli Dengan penuh nafsu mereka berdua mengharungi kenikmatan persetubuhan itu.

Namun begitu, disebabkan mereka berdua telah menyimpan nafsu selama seminggu, permainan kali pertama ini tidaklah begitu lama berlangsung. Adli mencepatkan dayungnya sambil Amanda mengayak-ayakkan punggungnya dan mengemut-ngemut lubang farajnya.

"I love your you pussy, mummy..."

"Yes baby... Fuck my pussy... Fuck me harder... Cum with me... Cum inside my pussy..."

Amanda memang telah memasang IUD jadi dia tidak perlu bimbang akan mengandung lagi. Memang dia dan suaminya bersetuju untuk dia tidak mengandung lagi selepas kelahiran anak ketiga melalui pembedahan.

Berbagai-bagai rasanya, sedap nikmat, sakit, pedih dan kadangkala bagai hendak terberak. Walaupun matanya terbeliak, namun hanya mata putih yang kelihatan. Adli juga dilanda perasaan yang hebat. Digigit-gigitnya bahu dan sekitar buah dada Amanda bagi melepaskan geram. Nafasnya kencang, ayunannya makin laju. Tambahan batangnya dikemut-kemut dengan lebih kuat dan erat.

"Mummy... Sedapnya mummy...." hanya itu yang terkeluar dari bibirnya.

Pantai yang dituju hampir tiba. Puting buah dada Amanda disedutnya kuat. Kedua tangannya mencengkam erat gunung subur di dada wanita itu.

"Oooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...." panjang dengusan Adli bila batang kemaluannya meluahkan segala isi yang terpendam.

Pangkal batang kemaluannya menyeri di kemut-kemut bibir faraj Amanda tanpa henti-henti. Tasik empangan Amanda juga pecah mengalirkan air-air nikmat dari sumur yang telah beberapa lama kontang. Adli merebahkan badannya di atas tubuh Amanda dengan nafas yang kencang dengan batang kemaluannya mula mengendur dan membiarkannya terbenam di dalam dan terus memejamkan matanya.

Amanda hampir terlena kenikmatan dengan batang Adli masih berada di dalam farajnya yang masih mengemut-ngemut tanpa sedar. Agak lama juga dia tertidur dan hanya sedar apabila merasakan batang Adli yang kembali mengeras mula merojoh dan menikam dinding farajnya yang kini kembali berair.

Kali ini mereka melakukannya agak alan dengan berbagai-bagai posisi. Amanda mencapai kemuncak sebanyak dua kali lagi sebelum Adli memancutkan benihnya buat kali kedua di dalam telaga berahinya. Setelah itu mereka berehat seketika sebelum memesan room-service kerana Amanda bimbang akan dilihat orang-orang yang mungkin mengenalinya sekiranya mereka turun makan di restoran.

Sambil menunggu makanan tiba, Amanda dan Adli mandi bersama membersihkan badan dan di bawah pancuran air Amanda melutut sambil mengulum batang kemaluan Adli yang telah memberikannya kenikmatan sebanyak tiga kali pada hari itu. Namun dia tidak sempat menyudahkannya kerana makanan telah tiba.

Mereka berbual-bual semasa makan dan sekali lagi Amanda mengingatkan Adli bahawa hubungan mereka hanyalah sebagai untuk memuaskan nafsu sahaja. Amanda tidak mahu sesuatu terjadi pada perkahwinannya walaupun dia ingin terus berhubungan dengan Adli.

Setelah makan dan berehat, kedua-dua 'ibu' dan 'anak' itu kembali ke katil. Kali ini mereka hanya melakukan 69 sahaja kerana Amanda merasakan farajnya terasa kembang dan sebu. Mungkin sudah berapa lama tidak merasa batang dalam farajnya. Lagipun mereka masih ada masa sehingga esok tengah hari.

Agak lama mereka melakukan aksi itu sebelum Amanda mencapai klimaks ke empat malam itu dan Adli memancutkan air maninya buat kali ketiga, kali ini dalam mulut Amanda. Setelah itu keduanya tidur sambil berpelukan.

Paginya mereka menyambung kembali permainan dengan Amanda yang terjaga lebih awal mula mengurut sebelum mengulum batang kemaluan Adli sebelum naik ke atas tubuh pemuda itu. Keduanya tidak memerlukan sarapan pagi kerana tubuh yang terhidang lebih mengenakkan. Berbagai posisi dan lokasi mereka lakukan di dalam bilik itu termasuk di atas meja solek dan juga di sofa kecil. Memang Amanda begitu puas sekali. Entah berapa kali telaganya bocor melimpahkan air yang menitis menbasahi karpet dan tilam kamar hotel itu. Permainan disudahi di bilik mandi dengan Adli memancutkan benihnya yang terakhir buat kali ini dari belakang dengan Amanda berdiri menonggeng sambil menekapkan telapak tangannya di dinding bilik mandi bawah pancuran air.

Bagi mengelakkan pandangan orang, Amanda menyuruh Adli keluar dahulu dan dia hanya turun sendirian untuk check-out sebelum pulang ke rumahnya.

Tamat.

Nota: Peristiwa ini menurut Amanda berlaku lebih kurang sebulan yang lalu sebelum PKPP yang baru ini dilaksanakan. Amanda memberitahu yang setakat ini mereka masih berhubungan walau belum sempat bertemu lagi di hotel. Ada beberapa pertanyaan Lisa melalui email juga belum dibalas jadi tidak pasti sama ada Amanda dan Adli akan mengulangi kembali pertemuan mereka.

Konfesi... Sebuah KoleksiWhere stories live. Discover now